/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53642

Guest
maarja deze spelers van C45 zijn niet belangrijk genoeg voor je :p
 

DeletedUser24056

Guest
Wereld 20 heeft niet het niveau van bijvoorbeeld een w1 of w2, Maar er zijn wel degelijk spelers die dit spel aardig kunnen spelen. Alleen ik vraag me af , waar jij je mening op basseerd, dat /dome de meeste kwalitieiten heeft. Ze hebben veel punten. Maar als je een topstam bent dan moet je toch tonen dat je dat ook bent? Of is het alla wereld 20 om maar geen gezamenlijke aanval te plegen, omdat ze anders bang zijn af te gaan. Ik vind je mening persoonlijk niet erg sterk beargumenteerd. Dus ik zal zeggen /dome toon jullie kwaliteiten en laat empire een poepie ruiken.

@ 1 van de eerste posts van godly. idd 8 edels op een dorp sturen met tussen edel 3 en 4 1 clear is echt een grote faal.

Ik lees dit nu pas, maar glenn heeft mijn gedachten goed verwoord (hoewel ik niet in /Dome zit, en dus ook niet echt goed mee kan praten over hun kwaliteiten. /Dome heeft iig het meest indruk op mij gemaakt) Je hebt gelijk dat ik mijn mening niet goed onderbouw, maar dat enkel en alleen omdat ik hem niet kan onderbouwen, omdat ik vrij weinig kan zeggen over wat er in /Dome omgaat. Ik kan enkel gokken!

Trouwens, bedankt glenn!
 

DeletedUser

Guest
Hoezo kan je enkel gokken?

Het spreekt toch boekdelen dat ze tot nu toe nog geen ene ruk hebben uitgevoerd behalve internenen en wat noobies over te nemen. Als ze echt kwaliteit hebben moet ze die empire, maar is laten zien wat tw spelen is.

Tot nu toe heeft niemand het recht zich tot beste of sterkste stam uit te roepen,want niemand heeft een fatsoenlijke aanval op touw weten te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het bedroevend dat dit pas de eerste echte oorlog is, die ook op het pnp wordt uitgevochten.
Dat zegt wel wat over het tribalhugs niveau op w20.

Tja wel een beetje laf 1 vs 1 is toch wel wat eerlijker:p

dit spel heet Tribalwars, het is dus ook de bedoeling dat je samenwerkt met je stam.
Als je alleen maar 1 vs 1 gaat speel je niet op je best.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien er hier niet bepaald oorlog gevoerd wordt, zal ik dit topic moeten sluiten.

Indien je het niet akkoord met me bent, stuur een pm waarin je al je argumenten bovenhaalt om het topic open te houden! :)

user-lock.png

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan