Discussietopic - TribalWars wordt 13!

Reactiescore
746
Bij de eerste jaarmarkt kregen we pa die kon geschonken worden. Dit was enkel op de nl werelden. Kan dit niet terug komen?

Kunnen de item's niet zoals de vlaggen bruikbaar zijn op een andere wereld? Nu verdien ik hier een item op wereld 40 waar ik niets mee aankan. 16 item's over op die wereld. Ook bij de wereld instellingen de keuze laten item's bruikbaar of niet. Je zou ze dan wel kunnen verdienen op een wereld maar niet kunnen gebruiken. Ruilen of verkopen in de stam?

NL was hierin een testwereld. Na de gegeven feedback is deze functie net uitgeschakeld omdat die veel te gemakkelijk te abusen was. Zal dus ook niet terugkomen :)

(oa om de reden die @Ragey hierboven vermeld)
 
Reactiescore
1.140
En ook onzinnige prijzen. Op een limited haul wereld met max 100K haul per dag krijg ik al voor de 3e keer een buitbooster bij dat rad. Met anderhalve clear zit je al aan de haul dus het is zwaar onzinnig en onnodig. Als je zoiets doet kom dan met fatsoenlijke prijzen. Bij het eerste event kreeg ik zelfs een maand gratis FA.....
het event word dan ook niet enkel gehouden op w47 :rolleyes:
Klopt, maar lijkt mij dat je dat per wereld in stelt of niet? Beetje onnodig als je prijzen kunt winnen waar je niets aan hebt.
Lijkt me niet. Is gwn een event dat door Inno wordt ingesteld. Die gaan dat niet per wereld personaliseren.

Bij werelden waar no haul is en werelden waar geen vlaggen zijn worden die items ook vervangen door een gratis extra spin.
Als ze dat voor limitedhaul gewoon ook doen zou dat wel chill zijn :)
 

DeletedUser75951

Guest
De enige die voordeel halen uit dit event zijn de 5 designers die aanwezig zijn op het AF. Dit keer is het een privé-feestje dus. Jammer dat ik niet uitgenodigd ben :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Met paint kun je ook wat:D:D
 

DeletedUser52046

Guest
Iedereen kan fotoshop leren, kost alleen veel tijd!
 
Reactiescore
1.075
doet tw er nou echt om ? zo veel mogelijk events doen om w50 toch maar meer en meer fucked up te krijgen?
 
Reactiescore
19
jaaaaaaaaaaaaaaaaa

we hebben de hoedjes weer
het leukste event van TW
hier heb ik de hele verjaardag al op gewacht.....

succes allemaal met het hoedenjagen
 

DeletedUser33734

Guest
Snap t al
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
Als laatste krijgen we hoeden :D
Eindelijk een event met wat rariteiten waar niemand voordeel aan heeft.
Het 1e leuke event als je het mij vraagt, waarom moest TW eerst 12 dagen lang het foute soort eventen geven voordat ze beseften hoe het echt moet :(
 
Reactiescore
19
ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik heb genoten van deze events.
ik kan haast niet wachten op de volgende die waarschijnlijk over een week of 2 / 3 al begint.

ben benieuwd wat voor leuks innogames nu weer voor ons heeft bedacht...
 

DeletedUser52046

Guest
Graag wel iets compleet nieuws, ik ben vooral benieuwd naar het nieuwe gebouw dat er gaat komen!
 
Reactiescore
19
hoeraaaaaaaaa

voor de verandering krijgen we komend weekend de edeljaarmarkt weer terug.

goed bezig innogames!!!

is het niet een idee om de edeljaarmarkt gewoon in te bouwen als vast onderdeel?

dan kunnen jullie nog meer geld verdienen aan de pp die verkocht word.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mogen we de reden weten van deze belachelijke beslissing?
Tis precies fc de kampioenen, met al die heruitzendingen...

is het niet een idee om de edeljaarmarkt gewoon in te bouwen als vast onderdeel?

Pas maar op, er werd onlangs een nieuw gebouw aangekondigd... Straks krijg je nog je zin.
 
Bovenaan