Discussietopic - TribalWars wordt 13!

Reactiescore
19
altijd fijn extra bonussen na het openen van een nieuwe wereld...

werd nog zo om gevraagd om dit niet te doen
 
Reactiescore
111
Lastig om feedback te geven als er nog niet echt bekend is wat het inhoud? :(
 

DeletedUser72524

Guest
Top, fijn dat er een pp-event komt op w50. Ik was al bang dat ik moeite zou hebben om de eckte pro's bij te benen.

Kusjes
 

DeletedUser74396

Guest
Kan het tw team alvast aankondigen of er oneerlijke voordelen komen ingame?
Er moet niet gezegd worden wat de prijzen exact zijn, maar we zouden wel graag weten of w50 een kans heeft.
 

DeletedUser69112

Guest
Verpest W50 nu niet met 13 dagen lang PP abuse voordelen, please! i'm begging you!
 
Reactiescore
746
Kan het tw team alvast aankondigen of er oneerlijke voordelen komen ingame?
Er moet niet gezegd worden wat de prijzen exact zijn, maar we zouden wel graag weten of w50 een kans heeft.

Voor zover wij op de hoogte zijn zijn er geen premiumevents. Helaas weten we niet van alles de details, maar we hebben er wel op aangedrongen.
 

DeletedUser68372

Guest
Voor zover wij op de hoogte zijn zijn er geen premiumevents. Helaas weten we niet van alles de details, maar we hebben er wel op aangedrongen.

Ik dacht een paar dagen terug van jou te lezen dat jullie geen PP-event zouden toestaan op W50! Hou je dan ook aan je woord. Dit na jullie vorige blamage. Je hebt je voet maar neer te zetten en ervoor te zorgen dat dit soort fratsen niet nog een keer gebeuren. Het is gewoon treurig net nadat we gezeik gehad hebben xD
 

DeletedUser61387

Guest
Laten we het gezellig houden. :') Ik weet zeker dat de staff er alles aan gedaan heeft om er voor te zorgen dat het geen Premiumwereld wordt en het is nu wachten op wat het voor evenement is, wat Innogames er dan ook maar van maakt. Ga niet van tevoren zeuren en speel het spel gewoon met plezier, waar TW voor bedoeld is. Ik ben blij met deze premiumloze wereld en ik speel het spel nog steeds met plezier.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beginnen events niet om 11uur trouwens of midnacht...

13 dagen feesten en de eerste is al halfweg :p

nvm zie het al :$
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74396

Guest
Het 1e event verbruikt geen PP op w50. op andere werelden weet ik het niet.
Nu is het dus een event waar de gelukkige gratis munten krijgt terwijl de ongelukkige misschien FA krijgt?
Vrij eerlijk allemaal (y) maar ach we moeten relativeren
 

DeletedUser74005

Guest
Het 1e event verbruikt geen PP op w50. op andere werelden weet ik het niet.
Nu is het dus een event waar de gelukkige gratis munten krijgt terwijl de ongelukkige misschien FA krijgt?
Vrij eerlijk allemaal (y) maar ach we moeten relativeren

De gelukkigen kunnen tenminste niet 100x draaien met pp. Wij kregen 2x die van snellere os, Dus wij zijn niet bepaald gelukkig xd
 

DeletedUser74396

Guest
2x? hoe haal je een 2e draai dan? :eek:
Ik snap die kippen gedoe helemaal niet
 
Bovenaan