Ik heb weldegelijk je hele post gelezen, ik heb gekozen om je voorbeeld van 10 spelers te gebruiken om te benadrukken hoe weinig zeggend deze actie effectief is. Ik kan prima begrijpend lezen maar bedankt om de moeite te nemen twee zaken te highlighten.
De eerste zin die je citeert "
om een actie te voorzien voor spelers die zich niet enkel op het forum bevindt.", dat was vrij duidelijk gezien de invite knop enkel ingame en niet via het forum te vinden is. Ik zie alleen niet in waar ik laat blijken dit niet gelezen te hebben of dit in twijfel trek. ik reageer op de forumpost die jij starte met de vraag om feedback. ik heb die feedback gegeven, net zoals enkele andere spelers. Waarom dit nu al het tweede of derde feedbacktopic is waar je aanhaalt dat de community ook bestaat uit een ingame gedeelte zonder forum account is me onduidelijk. Ik ben niet degene die die mensen uitsluit, ik ben niet degene die de feedbacktopics op het forum plaatst in plaats van ingame. Nogmaals wat gaf je het gevoel dat ik dit deel van je post niet heb gelezen...
De tweede zin die je citeert "
Maar wel in het belichten van de functie om andere spelers uit te nodigen. Deze bestaat, geeft eveneens een redelijk goede beloning en is super interessant. ", wederom gekozen hier in eerste instantie niet op te reageren omdat ik enkel het doel van jouw 10 spelers wou aanhalen om aan te tonen dat het zeer weinig voorstelt. Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat er bij de start van elke wereld tussen de opdrachten een "invite a friend" opdracht is dus het belichten van die functie wordt al gedaan. Een extra maal vermelden kan misschien interessant zijn maar de gemiddelde speler speelt meer dan 1 wereld over zijn tribalwars-carrière en heeft deze opdracht/functie al meermaals zien verschijnen. Aangezien de beloning voor een uitgenodigde speler die 500 punten behaalt voor dit "event/wedstrijd" niet werd verhoogd (behalve de 3 personen die het meeste succesvolle vrienden uitnodigen) is er hier ook weinig tot geen extra motivatie om die functie effectief te gebruiken. Dus om dit topic een feedback topic te laten wezen zal ik hier nog eens mijn feedback geven zodat die weer genegeerd kan worden onder het motto dat dit niet de mening van ingame spelers is. Bij een volgende editie verhoog je de prijs voor elke vriend die 500 punten haalt en zo beloon je elke speler die de functie gebruikt. Door er nu maar 3 extra te belonen ga je mensen hebben die afhaken omdat de kans dat ze winnen toch klein is. Naast deze feedback zie ik weliswaar nog steeds niet in waar ik je het idee gaf dat ik je post niet heb gelezen.
Ik zal op mijn beurt anders ook enkele stukken quoten,
"een kleine boost in actieve spelers" &
"Als we hiermee 10 nieuwe spelers trekken is deze actie voor mij geslaagd.". Ik ben benieuwd hoeveel de procentuele toename van 10 spelers is op de huidige actieve community van tribalwars. Daarnaast vraag ik me af waarom ik blijkbaar niet sceptisch mag zijn over dit percentage, mijn conclusie was duidelijk wat jij ook beweerde, dit heeft niets te maken met de community in stand houden. Waarmee ik eigenlijk al aantoonde dat ik je post goed had gelezen. Deze zin vond ik trouwens ook mooi "
Ik herinner jullie er graag aan dat het .nl forum tot op heden nog steeds het actiefste forum van alle tw markten is" , nog steeds niet groot genoeg om de feedback serieus te nemen blijkbaar.
@tim010 Ik stel voor dat je mijn posts even doorleest en niet enkel mijn laatste zin hergebruikt maar ook de volledige context van deze actie.
Ik stel jou dus voor om enkel nog feedback topics te openen als je bereid bent naar de feedback en kritiek van je (forum)community te luisteren. Je daarnaast beseffen dat jij degene bent die de doelgroep (het forum) kiest en je argument dat er nog een ingame community is dus vrij irrelevant is betreffende wat er hier gepost wordt. Ik verwacht niet dat mijn feedback als de enige waarheid wordt aanschouwd en dat ik altijd de juiste oplossingen heb, maar je zou als Coma je iets professioneler mogen gedragen dan me hier weer te proberen in diskrediet te brengen door te beweren dat ik je post niet las. en het is niet de eerste keer dat je me zo direct een beschuldiging in de schoenen schuift terwijl ik enkel naar jou of innogames refereer omdat jullie nu eenmaal feedback vragen.
TL;DR: Ik kan perfect begrijpend lezen, misschien ligt het probleem bij jou? Persoonlijke call-outs en tags zoals je deed hoeven niet, zeker niet als ze zo'n onzin bevatten, dan zullen mijn antwoorden ook niet zo zijn als deze post. De feedback waar je om vroeg is de volgende:
- Zo'n event/wedstrijd doe je best op een startende wereld
- De beloning verhogen voor een vriend die 500 punten haalt is mogelijks meer stimulerend
- De invite a friend knop is bij mijn weten al gekend genoeg bij de spelers
- 10 extra spelers is niet ambitieus
En leer in het vervolg met kritiek omgaan zeker als het gamegerelateerd is en je er zelf om vraagt, als Coma zou dat in je takenpakket moeten zitten.