Doei

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
huh?

Doeii!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pfuh ik had meer van je verwacht.
Als het spel eindelijk echt begint ga je stoppen? Tja...

Hoe dan ook, succes verder ;)
 

DeletedUser

Guest
Pfuh ik had meer van je verwacht.
Als het spel eindelijk echt begint ga je stoppen? Tja...

Hoe dan ook, succes verder ;)

Hoezo beginnen? Denk je nu echt dat ik altijd die rot vv's ga draaien? Ik heb zowel vv gedraait voor RR als voor Demo als voor Gear...
 

DeletedUser

Guest
Hoezo beginnen? Denk je nu echt dat ik altijd die rot vv's ga draaien? Ik heb zowel vv gedraait voor RR als voor Demo als voor Gear...

Tja stel je grens in en zeg dat het je het er echt niet bij kan nemen.
Maar beginnen: er komen echte oorlogen aan.
Tot nu toe heb je defensief nog geen zak moeten doen, dat begint stilletjes aan beetje bij beetje pas te komen.
Op demo was er defensief amper wat te doen, bij RR net van hetzelfde...
 

DeletedUser

Guest
Tja stel je grens in en zeg dat het je het er echt niet bij kan nemen.
Maar beginnen: er komen echte oorlogen aan.
Tot nu toe heb je defensief nog geen zak moeten doen, dat begint stilletjes aan beetje bij beetje pas te komen.
Op demo was er defensief amper wat te doen, bij RR net van hetzelfde...

Tuurlijk was er op beide acc's defensief amper wat te doen, klopt. Maar ik heb gedaan wat ik kon doen, dat ik stop om die reden heeft daar niets mee te maken want anders kon ik w14 ookal lang gestopt zijn(ik speel er al +1jaar, +1jaar in volle oorlog).

Het stond zelfs langer vast dat ik ging stoppen op w27, al van voor de oorlog werd aangekondigd. Redens? School begint er weer aan te komen en ik heb nooit een voorkeur gehad voor late-game acc's. Nu vraag je je vast wel af waarom ik dan al zolang w14 speel, wel omdat ik daar veel van geleerd heb. Omdat de stamsfeer daar uitermate hoog is en omdat ik daar als 'noobje' indertijd aanvaard werd :) dan begrijp je dat ik ze moeilijk kan laten vallen!
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk was er op beide acc's defensief amper wat te doen, klopt. Maar ik heb gedaan wat ik kon doen, dat ik stop om die reden heeft daar niets mee te maken want anders kon ik w14 ookal lang gestopt zijn(ik speel er al +1jaar, +1jaar in volle oorlog).

Het stond zelfs langer vast dat ik ging stoppen op w27, al van voor de oorlog werd aangekondigd. Redens? School begint er weer aan te komen en ik heb nooit een voorkeur gehad voor late-game acc's. Nu vraag je je vast wel af waarom ik dan al zolang w14 speel, wel omdat ik daar veel van geleerd heb. Omdat de stamsfeer daar uitermate hoog is en omdat ik daar als 'noobje' indertijd aanvaard werd :) dan begrijp je dat ik ze moeilijk kan laten vallen!

Mooi gezecht

"Omdat de stamsfeer daar uitermate hoog is en omdat ik daar als 'noobje' indertijd aanvaard werd :) dan begrijp je dat ik ze moeilijk kan laten vallen!"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan