DNA / Premade van 70 man

Reactiescore
63
Terug bashen? Ik zeg gewoon dat we gaan zien wat de toekomst brengt. Niks meer niks minder en niks te bashen in het eerste bericht
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
140
Reactiescore
470
Hoe vaak heeft een premade op .nl een wereld gewonnen? Nergens om je druk om te maken :)
De afgelopen paar jaar? Best veel.
Voornamelijk omdat ze meestal met de nodige side-accounts starten etc.
 
Reactiescore
490
Reactiescore
1.150
Hoe vaak heeft een premade op .nl een wereld gewonnen? Nergens om je druk om te maken :)

Komt omdat de echte skills ook niet meer nodig zijn. Iedereen kan weken later starten en een enorm rim account opbouwen. Kijk nu alleen al naar jouw eigen account op 89 en demarkie deze wereld.

Vroeger had je tenminste nog echt skills nodig, nu is het gewoon wie de meeste PP heeft of er slimmer mee omgaat maakt een grote kans.

Hopelijk wordt W100 weer een oldschool wereld. Net als W50 destijds. Classic werelden zijn nu te snel en tijdrovend.
 
Reactiescore
17
Komt omdat de echte skills ook niet meer nodig zijn. Iedereen kan weken later starten en een enorm rim account opbouwen. Kijk nu alleen al naar jouw eigen account op 89 en demarkie deze wereld.

Vroeger had je tenminste nog echt skills nodig, nu is het gewoon wie de meeste PP heeft of er slimmer mee omgaat maakt een grote kans.

Hopelijk wordt W100 weer een oldschool wereld. Net als W50 destijds. Classic werelden zijn nu te snel en tijdrovend.
Hier leg je in mijn ogen wel de nuance goed. Om mee te doen in de top zonder dat het een vermogen kost is een kunst.

De skills zijn nog steeds nodig maar zonder restricties op pp beurs zal er nooit meer een echte schaarste aan grondstoffen ontstaan. Ongeacht welke snelheid.
 
Reactiescore
0
Wel fijn om te zien dat in de jaren dat ik niet heb gespeeld het forum precies het zelfde is gebleven…

dat is inderdaad ook het eerste wat mij opviel nadat ik hier ben teruggekeerd haha.

Geniaal, alleen jammer dat er zo weinig gepost wordt van tijd tot tijd, vind het altijd wel amusant om te volgen :)
 
Reactiescore
449
Reactiescore
0
AGC & DNA edelen lekker naar elkaar toe en liggen mooi tegen elkaar..
hmm
Potentiele fusiestam?
 
Reactiescore
454
Komt omdat de echte skills ook niet meer nodig zijn. Iedereen kan weken later starten en een enorm rim account opbouwen. Kijk nu alleen al naar jouw eigen account op 89 en demarkie deze wereld.

Vroeger had je tenminste nog echt skills nodig, nu is het gewoon wie de meeste PP heeft of er slimmer mee omgaat maakt een grote kans.

Hopelijk wordt W100 weer een oldschool wereld. Net als W50 destijds. Classic werelden zijn nu te snel en tijdrovend.
Rogier wordt sinds mensenheugenis gecarried door pp joh
 
Reactiescore
500
Reactiescore
480
Ik ben een allrounder.
Kan mijn weg naar de winst kopen, bereiken met internen, vinden met diplomatiek. Gelukkig kan ik ook nog daadwerkelijk TW spelen. Maar laten we wel eerlijk wezen, als het makkelijk kan, waarom gaan we dan moeilijk doen.

Een kanttekening voor w89. Ik begon aan de rand dat de nummer 1 al 3mio was. Dan moet ik wel snel gaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
454
Sukke grootspraak hek nog nie eerder gezien
 
Bovenaan