/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser50566

Guest
Ik volg dit topic al even en was echt verrast over het laag niveau hier, voornamelijk door /dome leden..maar het laatste sloeg toch alles: met een alter ego sympathie proberen op te wekken voor /dome.
Dit is echt een nummer 1 stam onwaardig!
Laat de rapporten en stats spreken en de rest zwijgen.
 

DeletedUser52173

Guest
Ze kunnen het altijd oefenen, gewoon 4 aanvallen op jezelf timen en os er tussen zetten. Timen is inderdaad geen echte skill (T-timen), clear ervoor zetten is al een stukje lastiger.

Dat is waar. Ow dat is trouwens wel een goede manier om snipen te oefenen ja, maar je kan ook TW-lan downloaden en het daar oefenen.(Ik kan trouwens niet snipen hoor, lukt me zeker niet op de milliseconde)

@Frank1956
/Dome staat niet op 1 dus het is niet erg dat het een nummer 1 stam onwaardig is.
 

DeletedUser53396

Guest
Dat is waar. Ow dat is trouwens wel een goede manier om snipen te oefenen ja, maar je kan ook TW-lan downloaden en het daar oefenen.(Ik kan trouwens niet snipen hoor, lukt me zeker niet op de milliseconde)

Is ook mogelijk heb zelf ook tw lan maar doe het gewoon op deze wereld.

@Frank1956
/Dome staat niet op 1 dus het is niet erg dat het een nummer 1 stam onwaardig is
+1
 

DeletedUser

Guest
Ik volg dit topic al even en was echt verrast over het laag niveau hier, voornamelijk door /dome leden..maar het laatste sloeg toch alles: met een alter ego sympathie proberen op te wekken voor /dome.
Dit is echt een nummer 1 stam onwaardig!
Laat de rapporten en stats spreken en de rest zwijgen.

Ik vind dat dome verbaal niet echt de sterke indruk maakt die ze ingame wel weten te genereren. Dat doet wel wat af aan het imago natuurlijk, maar is op zich van geen enkel belang als de troepen eenmaal aan het lopen worden gezet. Er zijn wel enkele /Domers die weten hoe het moet, wiens reacties vervolgens bruut verkracht worden door de stommiteiten die bijvoorbeeld fujimoto hier op het forum begaan.

Als iets dergelijks ook ingame het geval is kan deze wereld nog erg interessant worden.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik volg dit topic al even en was echt verrast over het laag niveau hier, voornamelijk door /dome leden..maar het laatste sloeg toch alles: met een alter ego sympathie proberen op te wekken voor /dome.
Dit is echt een nummer 1 stam onwaardig!
Laat de rapporten en stats spreken en de rest zwijgen.

Mijn reacties staan dan ook los van /Dome. Ik zeg nergens dat ik in de naam van /Dome spreek, dat moeten de leiders doen.
 

DeletedUser

Guest
Dat is waar. Ow dat is trouwens wel een goede manier om snipen te oefenen ja, maar je kan ook TW-lan downloaden en het daar oefenen.(Ik kan trouwens niet snipen hoor, lukt me zeker niet op de milliseconde)

@Frank1956
/Dome staat niet op 1 dus het is niet erg dat het een nummer 1 stam onwaardig is.

De meest eenvoudige en simpele snipe methode om ergens in elk geval een beetje defense tussen te krijgen is simpelweg defensetreintjes sturen op dezelfde manier hoe je je edeltreinen verzend. Zo heb je aardig wat kansen per dorp. Voor origineel snipen is gewoon een beetje tijd gevoel nodig. Weten hoe groot je vertraging meestal is op tw en op het juiste moment klikken. Dat lijkt misschien op gokken, maar als je het een paar keer oefent gaat het altijd goed.
 

DeletedUser

Guest
Mijn reacties staan dan ook los van /Dome. Ik zeg nergens dat ik in de naam van /Dome spreek, dat moeten de leiders doen.

Sommige mensen noemen dit onverantwoordelijk zijn ;)

Misschien zouden ze je tot leider moeten maken, jij reageert toch altijd ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Sommige mensen noemen dit onverantwoordelijk zijn ;)

Misschien zouden ze je tot leider moeten maken, jij reageert toch altijd ;)

Nee, topstammen leiden is niets voor mij. Ben daar niet serieus genoeg zijn.
 

DeletedUser50566

Guest
@Frank1956
/Dome staat niet op 1 dus het is niet erg dat het een nummer 1 stam onwaardig is.

Dit bedoel ik nu!
Ik weet ook wel dat puur mathematisch ze de nummer 2 zijn , maar als je alles op een rij zet is het de onbetwistbare nummer 1
 

DeletedUser52173

Guest
@Frank1956
/Dome staat niet op 1 dus het is niet erg dat het een nummer 1 stam onwaardig is.

Dit bedoel ik nu!
Ik weet ook wel dat puur mathematisch ze de nummer 2 zijn , maar als je alles op een rij zet is het de onbetwistbare nummer 1

1) Ik zit niet in /Dome dus dat heeft er niks mee te maken, ik heb alleen gelijk.
2) Ja, /Dome zou nummer 1 moeten zijn.
En ik vind eigenlijk dat de posts van /Dome (Behalve die van Glenn :D) gemiddeld beter zijn dan die van EMPIRE.


En leer quoten.
 

DeletedUser40402

Guest
1) Ik zit niet in /Dome dus dat heeft er niks mee te maken, ik heb alleen gelijk.
2) Ja, /Dome zou nummer 1 moeten zijn.
En ik vind eigenlijk dat de posts van /Dome (Behalve die van Glenn :D) gemiddeld beter zijn dan die van EMPIRE.


En leer quoten.

Zeg jongen, ik ben hier alleen om me te amuseren. Niet om iedereen te doen verzuchten bij een post waar toch niemand iets van begrijpt omdat hij te moeilijk is :p
 

DeletedUser54321

Guest
1) Ik zit niet in /Dome dus dat heeft er niks mee te maken, ik heb alleen gelijk.
2) Ja, /Dome zou nummer 1 moeten zijn.
En ik vind eigenlijk dat de posts van /Dome (Behalve die van Glenn :D) gemiddeld beter zijn dan die van EMPIRE.


En leer quoten.

Ik geef helaas toe dat niet alle reacties van onze spelers even inteligent waren, maar als je t over "t algemeen" hebt, moet je toch nog maar een x goed alles doorlezen....

elke post met t worden als "noob" zijn volgens mij niet de beste, en per definitie -1. Als je namelijk verbaal niet sterker bent dan dat, kan je beter niet reageren. Daarnaast kan ik me teksten van goddelijke chiuwawa herinneren over "stront in ogen" etc... ook niet hele beste.

ik (en volgens mij de meeste) vinden dat gemiddelde van /Dome op t Af dus nogal tegenvallen, en zeker niet beter dan EMPIRE.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik geef helaas toe dat niet alle reacties van onze spelers even inteligent waren, maar als je t over "t algemeen" hebt, moet je toch nog maar een x goed alles doorlezen....

elke post met t worden als "noob" zijn volgens mij niet de beste, en per definitie -1. Als je namelijk verbaal niet sterker bent dan dat, kan je beter niet reageren. Daarnaast kan ik me teksten van goddelijke chiuwawa herinneren over "stront in ogen" etc... ook niet hele beste.

ik (en volgens mij de meeste) vinden dat gemiddelde van /Dome op t Af dus nogal tegenvallen, en zeker niet beter dan EMPIRE.

Hmmm, je post worden inhoudelijk beter. Je moet eens je eerste posts doornemen en dan deze. You have improved. Maakt het alleen nog beter voor het AF ;). Nu moet ik nog stoppen met spammen (wat ik vanaf nu doe) en dan komen er misschien nog leuke discussie's van. :)
 

DeletedUser52173

Guest
Ik geef helaas toe dat niet alle reacties van onze spelers even inteligent waren, maar als je t over "t algemeen" hebt, moet je toch nog maar een x goed alles doorlezen....

elke post met t worden als "noob" zijn volgens mij niet de beste, en per definitie -1. Als je namelijk verbaal niet sterker bent dan dat, kan je beter niet reageren. Daarnaast kan ik me teksten van goddelijke chiuwawa herinneren over "stront in ogen" etc... ook niet hele beste.

ik (en volgens mij de meeste) vinden dat gemiddelde van /Dome op t Af dus nogal tegenvallen, en zeker niet beter dan EMPIRE.

Dat is opzich wel waar, de posts van dome waren niet super maar er zaten een paar bij (Pink Twister zijn post bijv.) Die het gemiddelde weer omhoog brachten. En vooral aan het begin waren de posts van empire veel slechter.
 

DeletedUser

Guest
Het niveau van AF spelers doet niet ter zake. Het gaat om het niveau Ingame.
Dit topic gaat totaal niet meer over /Dome vs Empire maar enkel nog over het niveau van de teksten die er geschreven worden.
 

DeletedUser54321

Guest
niet schelden chiuwawa, das slecht voor je bloeddruk.

Maar goed de oorlog is begonnen. Ik krijg nu 14 aanvallen van jou binnen die allemaal tussen de 28 en 56 u lopen zijn / waren.

Stel dat t geen fakes zijn, denk jij serieus dat die wat uitrichten?

maar goed, we zullen zien?

nr2, ik begrijp dat jullie wat geirriteerd zijn over een paar troepen dumps van mij, en het fijt dat ik een paar dorpen edel die in mn cluster liggen....
Een andere gedachten zou kunnen zijn dat t wel enorm dom is van jullie om dorpen in de eerste plaats te edelen in het cluster of de rand van t cluster van onze stam....

nr3 playpoint is niet jullie eerste interne! Niet zo cool doen, iedereen weet dat dat niet waar is! Daar komt bij dat het in dit geval niet ging over alleen interne maar ook over vv's van andere spelers die stoppen, en die zo wel heel makkelijk te edelen zijn. Een ander goed voorbeeld is om in t geheim een vv te nemen van een speler naast ons cluster en ons een beetje te zieken, en vervolgens liegen over of je die vv hebt....

Dit alles neemt natuurlijk niet weg, dat er een hele hoop hele goeie spelers in dome zitten, en dat ik ze t allerbeste toe wens. Overschat jezelf alleen voor de verandering niet! vergeet niet dat jullie enorm versprijdt liggen, en dat "de oorlog" eigenlijk alleen gaat tussen ons en een mannetje of 5 van jullie....

Dit was mijn 1e tekst; die was toch niet zo slecht? lol
 

DeletedUser

Guest
niet schelden chiuwawa, das slecht voor je bloeddruk.

Maar goed de oorlog is begonnen. Ik krijg nu 14 aanvallen van jou binnen die allemaal tussen de 28 en 56 u lopen zijn / waren.

Stel dat t geen fakes zijn, denk jij serieus dat die wat uitrichten?

maar goed, we zullen zien?

nr2, ik begrijp dat jullie wat geirriteerd zijn over een paar troepen dumps van mij, en het fijt dat ik een paar dorpen edel die in mn cluster liggen....
Een andere gedachten zou kunnen zijn dat t wel enorm dom is van jullie om dorpen in de eerste plaats te edelen in het cluster of de rand van t cluster van onze stam....

nr3 playpoint is niet jullie eerste interne! Niet zo cool doen, iedereen weet dat dat niet waar is! Daar komt bij dat het in dit geval niet ging over alleen interne maar ook over vv's van andere spelers die stoppen, en die zo wel heel makkelijk te edelen zijn. Een ander goed voorbeeld is om in t geheim een vv te nemen van een speler naast ons cluster en ons een beetje te zieken, en vervolgens liegen over of je die vv hebt....

Dit alles neemt natuurlijk niet weg, dat er een hele hoop hele goeie spelers in dome zitten, en dat ik ze t allerbeste toe wens. Overschat jezelf alleen voor de verandering niet! vergeet niet dat jullie enorm versprijdt liggen, en dat "de oorlog" eigenlijk alleen gaat tussen ons en een mannetje of 5 van jullie....

De fouten zijn in het vet gedrukt, jouw eigen afkortingen ook (De "t" vooral dus).
Ook een beetje letten op dubbele spaties, voor de rest ziet het er goed uit.

Mijn excuses, maar ik kon het niet laten.

Trouwens over het algemeen is dit goed, ik heb al veel erger gezien ;).
 

DeletedUser54321

Guest
De fouten zijn in het vet gedrukt, jouw eigen afkortingen ook (De "t" vooral dus).
Ook een beetje letten op dubbele spaties, voor de rest ziet het er goed uit.

Mijn excuses, maar ik kon het niet laten.

Trouwens over het algemeen is dit goed, ik heb al veel erger gezien ;).

woon al heel lang in t buitenland, dus kan iig aan de spelling zolangzamerhand weinig meer doen! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan