/Dome vs .Time

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

hier even een overzichtje van de top 10 van w20 en in welke staat ze verkeren (oorlog/vrede)

1 /dome oorlog x4
2 bwr oorlog
3 forza vrede
4 .time oorlog
5 maori. oorlog x3
6 sick. oorlog
7 empire oorlog
8 enjoy. oorlog
9 stn. oorlog
10 *fua* vrede

hierin staan de mb stammen nog niet eens aangegeven.
:p
 
Reactiescore
4
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik denk dat /dome binnenkort verleden tijd zal zijn, aangezien er best veel pro's in oud DMG & Oud plox zat. Verschil is nu enkel dat ze gefuseerd zijn. Naar mijn mening zijn ze de rang 4 van de wereld zeker waard.
 

DeletedUser56594

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik denk dat /dome binnenkort verleden tijd zal zijn, aangezien er best veel pro's in oud DMG & Oud plox zat. Verschil is nu enkel dat ze gefuseerd zijn. Naar mijn mening zijn ze de rang 4 van de wereld zeker waard.

We zullen het zien :) , zitten er geen Pro's in EMPIRE, Maori. en BWR dan? Anders zouden we allang verleden tijd zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

jup zone x veeg je zo weg .....
 
Reactiescore
4
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik denk dat /dome binnenkort verleden tijd zal zijn, aangezien er best veel pro's in oud DMG & Oud plox zat. Verschil is nu enkel dat ze gefuseerd zijn. Naar mijn mening zijn ze de rang 4 van de wereld zeker waard.

Daar zullen weinig stammen een probleem mee hebben :).
Ookal zitten er in /Dome wel degelijke zeer goede spelers.:)
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

/dome is inmiddels met 4 stammen in oorlog?
EMPIRE
Time.
Enjoy
Maori

Houden ze geen maanden weer uit/
 

DeletedUser24056

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik denk dat /dome binnenkort verleden tijd zal zijn, aangezien er best veel pro's in oud DMG & Oud plox zat. Verschil is nu enkel dat ze gefuseerd zijn. Naar mijn mening zijn ze de rang 4 van de wereld zeker waard.

Ik heb PloX altijd wel indrukwekkend gevonden, nu zien of ze mijn verwachtingen waar kunnen maken. Aan /Dome is het om te laten zien dat ze dé nummer één van deze wereld zijn, door in alle oorlogen niet af te gaan.

Overigens vind ik 'vier oorlogen tegelijkertijd' wel een beetje overedreven. BWR en /Dome hebben amper front, en daar gebeurd vrijwel niets. Maori wordt vooralsnog ingemaakt met 32-0 alleen deze week al (hierover wordt opvallend weinig gesproken!).
Aan EMPIRE heeft /Dome nu wel een lastige. De noob stam 'waarvan het schandalig was dat er zulke spelers in deze fase van het spel nog rondliepen' staat deze maand gewoon voor met 120 tegen 27. Laatste week staat /Dome wel licht voor.

Daarnaast is het handelingsgebied van /Dome echt belachelijk groot. Ik geloof niet dat overload nauw kan samenwerken met Jonnie77, maar zij worden wel over één kam geschoren, ze worden gezien als /Dome. Ik denk niet dat zij mekaar os toesturen.

Goed, ik denk dat /Dome wel degelijk een kans maakt om nog een flinke tijd te overleven. In ieder geval tegen Maori zie ik de oorlog wel goed verlopen, EMPIRE blijkt zwaar en ook Plox is zwaar. Nu is het voor /Dome hopen dat BWR niet gaat aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

BWR komt der ook weer bij zodra ze die barbaren dorpen hebben opgeruimd van oud /Dome leden :rolleyes:
 
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Je bent ook Enjoy vergeten/

Die boeken ook winst.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Mocht het niet zo hard zoeken zijn, zou ik graag eens kijken van welke datum er mensen zeggen dat /Dome binnen korte tijd zal gevallen zijn :rolleyes:
 
Reactiescore
4
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik heb PloX altijd wel indrukwekkend gevonden, nu zien of ze mijn verwachtingen waar kunnen maken. Aan /Dome is het om te laten zien dat ze dé nummer één van deze wereld zijn, door in alle oorlogen niet af te gaan.

Overigens vind ik 'vier oorlogen tegelijkertijd' wel een beetje overedreven. BWR en /Dome hebben amper front, en daar gebeurd vrijwel niets. Maori wordt vooralsnog ingemaakt met 32-0 alleen deze week al (hierover wordt opvallend weinig gesproken!).
Aan EMPIRE heeft /Dome nu wel een lastige. De noob stam 'waarvan het schandalig was dat er zulke spelers in deze fase van het spel nog rondliepen' staat deze maand gewoon voor met 120 tegen 27. Laatste week staat /Dome wel licht voor.

Daarnaast is het handelingsgebied van /Dome echt belachelijk groot. Ik geloof niet dat overload nauw kan samenwerken met Jonnie77, maar zij worden wel over één kam geschoren, ze worden gezien als /Dome. Ik denk niet dat zij mekaar os toesturen.

Goed, ik denk dat /Dome wel degelijk een kans maakt om nog een flinke tijd te overleven. In ieder geval tegen Maori zie ik de oorlog wel goed verlopen, EMPIRE blijkt zwaar en ook Plox is zwaar. Nu is het voor /Dome hopen dat BWR niet gaat aanvallen.

/Dome is indd goed, maar wat je zelf zegt maori. word niet lastig?
Ze liggen nieteens tegen de helft van maori. aan dus kan je moeilijk beweren.
Aangezien t een aantal spelers zijn.
En nee indd, ze doen het zeer goed , maar ook de klap voor hun zal ooit nog komen. :D.
 

DeletedUser24056

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

/Dome is indd goed, maar wat je zelf zegt maori. word niet lastig?
Ze liggen nieteens tegen de helft van maori. aan dus kan je moeilijk beweren.
Aangezien t een aantal spelers zijn.
En nee indd, ze doen het zeer goed , maar ook de klap voor hun zal ooit nog komen. :D.

Dan is het voor /Dome toch niet moeilijk, als ze niet eens tegen de helft van Maori aan liggen. Hopelijk is dit dan de slechtste helft, gezien ze nu best dik achter staan. Maak die woorden waar, en Maori heeft 'n fan, maar heel realistisch vind ik het niet eerlijk gezegd.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik heb PloX altijd wel indrukwekkend gevonden, nu zien of ze mijn verwachtingen waar kunnen maken. Aan /Dome is het om te laten zien dat ze dé nummer één van deze wereld zijn, door in alle oorlogen niet af te gaan.

Overigens vind ik 'vier oorlogen tegelijkertijd' wel een beetje overedreven. BWR en /Dome hebben amper front, en daar gebeurd vrijwel niets. Maori wordt vooralsnog ingemaakt met 32-0 alleen deze week al (hierover wordt opvallend weinig gesproken!).
Aan EMPIRE heeft /Dome nu wel een lastige. De noob stam 'waarvan het schandalig was dat er zulke spelers in deze fase van het spel nog rondliepen' staat deze maand gewoon voor met 120 tegen 27. Laatste week staat /Dome wel licht voor.

Daarnaast is het handelingsgebied van /Dome echt belachelijk groot. Ik geloof niet dat overload nauw kan samenwerken met Jonnie77, maar zij worden wel over één kam geschoren, ze worden gezien als /Dome. Ik denk niet dat zij mekaar os toesturen.

Goed, ik denk dat /Dome wel degelijk een kans maakt om nog een flinke tijd te overleven. In ieder geval tegen Maori zie ik de oorlog wel goed verlopen, EMPIRE blijkt zwaar en ook Plox is zwaar. Nu is het voor /Dome hopen dat BWR niet gaat aanvallen.
Als we enkel /Dome tegen hadden en niet Sick. er bij dan hadden we er volgens mij echt geen probleem mee gehad om ze te blocken... Maarja het is nu niet anders. Wat veel hooi op de vork genomen, maar dat werk zal ook moeten gebeuren :)
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Mocht het niet zo hard zoeken zijn, zou ik graag eens kijken van welke datum er mensen zeggen dat /Dome binnen korte tijd zal gevallen zijn :rolleyes:

Ik hou het liever op: /Dome gaat het moeilijk krijgen. Want qua ligging van de /Dome leden is het wel vaak 1 stam tegen 2 /Dome leden. Echter, als je kijkt naar de ligging van bijv. Zone X en Jonnie77 tegenover PloX zal het wel een aardig slachtveld worden. Spelers met 650+ dorpen edel je niet 1,2,3. Verder is het eigenlijk alleen maar afwachten. Wel verwacht ik van Jonnie77 dat hij voornamelijk defensief is ingesteld vanwegen zijn vele interns en voor iemand van 6,5mil punten dramatische OD.
Maar goed, we zien het vanzelf wel hoe het er over een maandje ofzow voor staat. Ga ik me nu nog niet druk over maken.
 

DeletedUser24056

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Als we enkel /Dome tegen hadden en niet Sick. er bij dan hadden we er volgens mij echt geen probleem mee gehad om ze te blocken... Maarja het is nu niet anders. Wat veel hooi op de vork genomen, maar dat werk zal ook moeten gebeuren :)

Dit is zeker waar en dat is ook één van de voornaamste redenen dat Maori het nu moeilijk heeft. Trop is te veel;)
 
Reactiescore
4
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Dan is het voor /Dome toch niet moeilijk, als ze niet eens tegen de helft van Maori aan liggen. Hopelijk is dit dan de slechtste helft, gezien ze nu best dik achter staan. Maak die woorden waar, en Maori heeft 'n fan, maar heel realistisch vind ik het niet eerlijk gezegd.

Wie weet liggen wij nog eens tegen /dome , ooit.
Zullen we het zien. maar tot nu toe zullen we het nooit weten:(.
 

DeletedUser55866

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

We zullen zien wat het word toch;)
Mogen de beste winnnen.

________

hell.
.time
 
Bovenaan