Disguised turtle

Reactiescore
1.242
Ik zeg toch ook niet dat ze massa krijgen, enkel dat ze onder vuur liggen. Wil je dat ontkennen trouwens?
Bekijk bijlage 16502

Het is gewoon een sneue actie om het grootste account/dragende speler uit een stam weg te rekruteren en de rest direct aan te vallen.
Voor de vredestop hoop def gebashed, moeten wij een NAP aangaan met de rest omdat er een speler overkomt dan?
 
Reactiescore
1.242
@Serenity Ik wil je gerust alles uitleggen en de voorwaarden die bij de start zijn gemaakt met le roy uitleggen maar ik ga glenn niet zwart maken op het AF
 
Reactiescore
3.457
@Serenity Ik wil je gerust alles uitleggen en de voorwaarden die bij de start zijn gemaakt met le roy uitleggen maar ik ga glenn niet zwart maken op het AF
Hi ho roept een hoop op zich af iig,niet heel handig om in deze fase van de wereld iedereen tegen je te krijgen,karma zullen we maar zeggen
 
Reactiescore
146
Normaal reageren wij nooit hierop maar gezien wij nu afgestreept worden als sneue spelers hier een paar foto’s vanuit onze kant waardoor wij uiteindelijk besloten hebben om over te gaan.

Als eerste killb we zouden ind blijven samen werken maar jij hebt al aantal keer gezegd te stoppen en handdoek in de ring te gooien zelfs zo erg dat je ice Noble bericht dat hij je dorpen mag pakken. AA7034B4-A7D9-4640-8C71-6B1422F15DEB.jpeg

en kuyka het zelfde deze man dreigt enkel alleen maar om ons samen met hi ho te sandwichen en rep van de kaart te spelen als wij niet alles deden regelen na hun voordeel hier ook flink wat foto’s van zal jullie een screen laten zien.

271017A3-6531-4D91-B132-2623AFE3A77E.jpeg

tevens hebben we ook een nieuwe co erop die al banden had met hi ho. En deze speler zag liever ons met hi ho samenwerken dan met de leden van rep.Gezien we super veel tijd en moeite erin stoken en amper wat terug kregen van onze leden.

Uiteindelijk hebben we deze keuze gemaakt toekomst gericht, niet iedereen zal hem in dank af nemen maar gelukkig zijn er ook realistische leden in rep. & AA die onze keus begrijpen, gezien onze moeite wat we in de stam staken en er amper iets voor terug kregen.

dus wij staan volledig achter onze keuze na hi ho.

hoofd speler team turtle
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80343

Guest
Zal ook eens wat zeggen dan. Het is gewoon jammer dat dit ***spel gedomineerd wordt door €€. Ben d'r wel klaar mee. Ook wij hebben Turtle voorheen geholpen tegen Night Train en de vraag is of het account nog had bestaan zonder die hulp. Overigens ook vice versa.

Wat betreft de toekomst, ik hoop dat alle overige stammen eens ergens voor willen gaan staan en in krachten bundelen.
Tegen wie?...... dat mag je zelf uit maken.
 
Reactiescore
5.686
Ik vind het sowieso wel dubieus dat Hi Ho pleit om zo een speler in je stam te hebben, terwijl het je “reputatie” naar beneden haalt. Dat niet alleen, het gemak waarmee DT zijn loyale spelers opzij schuift is lachwekkend en kan even snel later bij Hi Ho plopsaland gebeuren.
 

Deleted User - 482364

Guest
Night train, wat een flop is jullie stam toch ook #rekruuttowin
 
Reactiescore
146
Ik vind het sowieso wel dubieus dat Hi Ho pleit om zo een speler in je stam te hebben, terwijl het je “reputatie” naar beneden haalt. Dat niet alleen, het gemak waarmee DT zijn loyale spelers opzij schuift is lachwekkend en kan even snel later bij Hi Ho plopsaland gebeuren.

wat noem je loyaal als niemand luistert en alles groten deels voor eigen belang speelt.
Er zijn enkele spelers waar we goed mee deden samen werken die hebben we persoonlijk aangesproken iedereen van dit clubje begreep ons enkel killb niet.
Dus vind dit zoeken na ruzie... gezien alle mensen waarmee wij samen werken ons keuze begreep. Tevens zal geen spelers noemen want dat zal alleen maar meer problemen binnen rep opleveren.
 

DeletedUser78679

Guest
Dit is ook gewoon een smerige actie van HiHo en Turtle samen. Zeker als je weet dat KillB al eens een vraag to rekrutering afwees. Turtle heeft ook alle respect verloren en kan er zeker van zijn dat hij zijn dorpjes niet cadeau zal krijgen. Gaan voor wereldwinst en daarbij iedereen gewoon naaien is smerig. Door turtle nog te rekruteren heeft HiHo ervoor kunnen zorgen dat Rep uit elkaar valt. Makkelijk om problemen op te lossen door gewoon iemand te rekruteren, waardoor het stamcluster nu verpest is.
 

Deleted User - 482364

Guest
wat noem je loyaal als niemand luistert en alles groten deels voor eigen belang speelt.
Er zijn enkele spelers waar we goed mee deden samen werken die hebben we persoonlijk aangesproken iedereen van dit clubje begreep ons enkel killb niet.
Dus vind dit zoeken na ruzie... gezien alle mensen waarmee wij samen werken ons keuze begreep. Tevens zal geen spelers noemen want dat zal alleen maar meer problemen binnen rep opleveren.
Sorry maar volgens mij probeer je iets goed te praten, terwijl je zelf een grote flop bent....

Eerst een def speler internen, je stam maten naaien. Waarschijnlijk wist je van de aanvallen/ komende aanvallen van hiho en toch neem je een grote def speler snel over van rep.

En de grootste grap is nog dat je zegt dat niemand in rep denkt aan het stam belang terwijl je zelf de grootste faal slaat...
 
Reactiescore
983
Ik speel in Hi Ho en vind dit maar een lage, domme streek :rolleyes:

Helaas enkelingen die samen een beetje de verkeerde visie en prioriteiten hebben in mijn ogen.. Jammer en ik ga toch maar eens nadenken of ik deze wereld wel wil uitspelen in een stam die zich op deze manier wilt profileren.
De laatste verrassing is hier ook nog niet over bekend... Schaam jullie Hi Ho!
 
Bovenaan