Disguised turtle

DeletedUser78491

Guest
Ik bedoel , het gehele punt van dit.
HiHo heeft overduidelijk de kaarten en de positie voor WW , dat is nog niet genoeg blijkbaar..

Niet dat het veel verschil uitmaakt als Pieft als Pieft blijft of naar Alea komt , gezien er toch een BG staande was en beide stammen +/- 5 leden hadden. Waar we dan precies R2W'n moet je me nog eens uitleggen.
Hoe zou t komen dat Alea 5 leden had? Oh juist doordat een aantal leden geinternd zijn door Alea. Dan is het verschil tussen Hi Ho en Alea toch niet heel groot lijkt mij.
 
Reactiescore
760
het is niet dat toaw iedereen loopt te contacteren voor een samenwerking ;) ..
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
ja doen ze , eerder al aangetoond met repu , toen zijn ze overgegaan naar myst waarmee al samenwerke sinds 30k ofzo . Jammer..

Jij had liever gezien dat wij maar gewoon met 6 bleven en de hele wereld spelers mag rekruteren?
 
Reactiescore
760
Jij had liever gezien dat wij maar gewoon met 6 bleven en de hele wereld spelers mag rekruteren?
nee , maar is wel weer hypocriet dat jullie er over zeiken dat wij van de vijand recruite en vervolgens doe je het zelf?
;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
nee , maar is wel weer hypocriet dat jullie er over zeiken dat wij van de vijand recruite en vervolgens doe je het zelf?
;)

Je zegt net zelf dat we vanaf 30K met Mysterious samenspelen, dus hoezo rekruteren wij van de vijand?
 
Reactiescore
760
Je zegt net zelf dat we vanaf 30K met Mysterious samenspelen, dus hoezo rekruteren wij van de vijand?
sorry lees nu pas me eige bericht... ik bedoelde dat WIJ << hi ho er al mee samenwerkte..
 
Reactiescore
760
Wij werken al samen sinds we 2/3 dorpen hebben, alleen hebben we nooit bij elkaar in de stam gezeten. Dit is nu definitief geworden.
De context van de andere verhalen ligt zeker wel wat anders dan die van ons.
met myst?

uhmm dat kon ik niet weten lijkt me sterk dat die dan beide partijen aan het lijntje hield ? en vervolgens voor toaw koos?
 
Reactiescore
300
met myst?

uhmm dat kon ik niet weten lijkt me sterk dat die dan beide partijen aan het lijntje hield ? en vervolgens voor toaw koos?

Heb beide partijen over beide aanboden laten weten om het netjes te houden. Zonder verdere informatie van welke groep dan ook aan de ander door te geven. Ik wist van de overname van Haico en de aanvallen die gestuurd werden door Hi-Ho, Taow heeft hier nooit wat van vernomen. Wist van de plannen van Taow maar ook hier heb ik niks over naar buiten gebracht richting Hi-Ho.

Enkele tijd voordat ik de knoop doorhakte liet ik naar Frank van TAS al doorschemeren dat de andere partij mij meer toekomst bood. Na mijn weten heb ik het eerlijk en netjes gehouden voor beide partijen die interesse hadden zodat er geen scheve gezichten kwamen.

Mocht dit wel zo zijn, mijn oprechte excuses.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan