Dit Is nou de TW leiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zo even een stukje over de belachelijkheid van de tw leiding
Er wordt een straf gegeven, waarop men in beroep gaat
maar zonder pardon en zonder antwoord te geven wordt deze straf gewoon doorgedrukt
goed bezig hoor jongens!

Vind dit een beetje laf
Als je geen weerwoord weet te vinden kan je dit ook gewoon vermelden
dan zouden jullie pas een keer ballen tonen
ipv achter van alles te gaan lopen verschuilen
 

DeletedUser29300

Guest
FF voor de duidelijkheid

simon says werd beschuldigd van een dubbel account

ik laat mij verder niet erover uit zolang simon daar niet zelf op kan reageren
maar ....

een tijd terug is een andere speler ook bestraft voor hetzelfde feit

en raakte 1 derde van zijn dorpen kwijt


dus waarom kreeg simon niet dezelfde straf ?

dan werd er gezegd
van nul te herbeginnen

waar is dan zijn dorpje met 0 ?

want
het is wel zo als je word overgenomen, dat je niet meer kan herbeginnen op die wereld
maar der staat nergens niks over vermeld, als je volledig bb word ....

dan nog
dezelfde feiten, bestraf je op dezelfde manier
 

DeletedUser

Guest
Zijn forumregels zo moeilijk? :eek:

§2.7 Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.
http://www.tribalwars.nl/ticket.php

Zo. En een straf wordt niet zomaar gegeven hoor jongens... En als de mod in kwestie een fout maakt, maak je bezwaar en zal die het zeker opnieuw bekijken. Het gebeurt wel eens dat een ban om die reden wordt opgeheven.. :)
 

DeletedUser

Guest
Zijn forumregels zo moeilijk? :eek:


http://www.tribalwars.nl/ticket.php

Zo. En een straf wordt niet zomaar gegeven hoor jongens... En als de mod in kwestie een fout maakt, maak je bezwaar en zal die het zeker opnieuw bekijken. Het gebeurt wel eens dat een ban om die reden wordt opgeheven.. :)

forum regels zijn om je kont mee af te vegen ;)

het is gewoon diep triest dat de support zoveel accounts verneukt zonder een geldige reden... en jah forum mods roepen allemaal dat het wel eerlyk is komt omdat jullie elkaar handjes boven het hoofd houden ben niet dom -,- jaspiekj (jeroen) lag onder massa van *P* en kreeg ineens een aanvallende ban om dat hij zogenaamd een dubbel account zou hebben met destiny22... dat waren moeder en zoon en dus geen dubbel account ;) toen kwamen ze ineens met regel 2 ofzo en ook dat werd opgeheven omdat er geen ruk van klopte :confused: maar onder tussen heeft de support wel weer een account verneukt omdat clears/edels/fakes en zo allemaal door konden lopen ;)...

snap zowiezo niet waarom ze 100% zeker gaan uit zoeken of iemand fout zit... niet eerst bannen en dan pas gaan kijken :confused:

w4 had ik dubbel account... mijn fout inderdaad.... 1 mod zei 1acc gaat weg en het ander acc gaat met de helft van de punten verder ik accepteerde dat... toen kwam er 1 of andere flikker die zo leuk was om te zeggen jij begint maar mooi op nieuw... letterlijk heeft hij dat gezegt ik maakte bezwaar dat ik met die andere mod wou praten... maar nee dat mocht niet bijde accounts verneukt omdat 1 flikker zo grappig is om anders te beslissen dan al is gedaan ;)

kut TW leiding dus ;)

en broken time geef me maar weer een ban hoor ;) al lang niet meer gehad en ik ga toch wel door met zeveren en spammen dat weet je :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan