Doei 0vd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Daar ga je 0verdreve:p
Dat heeft axis (.rb.) en order tog weer mooi gedaan:)
en dan zeggen dat ze 1ste worder:confused:
whahaha
 

DeletedUser657

Guest
Daar ga je 0verdreve:p
Dat heeft axis (.rb.) en order tog weer mooi gedaan:)
en dan zeggen dat ze 1ste worder:confused:
whahaha

axis rb en order hebben helemaal niks gedaan, megastammen gaan van zelf dood
 

DeletedUser

Guest
+ we hebben ze ingehaald ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol , niemand heeft iets gedaan :p wat voor onzin topic is dit nu weer..

ja idd we zakken so what , kom ons maar halen in ons kontinent 45 , je weet ons zitten. Minder blabla jaha , meer daden.

edit: heb trouwens nooit gezegd dat we 1ste gingen staan. dus ga nog wat zeveren en slijmen bij axis en rb etc :p blijven gaan jongen , zo krijg je respect van iedereen :p

owja , jij zit in stam BoA ? je hebt 191 puntjes ? wauw jongen ! dan moet je zeker 0vd beginnen dissen hahaha!!
ik kan niet zeggen Doei BoA , je stam is er ook nooit geweest haha
Wat ben jij 'n zielig ventje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lach met je eigen, hij heeft minder punten dan jou, en weet wel 10x zoveel van het spel dan jij.. dus ik denk niet dat jij het recht hebt om met hem te lachen..;)

maar wij wel :D :D :D :D :D :D :D
 

DeletedUser

Guest
Lach met je eigen, hij heeft minder punten dan jou, en weet wel 10x zoveel van het spel dan jij.. dus ik denk niet dat jij het recht hebt om met hem te lachen..;)

maar wij wel :D :D :D :D :D :D :D

tuurlijk , want ik ben van 0vd dus ik weet niets van het spel.
Mijn stam is zo slecht dat er zelf geen woorden voor zijn.
Niemand van mijn leden is actief , ze hebben allemaal een rood bolletje en zullen zeker ten koste wat kost géén ondersteuning bieden aan hun medeleden.
De stamleiding is er nooit. Ze hebben nog geen 5minuten aan de stam besteed.
Ikzelf ja , je zegt het zelf al. Ik weet niets van dit spel. Ik weet zelf niet hoe ik een reply moet posten in een forum. Wat is dit ? wat is TW ? weet ik veel.
Onze leden zijn allemaal noobs , we bouwen enkel ons hoofdgebouw uit en maken vooral geen leger. Want waar heb je leger voor nodig ?
Al onze leden moeten trouwens jonger zijn dan 9 jaar! Anders mogen ze er niet in. Wij zij de domste , kleinste , en mislukste stam ooit op TW. Niemand heeft ooit slechter gedaan en daar zijn we trots op.
Als je ons wil aanvallen of dorpen wil overnemen moet je dat zeker doen want wij weten zelf niet wat het woord verdediging wil zeggen.
Ik weet zelf niet wat TW wil zeggen maar ik typ het toch want ik speel dit spel nog maar 5min en Jahah is de wijste van allemaal. Hij weet zeker 10x zoveel over TW als mij. maar dat is niets vergeleken met jouw wijsheid oh almachtige darksin11. Jij bent de beste van allemaal en je hebt al jaaaaren alles uitgekiemd betreffende TW.

Laterz

edit: Jahah = banned . wrm? omdat hij de tofste en wijste is van allemaal! Ze zullen hem wss gebanned hebben omdat hij zodanig veel wist van het spel en diplomatie dat hij weleens teveel goede info zou kunnne verklappen aan iedereen. Dat wist jij niet éh Darksin11 ?!? Hij is véél te wijs in TW en gelukkig maar hebben ze hem gebanned. Hij zou weleens te wijze info kunnne gelost hebben hier ! Stel je dat voor !

xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bedankt Gillio dat je ons de visie van 0vd geeft en hoe zij denken hoe het spel gespeeld moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Het zou tijd worden ook, dat hij verwijderd werd.

Hij is dertien, dan is het nogal een klap als je gebanned wordt van een site. Volgens mij bedoelde hij het goed maar hij is gewoon nog erg jong, dus kan je het hem lastig kwalijk nemen dat hij zo irritant doet.

Is hij weleens door een moderator gewaarschuwd dat hij een ban zou krijgen als hij telkens zou blijven posten zoals hij deed? Zo ja, dan is het pech gehad. Zo nee, dan vind ik het eigenlijk toch best wel lullig..
 

DeletedUser412

Guest
Hij is dertien, dan is het nogal een klap als je gebanned wordt van een site. Volgens mij bedoelde hij het goed maar hij is gewoon nog erg jong, dus kan je het hem lastig kwalijk nemen dat hij zo irritant doet.

Is hij weleens door een moderator gewaarschuwd dat hij een ban zou krijgen als hij telkens zou blijven posten zoals hij deed? Zo ja, dan is het pech gehad. Zo nee, dan vind ik het eigenlijk toch best wel lullig..

Je zal nooit geband worden zonder waarschuwing:rolleyes:

Verder zegt je leeftijd veel, maar lang niet alles. Ik ben 13 en ik ben (toch lang:eek: ) niet zo irritant.
 

DeletedUser

Guest
Je kan heus wel gebanned worden zonder waarschuwing, dat hangt er gewoon vanaf wat het vergrijp is.

Jahah heeft een korte ban gekregen voor het openen van twee topics met dezelfde inhoud op dezelfde dag, terwijl er reeds gewaarschuwd was.

Dit onderwerp krijgt een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan