Discussietopic - TribalWars wordt 13!

DeletedUser74396

Guest
dus die kippen zijn echt random? dat vroeg ik me echt af :D
staat natuurlijk ook zo mooi uitgelegd ingame :rolleyes:
 

DeletedUser74005

Guest
Dat Oorlogsbuit-item is wel behoorlijk OP overigens.. Gratis edelman in de startfase xd
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tis wel echt triestig dat we 3x hetzelfde event moeten krijgen in de laatste 2-3 maand...

Die 13e verjaardag vieren is zo speciaal dat ze alle afgedankte saaie events bovenhalen. Ik had er alleszinds wat meer van verwacht. Dit lijkt nu meer op weer een geldbinnenhaal actie dan het effectief vieren van het 13 jarig bestaan (want buiten W50 is die pp knop r natuurlijk wel). Ik zie geen speciale awards, geen enkele vermelding in het event zelf dat we een verjaardag vieren of iets in die zin.
Al bij al, exact wat ik ervan verwacht had, de zoveelste teleurstelling.

sidenote, dat die pp knop weg is op W50 is wel mooi, toch 1 lichtpuntje.
 

DeletedUser61387

Guest
dus die kippen zijn echt random? dat vroeg ik me echt af :D
staat natuurlijk ook zo mooi uitgelegd ingame :rolleyes:

Je moet gewoon klikken op een van de drie opties bij de kip. Heb je pech, moet je twee uur wachten en kun je weer klikken. Na de derde klik krijg je sowieso een extra draai.


Voor de rest; Ik vind het prima opgelost zo, een mooie manier om 13 jaar te vieren, ook al is het dan met oude events. Ik snap dat men liever nieuwe had gezien, maar wees blij dat er iets komt met gratis items. Zo houdt het het spel ook nog een beetje leuk en spannend.
 

DeletedUser59471

Guest
Ik vind het prettig dat de pp knop miste op W50 houden zo :wink:. Overigens heb ik nu account manager en 5% gs op w50. Altijd fijn. :biggrin: Op w49 heb ik oorlogsvoet
 
Reactiescore
19
feedback op de eerste...
2 keer draaien en je bent klaar
dacht dat een verjaardag een hele dag duurt?
als er dan toch zo nodig een event moet komen, zorg er dan voor dat het je ook de hele dag bezig houd.
 
Reactiescore
746
Klopt, iedereen heeft prijs in dit geval :)
En de prijzen zijn vrij gelijkmatig verdeeld.

@Crazybertje klopt, we zullen het doorgeven. Als ik het goed heb krijg je echter wel nog een kans vanaf middernacht, ben ik echter niet zeker.
 
Reactiescore
1.075
dus het rad duurde maar 1 dag of zie ik dit verkeerd?
wel leuk dat ik 30 dagen AM krijg die ik komende weken lekker niet kan gebruiken:p
 

DeletedUser76439

Guest
  1. Hoe veel verschillende taalversies heeft Tribal Wars?
Wat bedoelen ze daar mee? Het aantal servers waarop het spel draait? Het aantal servers waarop het spel ooit draaide?

Bij de antwoorden kon ik reeds vinden dat Japan en Israël reeds gestopt zijn.Ook Indonesië is ook reeds gestopt. (leuk het einde van de wereld heeft geen belang. Tegenvallende inkomsten wel. (De beurs was er nog niet))
Worden die mee geteld?

De taal in Braziel en Portugal is gelijk 1 of twee taalversies?

Zwitserland een aparte taal of de taal van een buurland? taalversie of niet?
 
Reactiescore
1.075
dit is als verjaardagscadeau's krijgen, maar ze 4 maanden later wel pas open doen :(
 
Bovenaan