Doei

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Was je vorige week niet ook al gestopt? :p

Door dingen die telkens tussen kwamen(Co op reis en zo niemand op GotA etc.) moest ik wel blijven. Duurde ook ff eer ik co vond, die zijn er nu:)

Aan allen: Het is niet zo dat ik wegloop, wegren of what ever voor die oorlog.
Mocht GotA het ooit moeilijk hebben en zijn de co's niet beschikbaar om te deffen of wat dan ook, kunnen ze altijd (wanneer ik er ben) mij om hulp vragen.

Ik heb al aangegeven waarom ik daadwerkelijk stop, mocht je er nog meer duidelijkheid om willen kan dat altijd via skype/pm.
 

DeletedUser

Guest
R., veel succes op andere werelden! Jammer dat je stopt nu net aan het begin van de oorlog maarja je was al van plan om te stoppen voor de oorlog, niks aan te doen.
 

DeletedUser17680

Guest
Ochja, hier moet ik toch wel ff op reageren. :D

Eindelijk is het dan zover het niveau van Gota gaat weer wat omhoog, gehe. (die zag je natuurlijk al van mijlen ver aankomen) :D

Weird, maar leuke confrontaties die ik met jou gehad heb op deze wereld.

Veel succes op andere werelden maat. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ochja, hier moet ik toch wel ff op reageren. :D

Eindelijk is het dan zover het niveau van Gota gaat weer wat omhoog, gehe. (die zag je natuurlijk al van mijlen ver aankomen) :D

Weird, maar leuke confrontaties die ik met jou gehad heb op deze wereld.

Veel succes op andere werelden maat. ;)

Als jullie het een plezier zou wezen; ik zal zoveel als mogelijk meehelpen om met GotA(geen vv's dus want dan ga ik weer intensief spelen) Nemo. neer te halen ;)

Maar wanneer er al een co online zal zijn op het account ga ik hem ofc. niet loggen daarvoor, enkel als het echt moet. En wanneer de tijd rijp is om aan Nemo. te beginnen
 

DeletedUser23694

Guest
what-the-fuck.gif
Ik voel mij al verwaarloosd en dan neem je er nog een wereld bij :eek:
Ben ik alleen nog maar goed om je biertje te halen :(
 

DeletedUser

Guest
''Je moet doen wat je wil doen hé anders heeft het geen zin '';)

Ik wens je het allerbeste mate en ik hoop je af en toen nog eens te zien op w27(GOTA).
En voor de de rest het allerbeste in andere werelden:cool:!
 

DeletedUser57186

Guest
Je hebt zeker en vast mooie herinneringen aan W27, de eerste wereld waar je eens de start overleefden. :p
 

DeletedUser

Guest
what-the-fuck.gif
Ik voel mij al verwaarloosd en dan neem je er nog een wereld bij :eek:
Ben ik alleen nog maar goed om je biertje te halen :(

ik ruil w25 voor w27 dus opzich heb ik nog steeds tijd voor mijn biertje :D en ik verwaarloos je niet :eek:, kvond je niet meer :eek:

En voor de rest hier..geen nood volledig stoppen doet hij toch nooit ;), hij moet mij nog beetje in het oog houden hé :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan