Disguised turtle

DeletedUser8279

Guest
Ik denk dat enkele het hele punt missen. Het gaat hier om de details bij de overstap, en wat daar allemaal vooral NIET is afgesproken. En dat is niet zozeer de overstap zelf, die is misschien logisch(?). Als Turtle het netjes had afgehandeld was het vanuit Turtle een tactische zet. Maar dit is gewoon vies spel.

Wil je dit soort spelers in je stam aannemen? Wil je daarmee verder spelen? Op de lange termijn levert dit alleen maar gezeik op en gaat dat ook ten koste van je stamsfeer.


Wat had er volgens jou afgesproken moeten worden?
 
Reactiescore
3.540
Niet leaven, terug komen, stamgenoot internen, overlopen naar de vijand na de intern. Is 1 ding. Niet overlopen naar de vijand als die vijand op datzelfde moment een massa op je stamgenoot en tevens buur smijt.


2 dingen die onacceptabel zijn.
 

DeletedUser8279

Guest
Met goed overleg verlaten, eventueel NAP aanbieden, maar naar mijn weten is dat gewoon gebeurt.
De samenwerking in Rep. liep al langer niet goed. Er was meerdere malen aangegeven dat als er niets zou veranderen, dat Turtle het dan elders zou zoeken.

Dat er toevallig op het moment van leaven een 'massa' (zo kon je het niet echt noemen) liep op een stamgenoot, dat is misschien minder netjes, daar ben ik het wel mee eens.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Het is niet eens dat er een verzwaarde wave liep of iets dergelijks.

Ik lig naast rep en het is me zelfs afgeraden om uberhaupt inc op rep te gooien ivm ontwikkelingen.

Het internen van pretje voor de overstap lijkt idd wat minder netjes, maar dat kan gewoon nog acceptabel zijn.

Hij kan gewoon op de hoogte zijn geweest dat dit de plannen waren en dat hij het ermee eens was, of het is mogelijk dat er nog geen besprekingen waren gedurende de intern/beslissing tot internen.
 
Reactiescore
3.540
Als je een speler recruit bij je vijand stam doe je terwijl deze overloopt niet gelijktijdig een massa op nota bene zijn buur ex stamlid. Das gewoon not done en triest. Vrij zeker van Turtle al wist te gaan overlopen toen hij zijn intern nog afhandelde, die tijdspanne lijkt me te kort.
 
Reactiescore
241
Als je een speler recruit bij je vijand stam doe je terwijl deze overloopt niet gelijktijdig een massa op nota bene zijn buur ex stamlid. Das gewoon not done en triest. Vrij zeker van Turtle al wist te gaan overlopen toen hij zijn intern nog afhandelde, die tijdspanne lijkt me te kort.

ik weet dat jij me vertrouwt dikkop, en ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet het geval was. En dat het niet zo bewust was. Ook al is de tijdspanne redelijk kort.
Indien dit wel zou zijn, hadden mijn team en ik dit nooit goedgekeurd.
 
Reactiescore
3.540
Ik betwijfel of menig Hiho lid op de hoogte is wnr deze deal tussen Turtle en Train beklonken is geweest prive. Maar of dat nu wel of niet zo was, neemt argument 1 ik zei alsnog niet weg.
 
Reactiescore
37
Details zijn bijna zo goed zoals ik ze nu allemaal lees. Echter voerde NT geen massa uit op een (ex-) buurlid van DT. NT stuurde 2 clears en 2 treinen, gewoon, omdat ik me verveelde. DT heeft zijn ex stamlid zelfs geholpen ook al waren we in gevorderde gesprekken, hij heeft 1 dorp gestackt en de andere een recap poging gedaan :)
 
Reactiescore
1.278
Het is niet eens dat er een verzwaarde wave liep of iets dergelijks.

Ik lig naast rep en het is me zelfs afgeraden om uberhaupt inc op rep te gooien ivm ontwikkelingen.

Het internen van pretje voor de overstap lijkt idd wat minder netjes, maar dat kan gewoon nog acceptabel zijn.

Hij kan gewoon op de hoogte zijn geweest dat dit de plannen waren en dat hij het ermee eens was, of het is mogelijk dat er nog geen besprekingen waren gedurende de intern/beslissing tot internen.

Hieronder een post van pretje(het geinternde account). Dan ga ik er wel vanuit dat het AF- en IG-account verbonden zijn met elkaar. Spreekt in principe boekdelen. Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer de recruut rond was of althans wanneer de intentie er was om van kant te wisselen. Op het moment er toch nog even snel gebruikt wordt gemaakt van een intern van een bepaalde kant is dit natuurlijk erg vies spel. De intern was de 27ste en Hi Ho is de 28ste gejoind.

We praten over ongeveer 40k(6 dorpen) dat is in deze fase toch aanzienlijk.

Een sneue speler ben je zeker.

Nog geen dag geleden intern je pretje (een speler in rep. ) Een dag later leave je de stam met zijn dorpen.

Vorige week eis je nog clears op voor een massa op jouw buurman (night train) weer een massa zonder succes natuurlijk denk toch dat we nu wel weten aan wie het ligt.

Afgelopen week vraag je nog om pre deff in de stam. (Krijg je ook)


En dan ook de reden van je leave wat een grap ben je toch voor de wereldwinst als je al zoveel werelden speelt en überhaupt niet hebt gewonnen zal het wel aan jullie als speler liggen.

Blijf jij maar lekker €100 per week aan tw spenden en dan nog trots zeggen ja ik win. Alhoewel ik zorg er persoonlijk nog wel voor dat jij helemaal niks wint. Als je Arjan zo weet te naaien ben je niks waard. De meest oprechte tw speler die je denk ik wel kan hebben. Een groter hart voor de stam is er niet.


Kort samen gevat hoe turtle speelt Oh night train groeit sneller laat ik dan maar omni internen om punten te krijgen.

(Arjan als je dit lees en weggespeeld word) je mag weer lekker co'en bij mij :p pakken we die viespeuk samen.




Succes in je nieuwe stam turtle en succes om je wereldwinst te behalen denk dat heel w71+ latere werelden nu zien wat voor een speler je bent groetjes je nieuwe buurman.
 
Reactiescore
146
Ik speel sinds kort op het account. Actief sinds de join bij Hi Ho. Wat er juist allemaal gezegd/gebeurd is omtrent Pretje kan ik niets over zeggen. Heb ik niet meegemaakt van dichtbij.

Verder over de post van Killb. Hij is in mijn ogen altijd de labiele factor geweest in Rep. Hij zegt zelf dat hij alles leeg ging zetten voor Hi Ho. Aka, hij zegt zelf dat hij een stab gaat doen tov. Rep.

Dit is waarom ik graag met het account de overstap maakte naar Hi Ho. Dat we van die labiele factor af waren. Dit heb ik dan ook voorgelegd aan mijn co’s.

Tov. Killb hebben wij dus geen verantwoording af te leggen. Verder hebben we na onze leave ook nog geen acties tov Rep. Ondernomen. Dus wij laten ook niemand short period in de steek die het niet verdiend.

Zoals hierboven al aangehaald is, was Killb zelf ook niet altijd een heilig boontje. Wanneer er dan iets tegen hem komt, geen stab oid, gaat die meteen wenen. Karma
 
Reactiescore
1.242
Hieronder een post van pretje(het geinternde account). Dan ga ik er wel vanuit dat het AF- en IG-account verbonden zijn met elkaar. Spreekt in principe boekdelen. Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer de recruut rond was of althans wanneer de intentie er was om van kant te wisselen. Op het moment er toch nog even snel gebruikt wordt gemaakt van een intern van een bepaalde kant is dit natuurlijk erg vies spel. De intern was de 27ste en Hi Ho is de 28ste gejoind.

We praten over ongeveer 40k(6 dorpen) dat is in deze fase toch aanzienlijk.

Bij het zien van deze intern zijn er per direct berichten gestuurd of dat deze intern een negatief antwoord was op ons voorstel. De recruit was rond pas savonds. Clears stonden bij het zien van die intern praktisch klaar om te gooien.
 
Reactiescore
1.918
Ik speel sinds kort op het account. Actief sinds de join bij Hi Ho. Wat er juist allemaal gezegd/gebeurd is omtrent Pretje kan ik niets over zeggen. Heb ik niet meegemaakt van dichtbij.

Verder over de post van Killb. Hij is in mijn ogen altijd de labiele factor geweest in Rep. Hij zegt zelf dat hij alles leeg ging zetten voor Hi Ho. Aka, hij zegt zelf dat hij een stab gaat doen tov. Rep.

Dit is waarom ik graag met het account de overstap maakte naar Hi Ho. Dat we van die labiele factor af waren. Dit heb ik dan ook voorgelegd aan mijn co’s.

Tov. Killb hebben wij dus geen verantwoording af te leggen. Verder hebben we na onze leave ook nog geen acties tov Rep. Ondernomen. Dus wij laten ook niemand short period in de steek die het niet verdiend.

Zoals hierboven al aangehaald is, was Killb zelf ook niet altijd een heilig boontje. Wanneer er dan iets tegen hem komt, geen stab oid, gaat die meteen wenen. Karma
 
Bovenaan