- Reactiescore
- 63
Terug bashen? Ik zeg gewoon dat we gaan zien wat de toekomst brengt. Niks meer niks minder en niks te bashen in het eerste bericht
Doe is normaalJullie zijn toch allemaal kut noobs
En waar precies hebt jij gezegd dat villians noobs zijn?Nee?
Jullie lopen met ze alle te bashen dan mag ik toch terug bashen?
Voel jij je persoonlijk aangesproken als ik villians noob noem?
De afgelopen paar jaar? Best veel.Hoe vaak heeft een premade op .nl een wereld gewonnen? Nergens om je druk om te maken
Jullie zijn toch allemaal kut noobs
Blijf van tim afDoe is normaal
Ook jij inderdaad!Doe is normaal
Wat heb je nodig schatjeBlijf van tim af
Dan is er toch nog iets het zelfde gebleven, wij zijn allemaal ondertussen ouwe takken geworden.Wel fijn om te zien dat in de jaren dat ik niet heb gespeeld het forum precies het zelfde is gebleven…
Hoe vaak heeft een premade op .nl een wereld gewonnen? Nergens om je druk om te maken
Hopelijk wordt W100 weer een oldschool wereld. Net als W50 destijds. Classic werelden zijn nu te snel en tijdrovend.
Hier leg je in mijn ogen wel de nuance goed. Om mee te doen in de top zonder dat het een vermogen kost is een kunst.Komt omdat de echte skills ook niet meer nodig zijn. Iedereen kan weken later starten en een enorm rim account opbouwen. Kijk nu alleen al naar jouw eigen account op 89 en demarkie deze wereld.
Vroeger had je tenminste nog echt skills nodig, nu is het gewoon wie de meeste PP heeft of er slimmer mee omgaat maakt een grote kans.
Hopelijk wordt W100 weer een oldschool wereld. Net als W50 destijds. Classic werelden zijn nu te snel en tijdrovend.
Wel fijn om te zien dat in de jaren dat ik niet heb gespeeld het forum precies het zelfde is gebleven…
Wil je een kwaliteitsstam niet vergelijken met een zooitje noobs dat zichzelf een premade noemt? Dank.Ach ja, beetje villians maar dan wel lastig ipv recruit to win
AGC & DNA edelen lekker naar elkaar toe en liggen mooi tegen elkaar..
hmm
Potentiele fusiestam?
Rogier wordt sinds mensenheugenis gecarried door pp johKomt omdat de echte skills ook niet meer nodig zijn. Iedereen kan weken later starten en een enorm rim account opbouwen. Kijk nu alleen al naar jouw eigen account op 89 en demarkie deze wereld.
Vroeger had je tenminste nog echt skills nodig, nu is het gewoon wie de meeste PP heeft of er slimmer mee omgaat maakt een grote kans.
Vergeet de interns nietRogier wordt sinds mensenheugenis gecarried door pp joh