Dit was het dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb besloten te stoppen met mijn account .Geert Wilders, wat sinds vanacht Wiz Khalifa heette.

Waarom?
We zijn gewoon kei en keihard genaaid door het TW team.
Gister in de loop van de morgen werd ons account 'van het spel verwijderd' en waar wij naar heel wat gedoe savonds om half 10 de rede van wisten. De naam. Hier zijn we zelf achter gekomen en we zijn toen niet geinformeerd hiervoor.

Een andere support die wij hadden lopen werd binnen een half uur beantwoord.

Het account heeft dus een nacht stil gestaan. Onze naam is vanacht veranderd maar de bann is nog altijd niet weg. En terwijl Khadaffi nog vrij rond loopt, die toch wel meer uitspookt als Geert Wilders krijgen wij de bann. Overigens vind ik het uitermate teleurstellend hoe zij met ons om gaan, Zonder een echt duidelijke reden een top account in 1 dag totaal de grond in boren. Gelukkig staat de hall of fame nog, waar wij in staan, dit zal aan dit zeer zwakke optreden gedenken.

Conclusie: Ons account word ten onrechte de grond in geboord dankzij het TW team. Terwijl namen die mij erger lijken gewoon door mogen spelen.

Dit was het dan voor Geert Wilders/Wiz Khalifa.
@TWteam: Zulk beleid gaat spelers kosten.

Graag jullie mening hierover.
 

DeletedUser

Guest
Geen idee werkelijk (ben ook geen w22 mod)
Echter is en blijft staan de je bans niet op forum mag bespreken...
En denk dat 1 nacht gesloten zijn ook niet zo heel erg is.

Hoe vervelend het ook is.
Er zal hier een slotje op komen :(
 

DeletedUser

Guest
Je kan dat hele twteam toch niet meer serieus nemen als ze de humor van die naam niet inzien? Bovendien is geert wilders gewoon de naam van een politicus wat ze volgens mij nieteens mogen verbieden. Zit er misschien een "nieuwe nederlander" in het twteam?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het gezien -_- Ik vroeg het ook al aan Chuck Bartowski.

Maar je weet het zelf al. Tw maakt nog wel eens wat fouten:mad:
 

DeletedUser

Guest
Je kan dat hele twteam toch niet meer serieus nemen als ze de humor van die naam niet inzien? Bovendien is geert wilders gewoon de naam van een politicus wat ze volgens mij nieteens mogen verbieden. Zit er misschien een "nieuwe nederlander" in het twteam?:rolleyes:

Nogmaal, ben geen w22 mod
De redenen zal je aan de betreffende moderator moeten vragen,
En zeker niet op het AF
 

DeletedUser

Guest
Dan noem ik mezelf wel job cohen:eek: Dan hoef ik en Geert ook niet geband te worden toch?:confused:
 

DeletedUser

Guest
imgres

:D
 

DeletedUser9420

Guest
Geen idee werkelijk (ben ook geen w22 mod)
Echter is en blijft staan de je bans niet op forum mag bespreken...
En denk dat 1 nacht gesloten zijn ook niet zo heel erg is.

Hoe vervelend het ook is.
Er zal hier een slotje op komen :(

hiervoor hoef je geen w22 mod te zijn om antwoord te kunnen geven. Neem aan dat het Tw-team op 1 lijn zit, dus lijkt t me makkelijk om de reden te geven. Bans mogen idd niet besproken worden, maar het moet ook niet zo zijn dat alles wat TW-team doet zomaar in de doofpot moet verdwijnen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? Mag de wereld niet weten dat het Twteam een grote fout gemaakt heeft?

Bans worden sowieso nooit specifiek besproken buiten support
Niet op forum, niet op chat! Als jij niet mee eens bent, prima, via support afhandelen
Wil je dit bespreken op AF, kan, maar niet zo specifiek! Dus niet je eigen/andermans ban! Dat gaat louter en alleen via support. Is al jaren zo, niets nieuws aan lijkt me

Nogmaal,
Zeg niet of ie mee eens ben of niet, DUS of de ban terecht is of niet.
Zeg alleen dat je dit met de betreffende mod kan bespreken. Die zal de details doornemen met je!
Indien je NIET eens bent met zijn/haar uitspraak, kan je ten alle tijden een second opinnion aanvragen.
Als je je onterecht behandeld voelt, kan je ook een supportje sturen aan duckje en/of kaneel!
 
Reactiescore
25
Beste,

Ik heb met jou (of je co?) al gesproken. De loopttijd van supports is tussen de 24u-48u. Dat jij de ene keer binnen een half uur een antwoord hebt en de andere keer pas na een paar uur kan helaas gebeuren, omdat de game mods mensen met een leven zijn en dus ook niet continue supports behandelen. Op het ene moment waren ze net even bezig ,daarna net weer even niet. Hoe vervelend het ook is, je bent binnen een dag geholpen, wat onze streeftijd is voor supports.

Over andere namen die ongepast zijn; die kunnen worden aangegeven bij supports en daar kan dan naar gekeken worden. Bans worden echter niet op het forum besproken, dus dit topic openen heeft weinig zin. Waarom je ban nog niet weg is weet ik niet, waarschijnlijk moet de straf nog worden opgeheven. Dat zijn game mod zaken en daar weet ik niets van. In ieder geval hoort het hier niet thuis.

@kc wij willen ook helemaal niets in de doofpot stoppen, maar specifieke bans worden niet op het forum besproken. Dat is zo tegenwoordig, maar dat was ook zo toen jij zelf game mod was, het was al zo vanaf het begin van Tribal Wars.nl. Daar is niets vreemds aan. In het discussie forum mogen algemene discussies met kritiek op mods worden geopened en dan zullen we zeker naar kijken en reageren en waarschijnlijk ook wat mee doen als het kritiek is waar we wat mee kunnen.

Maar bans blijven tussen speler & mod. Hier op het forum bespreken zal niets aan je ban veranderen. Dus een slotje op het topic. OPen aub geen nieuwe topics want dit zal dan helaas bestraft moeten worden.

Met vriendelijke groet,
Ramoth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan