Discussietopic: Wereld 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2
Ach, ik start gewoon na de examens (2 weken later), ik zie geen enkel probleem ;)
Het heeft ook zijn voordelen om wat later te starten hoor :)
Bij deze wereld is het geen probleem als je later start, want dat ga ik ook doen. Maar bij de classic is dat wel een probleem omdat het max. gratis aantal toegelaten 5000 is en de plaatsen zijn snel op. Waarbij dit een probleem is als je je inschrijft om er bij te zijn maar niet actief kunt zijn op de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die gaat spelen op W33, succes !
Zelf ga ik niet spelen :D
 

DeletedUser

Guest
Bij deze wereld is het geen probleem als je later start, want dat ga ik ook doen. Maar bij de classic is dat wel een probleem omdat het max. gratis aantal toegelaten 5000 is en de plaatsen zijn snel op. Waarbij dit een probleem is als je je inschrijft om er bij te zijn maar niet actief kunt zijn op de wereld.

Ja, bij de classic heb je natuurlijk wel een probleem...
 

DeletedUser24338

Guest
Raar maar waar, ik ga ook maar eens meedoen. :eek: Just for fun, of course.
 

DeletedUser48278

Guest
Bij deze wereld is het geen probleem als je later start, want dat ga ik ook doen. Maar bij de classic is dat wel een probleem omdat het max. gratis aantal toegelaten 5000 is en de plaatsen zijn snel op. Waarbij dit een probleem is als je je inschrijft om er bij te zijn maar niet actief kunt zijn op de wereld.

Alsof je tegenwoordig nog zonder PA kunt spelen. Die gratis plaatsen maken voor de gemiddelde serieuze speler dus geen fluit uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan