/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik volg dit topic al even en was echt verrast over het laag niveau hier, voornamelijk door /dome leden..maar het laatste sloeg toch alles: met een alter ego sympathie proberen op te wekken voor /dome.
Dit is echt een nummer 1 stam onwaardig!
Laat de rapporten en stats spreken en de rest zwijgen.

Stel je niet zo aan, Frank. Het is toch gewoon een geslaagde grap, ik heb er althans wel om moeten lachen. Glenn heeft zelf nog gezegd dat hij zelf Priknok was en heeft nooit verteld dat hij van EMPIRE was o.i.d. Als een beetje lol trappen op het AF al niet nummer 1-waardig is, laat ons die waardigheid dan maar zitten.

Wie is er dan trouwens wel nummer 1-waardig?
 

DeletedUser50913

Guest
Stel je niet zo aan, Frank. Het is toch gewoon een geslaagde grap, ik heb er althans wel om moeten lachen. Glenn heeft zelf nog gezegd dat hij zelf Priknok was en heeft nooit verteld dat hij van EMPIRE was o.i.d. Als een beetje lol trappen op het AF al niet nummer 1-waardig is, laat ons die waardigheid dan maar zitten.

Wie is er dan trouwens wel nummer 1-waardig?

Ik vond hem zeker geslaagd....heb een dag en een half zitten zoeken wie die prik was, dus van hieruit, mijn felicitaties.
Zeker omdat Glenn het "geheim" zelf vrij gaf.
 

DeletedUser24056

Guest
Stel je niet zo aan, Frank. Het is toch gewoon een geslaagde grap, ik heb er althans wel om moeten lachen. Glenn heeft zelf nog gezegd dat hij zelf Priknok was en heeft nooit verteld dat hij van EMPIRE was o.i.d. Als een beetje lol trappen op het AF al niet nummer 1-waardig is, laat ons die waardigheid dan maar zitten.

Wie is er dan trouwens wel nummer 1-waardig?

Het is niet waar dat glenn nooit heeft gezegd dat hij Empire zit. Hij heeft het idd niet letterlijk vermeld, maar hij zei oa. dit:
Ik heb het al gezegd, wij hebben de oorlog niet verklaard, dus wij vallen niet aan. :zwaard:

Als je dit leest mag je aannemen dat degene in Empire zit. Maargoed, waar hebben we het nog over, want ook ik vond de grap geslaagd want ik ben er met open ogen ingelopen:D
 

DeletedUser

Guest
Er is als ik het goed zie 1 dorp overgenomen door /Dome?
Zijn er al wat mooie rapportjes van clears etc? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog wel 2 lelijke onbelangrijke rapportjes tegen EMPIRE... maar dat is niet de moeite waard. Nee mijn beste vriend, geduldig zijn is hier zaak.
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen wacht op /dome vs empire en het duurt hun te lang.
Begin je tog lekker je eigen oorlog heb jullie je plezier en anders niet zeuren maar wachten.
 

DeletedUser7252

Guest
Als iedereen wacht op /dome vs empire en het duurt hun te lang.
Begin je tog lekker je eigen oorlog heb jullie je plezier en anders niet zeuren maar wachten.

Waarop? Die oorlog die ruim een week geleden al verklaard is? ;) Je had er donder op kunnen zeggen dat dit zou gaan gebeuren, aangezien er een oorlog is verklaard en niks wordt gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Waarop? Die oorlog die ruim een week geleden al verklaard is? ;) Je had er donder op kunnen zeggen dat dit zou gaan gebeuren, aangezien er een oorlog is verklaard en niks wordt gedaan.

volgens mij is dit soort uitspraak al 100x voorbij gevlogen en ik geloof niet dat het nu zo stimulerend is voor de oorlog dus blijft het voor als nog afwachten totdat er clears en edels over en weer gaan vliegen
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is dit soort uitspraak al 100x voorbij gevlogen en ik geloof niet dat het nu zo stimulerend is voor de oorlog dus blijft het voor als nog afwachten totdat er clears en edels over en weer gaan vliegen

Tja, dit kun je op gegeven moment wel verwachten..
 

DeletedUser

Guest
Tja het zou het er opzich ook wel leuker op gaan maken maar gebeurt het niet dan niet is niets waar wij iets aan zouden kunnen doen.

Dat is het hele punt juist, er is een oorlog verklaard en d'r zou eigenlijk wat moeten gebeuren. Gebeurd het niet, volgt er een reactie van de community.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het hele punt juist, er is een oorlog verklaard en d'r zou eigenlijk wat moeten gebeuren. Gebeurd het niet, volgt er een reactie van de community.

Ja maar het gaat egt niet helpen om dat hier dagelijks meerdere malen neer te zetten lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
Best grappig dat iedereen zit te zagen om die oorlog. Ja, hij is er niet gekomen en? We zullen wel zien hoe het uitdraait,toch?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan