Discussietopic - Tribal Wars Train niet langer toegestaan

Deleted User - 24028

Guest
@Duckje @Warre
Als ik de aankondiging nog is goed lees is alleen het centreren op de verstuurknop door een script illegaal geworden.
Wat dus automatisch betekend dat de optie om een trein te versturen met de twNL extensie niet langer mag.
Echter wordt er automatisch al gecentreerd op de verstuurknop.
Dus als de extensie iets aangepast wordt zodat hij niet meer op de verstuurknop centreert (immers dit is toch niet nodig en meer een fail safe)
Dan mag het toch gewoon weer?
Wat niet toegestaan is is "focussen op klikken op de aanvallen/verdediging" knop. Zo was het al jaren op .net, zo is het op .nl sinds onze regel wijzigingen (met de uitzondering van de extensie) en zo is het nu door inno verplicht op elke markt en uitzonderingen mogen niet meer gemaakt worden.

De extensie klikt trouwens effectief op de knop, er is geen manier om die aan te passen en binnen inno hun regels te blijven, anders hadden we dit zeker gedaan ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ah oke jammer.
Want opzich enige wat die extensie hoeft te doen is ctrl + tab > enter *4 iets waar je in theorie ook een macro voor kunt maken zou dat wel legaal zijn?
Nee, het uitvoeren van meerdere handelingen is nooit legaal, macro's zijn in principe dus nooit legaal.
 
Reactiescore
1.139
Nee, het uitvoeren van meerdere handelingen is nooit legaal, macro's zijn in principe dus nooit legaal.

Uiteraard maar dit was voorheen ook iets wat als uitzondering geaccepteerd werd bij dit script en wat eigenlijk door de jaren heen altijd geaccepteerd is voor het versturen van treinentjes.

De vraag is dus vooral wat wilt inno hiermee bereiken.

Zijn ze er op uit om het versturen van treintjes tegen te gaan of gebeurt dit op dit moment op een manier die ook anders gebruikt kan worden door cheaters?

Als het dat eerste is ben ik wel benieuwd waar dat vandaan komt en of ze het weer terug draaien/ingame maken op basis van de feedback.

Als het dat tweede is ben ik wel benieuwd naar welk actie exact het probleem is en hoe we daar om heen kunnen werken want laten we eerlijk zijn dit is sws mogelijk op een manier komt ook op niet heel veel meer aan dan 4x snel klikken.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Maar als ik nu dus een treintje aanvallen wil sturen kan dat in 101 ms interval met drie aanvallen door gewoon een telefoon, PC (browser) en PC/laptop (steam) tegelijk te klikken. Dan heb je dus hetzelfde effect enkel kost het je meer werk en is het maar met drie aanvallen. Het lijkt mij niet onmogelijk dat er nog spelers zijn die in staat zijn om binnen die 101 ms nog een keer op een van de apparaten een aanval te sturen dus die krijgen dan effectief nog steeds een treintje af... Een enorme omweg dus maar het 'probleem' blijft bestaan.
Dit is helemaal niet nodig om zo moeilijk te doen zet 4 tabs met de knop aanvallen close onder elkaar en dan klik je alle knoppen 2x aan en je hebt het ook verstuurd. Maar de trein optie heb je gewoon nog dus edelspan 200ms voor casual en 50 ms normale werelden blijft gewoon bestaan. Alleen de os hulpmiddel word hier uit gebroken die dus wel op te lossen valt. Het enige wat er veranderd is dat het niet meer publiek gevonden kan worden waar nu eenmaal de nieuwe regels voor waren opgesteld
 

Deleted User - 487938569

Guest
@lejel2000

heb je toevallig discord? Dan kan ik je het wel even laten zien.

Mijn discord naam is:Justin | TWscripts.nl#0601

Groet justin
 

DeletedUser69389

Guest
@Duckje @Warre jullie dienen even te kijken naar regel 7.3, want daar staat dit nog: Het in één keer versturen van maximaal 5 bevelen vanuit meerdere tabbladen.
 
Reactiescore
1.367
Is het dan een idee om inno de train functie gewoon in te bouwen, voor iedere aanval/ondersteuning?
 

DeletedUser69389

Guest
Is het dan een idee om inno de train functie gewoon in te bouwen, voor iedere aanval/ondersteuning?
Willen de ontwikkelaars nog niet aan volgens Duckje. Dat zei hij in de Discord toen hij met deze aankondiging kwam.
 
Reactiescore
5.595
Is dit het einde van Rise Against?
 
Bovenaan