/Dome Vs BWR

DeletedUser23578

Guest
jij wordt met de dag dommer...

Zeg nou zelf, er zijn veel in BWR die amper goed kunnen timen :p

Ik ben van BWR en sta ervan versteld hoe sommige timen :eek:
Samenwerken kunnen we, hebben we bewezen, als we nu nog zo goed zouden timen als samenwerken waren wij de no1 stam waardig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56594

Guest
Zeg nou zelf, er zijn veel in BWR die amper goed kunnen timen :p

Ik ben van BWR en sta ervan versteld hoe sommige timen :eek:
Samenwerken kunnen we, hebben we bewezen, als we nu nog zo goed zouden timen als samenwerken waren wij de no1 stam waardig.

Timen lijkt me nou niet het grootste probleem om aan te leren? Beter timen aan leren dan samenwerking dat is een stuk moeilijker!
 

DeletedUser

Guest
Timen lijkt me nou niet het grootste probleem om aan te leren? Beter timen aan leren dan samenwerking dat is een stuk moeilijker!

Moeilijk om aan te leren is het niet, maar als je k*tinternet hebt ofzo kan het moeilijk worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Timen is belangrijk, samenwerken belangrijker ;) Zoals ik maanden geleden op dit forum al heb gezegd moet BWR het niet hebben van "te fijne Timewerk" maar meer van het Lompe "mass werk ;)
Dat is meer onze style :D

Maar van mij mag deze dicht, ik neem aan dat /Dome het daarmee eens is ?

cluc
 

DeletedUser

Guest
wat is er zo moeilijk aan om t drukken jongens?:(

verder ben ik het volledig eens met mijn leider:)
 

DeletedUser53396

Guest
Timen is belangrijk, samenwerken belangrijker ;) Zoals ik maanden geleden op dit forum al heb gezegd moet BWR het niet hebben van "te fijne Timewerk" maar meer van het Lompe "mass werk ;)
Dat is meer onze style :D

Maar van mij mag deze dicht, ik neem aan dat /Dome het daarmee eens is ?

cluc

Mee eens, samenwerking > skills, alhoewel skills toch helpen bij de samenwerking.

Dit topic mag inderdaad dicht.
 

DeletedUser20081

Guest
Zeg nou zelf, er zijn veel in BWR die amper goed kunnen timen :p

Ik ben van BWR en sta ervan versteld hoe sommige timen :eek:
Samenwerken kunnen we, hebben we bewezen, als we nu nog zo goed zouden timen als samenwerken waren wij de no1 stam waardig.

pff en jij bent het waardig om in je stam te mogen blijven terwijl je ze de grond intrapt?
LOL
 

DeletedUser36905

Guest
Zeg nou zelf, er zijn veel in BWR die amper goed kunnen timen :p

Ik ben van BWR en sta ervan versteld hoe sommige timen :eek:
Samenwerken kunnen we, hebben we bewezen, als we nu nog zo goed zouden timen als samenwerken waren wij de no1 stam waardig.

Misschien word het tijd dat jij je time kunsten eens laat zien en daarna populair gaat doen?
 

DeletedUser

Guest
Zeg nou zelf, er zijn veel in BWR die amper goed kunnen timen

Ik ben van BWR en sta ervan versteld hoe sommige timen
Samenwerken kunnen we, hebben we bewezen, als we nu nog zo goed zouden timen als samenwerken waren wij de no1 stam waardig.

Timen is een basisskill. Mochten al jullie leden kunnen timen, dan zou dat van jullie zeker niet plotsklaps een n°1 waardige stam maken. Waar haal je het vandaan...


Ter info: ik speel hier niet maar kwam toevallig even lezen. Toen ik zo'n opmerking zag staan, moest ik gewoon reageren...
 

DeletedUser

Guest
Timen is een basisskill. Mochten al jullie leden kunnen timen, dan zou dat van jullie zeker niet plotsklaps een n°1 waardige stam maken. Waar haal je het vandaan...


Ter info: ik speel hier niet maar kwam toevallig even lezen. Toen ik zo'n opmerking zag staan, moest ik gewoon reageren...

Ik snap het hele gezeik over timen niet. De T indrukken kan iedereen, en na 3 keer oefenen krijgt iedere idioot zijn clears (redelijk) dicht op een trein.

Als mensen bij ons slecht timen is dat meestal gewoon niet timen. Waarom zou je ook, als er toch amper gedefft word? Dan word ik ook lui, wie niet?
 

DeletedUser59561

Guest
af en toe edel ik ook dorpen van kleine spelers snachts als ik ze 12uur ofz gecleared heb zonder te timen,
dan speel ik op google chrome, ik ga altijd op opera om te t-timen :p
 

DeletedUser53396

Guest
af en toe edel ik ook dorpen van kleine spelers snachts als ik ze 12uur ofz gecleared heb zonder te timen,
dan speel ik op google chrome, ik ga altijd op opera om te t-timen :p

Mijn internet zuigt, 1 seconden tussen alle edels (treintje in 4 seconden dus)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het hele gezeik over timen niet. De T indrukken kan iedereen, en na 3 keer oefenen krijgt iedere idioot zijn clears (redelijk) dicht op een trein.

Als mensen bij ons slecht timen is dat meestal gewoon niet timen. Waarom zou je ook, als er toch amper gedefft word? Dan word ik ook lui, wie niet?

Zucht. Lees de post die ik quote, en lees dan wat ik daaronder schreef. Ik zeik niet over timen, ik zei dat het een basisskill is en dat je door louter te kunnen timen helemaal geen top/subtop speler wordt (en je stam wordt er ook geen topstam van).

Waarom jouw post overigens wordt bedankt, snap ik niet. Door een speler die ook niet goed kon lezen? Ik zei namelijk net hetzelfde als jij nu zegt -de eerste alinea althans-, dus als reactie op mijn post slaat het op niks.

Dat iedere idioot zijn clears dicht op een trein krijgt is overigens onzin. Er zijn enorm veel spelers die het gewoon niet kunnen. En over je tweede alinea kan ik geen oordeel vellen want ik speel hier net, ken dus ook de stammen niet en het boeit me ook helemaal niet. Ik reageerde op de post van mama vette. Wat ook onderaan in mijn post bij 'ter info' staat.
 

DeletedUser

Guest
Zucht. Lees de post die ik quote, en lees dan wat ik daaronder schreef. Ik zeik niet over timen, ik zei dat het een basisskill is en dat je door louter te kunnen timen helemaal geen top/subtop speler wordt (en je stam wordt er ook geen topstam van).

Waarom jouw post overigens wordt bedankt, snap ik niet. Door een speler die ook niet goed kon lezen? Ik zei namelijk net hetzelfde als jij nu zegt -de eerste alinea althans-, dus als reactie op mijn post slaat het op niks.

Dat iedere idioot zijn clears dicht op een trein krijgt is overigens onzin. Er zijn enorm veel spelers die het gewoon niet kunnen. En over je tweede alinea kan ik geen oordeel vellen want ik speel hier net, ken dus ook de stammen niet en het boeit me ook helemaal niet. Ik reageerde op de post van mama vette. Wat ook onderaan in mijn post bij 'ter info' staat.

Was een lukrake quote, ik haakte slechts aan op de ´timen is moeilijk´ discussie. Excuses dat dat toevallig jouw post was.

Waarschijnlijk is het bedankje omdat hij het met me eens is, daar zijn die dingen toch voor?

Hmm, met fatsoenlijk internet lijkt mij dat iedereen het kan, anders ben je gewoon een erg slechte speler. Binnen 3 seconden kan iedereen, binnen 0.5-1 zou iedereen het moeten kunnen.

Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen hoe dat moet.
 

DeletedUser40402

Guest
Timen is overrated. In de 2 maanden dat ik op Fujimoto speel nog nooit edels getimed, laat staan clears ervoor getimed. Toch ben ik zo'n miljoen in die 2 maanden gestegen.
 

DeletedUser

Guest
Zal vast wel niet met het lage niveau hier te maken hebben hé Glenn :p Kom maar lekker terug in Astra*, mag je weer moeite doen voor je dorpjes :p

@ Strik: Als je gewoon wilt inspelen op een discussie plaats je beter gewoon een nieuwe post. Want nu kwam het over alsof je op mijn post reageerde wat naar jouw zeggen niet het geval was -> vrij onduidelijk dus.
 
Bovenaan