Discussietopic - TribalWars wordt 13!

Reactiescore
2.490
Ook dag 2 ondermaats voor een verjaardagsfeest, ben ik ff blij dat inno mijn verjaardag niet hoeft te plannen.

Morgen een nieuwe kans.

We zijn al dag 3 hoor ;)
 

DeletedUser61387

Guest
Het kromme is dat we maar 1000 edelstenen maximaal kunnen behalen. Dat betekent dat we best veel spullen niet kunnen kopen door onze edelstenen in te wisselen..
 

DeletedUser59471

Guest
Hoe werkt dit event @Poo.? Kunnen we aan het eind ook schildwapens inwisselen of niet?
 

DeletedUser59471

Guest
De schildwapens worden na een dag ingewisseld tegen edelstenen en die kun je vervolgens omruilen tegen andere spullen. De schildwapens worden automatisch ingewisseld.

Ja maar is dat geen left-over tekst? Zou heel lullig zijn als dat wel zo is.
 
Reactiescore
19
ben benieuwd wat voor leuks ons vandaag te wachten staat
misschien wel de hoedenmakers

ik verheug me er nu al op
 

DeletedUser11650

Guest
die jaarmarkt okee maar die schildwapens totaal niet leuk. Zo heb ik voor dat ik altijd de slechte items krijg als ik win maar wel altijd eerst de zeldzaamste kwijt ben bij verlies, volgende keer speel ik daar niet meer mee. is compleet rigged
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nice filmpje en ik hoor een nieuw gebouw?:eek:
 
Reactiescore
19
coooooooooolllllll een nieuw gebouw

de mannetjes zaten al langer op een huis van lichte zeden te wachten

vooral die ridder...die loopt de hele dag al met een plasser in opgewonden stand door het dorp heen te zwaffelen...
 

DeletedUser52046

Guest
Jippie nieuw gebouw nu hopen dat het echt iets toevoegd aan het spel, en het liefst zonder premium punten...
 

DeletedUser76439

Guest
We zullen drie vragen stellen en willekeurig drie winnaars kiezen uit alle antwoorden. Deze geven we 500 premium punten!

Om te winnen moet je minimaal 1 correct antwoord hebben. Dus aarzel niet om deel te nemen!

Ware het niet beter de 1500 punten te verdelen onder de winnaars? Dit lijkt me eerlijker. Of 10 punten per juist antwoord.

Welke waren de juiste antwoorden van de eerste prijsvraag?
 
Bovenaan