/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er is geen regel dat je oorlog verklaart er volop in moet gaan, in tegen deel:Juiste moment afwachten.

En dat is onverwachts, dan is het heel slim om weken van te voren aan te kondigen dat je oorlog gaat voeren? ;) Tjonge, wat een goede strategie zeg! Tegen de tijd dat de oorlog begint ben ik met pensioen en hebben hun tegenstanders DEF genoeg om /Dome te stoppen en te clearen met hun DEF!

Mijn scenario:

Je ziet dat er wel geteld 4 dorpen geëdeld zijn en wil een oorlog verklaren? Wat denk je van clears klaarzetten en gewoon G@@N MET DIE B@N@@N! Niks verklaring afleggen, dat kost je alleen maar meer tijd.
 

DeletedUser

Guest
en dat is onverwachts, dan is het heel slim om weken van te voren aan te kondigen dat je oorlog gaat voeren? ;) tjonge, wat een goede strategie zeg! Tegen de tijd dat de oorlog begint ben ik met pensioen en hebben hun tegenstanders def genoeg om /dome te stoppen en te clearen met hun def!

Mijn scenario:

Je ziet dat er wel geteld 4 dorpen geëdeld zijn en wil een oorlog verklaren? Wat denk je van clears klaarzetten en gewoon g@@n met die b@n@@n! Niks verklaring afleggen, dat kost je alleen maar meer tijd.

+1
 

DeletedUser

Guest
Er mag inderdaad wel wat meer pit in zitten!

Ik noem dit echt geen oorlog!:mad:
 

DeletedUser24056

Guest
Er is geen regel dat je oorlog verklaart er volop in moet gaan, in tegen deel:Juiste moment afwachten.

Het juiste moment afwachten is echt belachelijk. Oké, je moet niet als een kip zonder kop aanvallen op een dorp dat bomvol staat, maar als je een oorlogsverklaring gedaan hebt, heb je het "juiste moment" aangekondigd. Daarnaast was het aan het begin van deze oorlog een beter moment om aan te vallen dan nu. Empire gaat als een dolle deff aanmaken. /Dome is niet het juiste moment af aan het wachten, het is zichzelf dieper in de nesten aan het werken. Nu aanvallen voordat Empire echt alleen nog maar deff heeft en er geen doorkomen meer aan is..

Het juiste moment ligt al ver achter ons. Over een tijdje komt er wel weer een juist moment, maar ook nu kan Empire overwonnen worden. Behalve wanneer er geen aanvallen verstuurd worden, wat /Dome op het moment doet, dan zul je mij niet eens overwinnen:D
 

DeletedUser

Guest
Het juiste moment afwachten is echt belachelijk. Oké, je moet niet als een kip zonder kop aanvallen op een dorp dat bomvol staat, maar als je een oorlogsverklaring gedaan hebt, heb je het "juiste moment" aangekondigd. Daarnaast was het aan het begin van deze oorlog een beter moment om aan te vallen dan nu. Empire gaat als een dolle deff aanmaken. /Dome is niet het juiste moment af aan het wachten, het is zichzelf dieper in de nesten aan het werken. Nu aanvallen voordat Empire echt alleen nog maar deff heeft en er geen doorkomen meer aan is..

Het juiste moment ligt al ver achter ons. Over een tijdje komt er wel weer een juist moment, maar ook nu kan Empire overwonnen worden. Behalve wanneer er geen aanvallen verstuurd worden, wat /Dome op het moment doet, dan zul je mij niet eens overwinnen:D

+1, /Dome moet nu gewoon aanvallen voordat Empire te veel deff troepen heeft.
Ik denk dat /Dome zich beter voordoet als ze doen!
 

DeletedUser

Guest
Als ze zijn zul je bedoelen? Ze hebben wel de top bereikt dus beter voordoen dan dat ze zijn kun je het toch niet noemen.
 

DeletedUser47947

Guest
Het juiste moment afwachten is echt belachelijk. Oké, je moet niet als een kip zonder kop aanvallen op een dorp dat bomvol staat, maar als je een oorlogsverklaring gedaan hebt, heb je het "juiste moment" aangekondigd. Daarnaast was het aan het begin van deze oorlog een beter moment om aan te vallen dan nu. Empire gaat als een dolle deff aanmaken. /Dome is niet het juiste moment af aan het wachten, het is zichzelf dieper in de nesten aan het werken. Nu aanvallen voordat Empire echt alleen nog maar deff heeft en er geen doorkomen meer aan is..

Het juiste moment ligt al ver achter ons. Over een tijdje komt er wel weer een juist moment, maar ook nu kan Empire overwonnen worden. Behalve wanneer er geen aanvallen verstuurd worden, wat /Dome op het moment doet, dan zul je mij niet eens overwinnen:D

Heb ik niet al 3 keer gezegd dat er een maas gepland was maar dat die niet door is gegaan? I know dat we aan hadden moeten aanvallen maar zoals jij al zegt: niet als een kip zonder kop. Als je de kaart erbij pakt (en niet zo eentje met vergrote bolletjes ;)) dan zul je zien dat empire veel dichter ligt als wij. Ik ga me nu echt niet laten opjagen om al m'n clears om zeep te helpen op volgestouwde dorpjes (er is wel degelijk gescout).

Dit is m'n laatste post voor voorlopig in dit topic.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik denk dat /Dome zich beter voordoet als ze doen!

Dat niet! In mijn ogen is /Dome nog steeds de stam met de grootste kwaliteiten van deze wereld. En kom dan niet aan met het tegenargument: wereld 20 heeft een laag niveau, want dat is niet zo (vind ik)!

Heb ik niet al 3 keer gezegd dat er een maas gepland was maar dat die niet door is gegaan? I know dat we aan hadden moeten aanvallen maar zoals jij al zegt: niet als een kip zonder kop. Als je de kaart erbij pakt (en niet zo eentje met vergrote bolletjes ;)) dan zul je zien dat empire veel dichter ligt als wij. Ik ga me nu echt niet laten opjagen om al m'n clears om zeep te helpen op volgestouwde dorpjes (er is wel degelijk gescout).

Dit is m'n laatste post voor voorlopig in dit topic.

Empire ligt veel dichter op elkaar bedoel je? Ik kan natuurlijk niet zien dat er wel of niet aangevallen wordt, dus dat moet ik terugnemen. Maar een geplande mass moet toch doorgaan? Wat is daar dan de reden van? Voor ons is het uiteraard afwachten, maar actie staat wat leuker op dit forum.

Ik hoop toch wat van je te horen!:)

En laat je trouwens vooral niet door mij opjagen om te gaan clearen;)


Dus dit topic kan eigenlijk weg?
Natuurlijk niet! Ten eerste bestaat /Dome niet uit alleen The Flodfather en omdat hij niet meer wil reageren betekent niet dat we niets meer van /Dome zullen horen. Ik hoor glenn immers nog genoeg:D
Ten tweede: Wij mogen nog steeds wachten op een oorlog. Wij willen overweldigende stats zien, maar tot die tijd betekent het niet dat dit topic zomaar de pot op moet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Natuurlijk niet! Ten eerste bestaat /Dome niet uit alleen The Flodfather en omdat hij niet meer wil reageren betekent niet dat we niets meer van /Dome zullen horen. Ik hoor glenn immers nog genoeg:D
Ten tweede: Wij mogen nog steeds wachten op een oorlog. Wij willen overweldigende stats zien, maar tot die tijd betekent het niet dat dit topic zomaar de pot op moet!

Niet meer in dit topic ;). Ikzelf wacht ermee om terug te reageren als we ook daadwerkelijk aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Dat niet! In mijn ogen is /Dome nog steeds de stam met de grootste kwaliteiten van deze wereld. En kom dan niet aan met het tegenargument: wereld 20 heeft een laag niveau, want dat is niet zo (vind ik)!



Empire ligt veel dichter op elkaar bedoel je? Ik kan natuurlijk niet zien dat er wel of niet aangevallen wordt, dus dat moet ik terugnemen. Maar een geplande mass moet toch doorgaan? Wat is daar dan de reden van? Voor ons is het uiteraard afwachten, maar actie staat wat leuker op dit forum.

Ik hoop toch wat van je te horen!:)

En laat je trouwens vooral niet door mij opjagen om te gaan clearen;)



Natuurlijk niet! Ten eerste bestaat /Dome niet uit alleen The Flodfather en omdat hij niet meer wil reageren betekent niet dat we niets meer van /Dome zullen horen. Ik hoor glenn immers nog genoeg:D
Ten tweede: Wij mogen nog steeds wachten op een oorlog. Wij willen overweldigende stats zien, maar tot die tijd betekent het niet dat dit topic zomaar de pot op moet!

Wereld 20 heeft niet het niveau van bijvoorbeeld een w1 of w2, Maar er zijn wel degelijk spelers die dit spel aardig kunnen spelen. Alleen ik vraag me af , waar jij je mening op basseerd, dat /dome de meeste kwalitieiten heeft. Ze hebben veel punten. Maar als je een topstam bent dan moet je toch tonen dat je dat ook bent? Of is het alla wereld 20 om maar geen gezamenlijke aanval te plegen, omdat ze anders bang zijn af te gaan. Ik vind je mening persoonlijk niet erg sterk beargumenteerd. Dus ik zal zeggen /dome toon jullie kwaliteiten en laat empire een poepie ruiken.

@ 1 van de eerste posts van godly. idd 8 edels op een dorp sturen met tussen edel 3 en 4 1 clear is echt een grote faal.
 

DeletedUser40402

Guest
Wereld 20 heeft niet het niveau van bijvoorbeeld een w1 of w2, Maar er zijn wel degelijk spelers die dit spel aardig kunnen spelen. Alleen ik vraag me af , waar jij je mening op basseerd, dat /dome de meeste kwalitieiten heeft. Ze hebben veel punten. Maar als je een topstam bent dan moet je toch tonen dat je dat ook bent? Of is het alla wereld 20 om maar geen gezamenlijke aanval te plegen, omdat ze anders bang zijn af te gaan. Ik vind je mening persoonlijk niet erg sterk beargumenteerd. Dus ik zal zeggen /dome toon jullie kwaliteiten en laat empire een poepie ruiken.

@ 1 van de eerste posts van godly. idd 8 edels op een dorp sturen met tussen edel 3 en 4 1 clear is echt een grote faal.

Deze post vraagt om een inhoudelijke reactie :), een van de weinige waar ik zin heb inhoudelijk op te reageren dus dat zegt wat :p.

Ik zeg ook dat /Dome weldegelijk de meeste kwaliteit heeft. Kwaliteit hebben is naar de spelers apart kijken. Wanneer je de spelers apart bekijkt, kun je adhv ranglijst, ODA, ODD en heel de rimram zeggen dat wij ook de beste kwaliteiten hebben.

Wat ik echter wil beamen is dat we daarvoor nog niet de beste stam zijn. De beste stam hoeft niet zo goed te zijn als ons, maar als ze dubbel zo goed samenwerken als ons kunnen ze ons verslaan. Wij hebben namelijk nog maar weinig getoond op collectief vlak. Maar zeg nu zelf, welke stam heeft dat wel gedaan? Niemand op W20 ;). Dus voorlopig kunnen we enkel kijken naar individuele kwaliteiten van een stam. De collectieve komen later aan bod.
 

DeletedUser

Guest
Oke nou het was eigenlijk niet eens bedoeld om een reactie uit te lokken. Ik speel zelf ook op w20 en dacht laat ik mij ook is mengen in een discussie, maar toch fijn dat je dat reageert.
Hmm ik geef je deels gelijk maar anderzijds ook niet.
Jullie hebben inderdaad leden met veel punten. De meeste hebben ook veel ODA. Inderdaad geen enkele stam heeft een collectieve aanval van de grond gekregen, maar kan je baseren op de ODA en het aantal punten of iemand een goede speler is.
In mijn ogen niet echt. Iedereen kan namelijk zolang die maar erg actief is snel een hoop clears bouwen en een hoop dorpen overnemen. En zeg nou zelf bij jullie is er ook al een hoop intern werk geweest ik noem maar een speler bij mij uit de buurt Fujimoto. Ik denk dat je pas een goede speler bent als je hebt laten zien dat je meer kan dan alleen massa clearen en alleen maar hoge dorpen van noobs uit je omgeving kan veroveren. Kortom wanneer gaat het feest echt is beginnen. En maak jij de woorden waar die je net hebt gesproken, dat jullie kwaliteit echt de hoogste is van deze wereld, want ik heb daar namelijk bij sommigen van jullie stam echt mijn twijfels over. Kunnen ze überhaupt allemaal goed timen backtimen etc? Wat doen ze als ze een teller met 400 aanvallen binnen krijgen kunnen ze dat zonder al die belachelijke tools. Als je dat allemaal kan zonder problemen dan heb je van mij respect verdiend en kan je aansluiten bij het rijtje van topspelers.
 

DeletedUser52174

Guest
@Shootshoot,

Misschien is het een idee om een cursus tekst opmaak te gaan volgen. Nu heb je 1 grote lap tekst en dan maak je het voor de lezer moeilijker te volgen. Bovendien raak ik bij het zien van zulke lappen tekst vaak mijn zin tot lezen kwijt :p
 

DeletedUser40402

Guest
Oke nou het was eigenlijk niet eens bedoeld om een reactie uit te lokken. Ik speel zelf ook op w20 en dacht laat ik mij ook is mengen in een discussie, maar toch fijn dat je dat reageert.
Hmm ik geef je deels gelijk maar anderzijds ook niet.
Jullie hebben inderdaad leden met veel punten. De meeste hebben ook veel ODA. Inderdaad geen enkele stam heeft een collectieve aanval van de grond gekregen, maar kan je baseren op de ODA en het aantal punten of iemand een goede speler is.
In mijn ogen niet echt. Iedereen kan namelijk zolang die maar erg actief is snel een hoop clears bouwen en een hoop dorpen overnemen. En zeg nou zelf bij jullie is er ook al een hoop intern werk geweest ik noem maar een speler bij mij uit de buurt Fujimoto. Ik denk dat je pas een goede speler bent als je hebt laten zien dat je meer kan dan alleen massa clearen en alleen maar hoge dorpen van noobs uit je omgeving kan veroveren. Kortom wanneer gaat het feest echt is beginnen. En maak jij de woorden waar die je net heb gesproken dat jullie kwaliteit echt de hoogste is van deze wereld, want ik heb daar namelijk bij sommige van jullie stam echt mijn twijfels over. Kunnen ze überhaupt allemaal goed timen backtimen etc? Wat doen ze als ze een teller met 400 aanvallen binnen krijgen kunnen ze dat zonder al die belachelijke tools. Als je dat allemaal kan zonder problemen dan heb je van mij respect verdiend en kan je aansluiten bij het rijtje van topspelers.

Ik weet dat je W20 speelt, je ligt naast mij :D

Timen en backtimen zijn geen skills in mijn ogen. Met t-timen haal je 150ms zonder er moeite voor doen. Backtimen kan je zeer goed doen door op het juiste moment op een knopje te druken.

Die tools. Tw evolueert dus moet jij mee evolueren ;). Elke topspeler van het moment gebruikt die tools. Ze zijn er dus waarom zou je ze niet gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
@Shootshoot,

Misschien is het een idee om een cursus tekst opmaak te gaan volgen. Nu heb je 1 grote lap tekst en dan maak je het voor de lezer moeilijker te volgen. Bovendien raak ik bij het zien van zulke lappen tekst vaak mijn zin tot lezen kwijt :p

Ik kan dat wel maar had er net even geen zin in.
Ten 2de ben jij niet mijn Nederlands lerares dus bemoei je aub met je eigen zaken.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat je W20 speelt, je ligt naast mij :D

Timen en backtimen zijn geen skills in mijn ogen. Met t-timen haal je 150ms zonder er moeite voor doen. Backtimen kan je zeer goed doen door op het juiste moment op een knopje te druken.

Die tools. Tw evolueert dus moet jij mee evolueren ;). Elke topspeler van het moment gebruikt die tools. Ze zijn er dus waarom zou je ze niet gebruiken?

Ah ben jij Patsers

Nou denk dat veel mensen schrik krijgen als ze 400 aanvallen op zich af zien komen.
En nou wie hebben er veel skills dan in jou stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan