Discussietopic - Tribal Wars Train niet langer toegestaan

Reactiescore
1.918
Feedback: Duckje zware flop
 
Reactiescore
1.089
En ik zou graag Seppe uitnodigen om eens een casual mee te gaan draaien zodat hij door heeft wat die tool nou echt voor voordelen in de game heeft en welke nadelen het heeft om deze te verbieden

Ik weet niet zo goed waarom je hier op blijft hameren. Het lijkt mij dat deze beslissing door Inno is genomen en dat Duckje er geen invloed op heeft gehad. Zo komt de openingspost iig over.

Verder lees ik een heleboel gezeur, maar als er alternatieven kunnen zijn in de vorm van Opera t timen of scrollwheel wat vroeger iig gedoogd werd, dan is er toch niet zoveel aan de hand?
 
Reactiescore
417
Ik weet niet zo goed waarom je hier op blijft hameren. Het lijkt mij dat deze beslissing door Inno is genomen en dat Duckje er geen invloed op heeft gehad. Zo komt de openingspost iig over.

Verder lees ik een heleboel gezeur, maar als er alternatieven kunnen zijn in de vorm van Opera t timen of scrollwheel wat vroeger iig gedoogd werd, dan is er toch niet zoveel aan de hand?
Klopt daar heb je zeker gelijk in MITS het gedoogd is. Kan mij voorstellen dat je iets uit het spel haalt zodat het niet meer gebruikt word ipv dat men alternatieven gaat zoeken. Nu gaat dat toch wel gebeuren dus het is even wachten totdat men iets handigs heeft gevonden.
 
Reactiescore
2.489
Ik bevestig graag nogmaals dat dit een beslissing is die voor alle markten van Tribal Wars geldt voor scripts die dergelijke functionaliteiten uitvoeren.

Ik ben blij dat TribalWars.nl voorbereid is op dit soort beslissingen doordat wij met de nieuwe scriptregels een up-2-Date lijst hebben van de gebruikte scripts op TribalWars.nl en dus spelers ook niet onbewust een illegaal script zullen gebruiken.

Duckje
 
Reactiescore
1.139
Ik denk dat er iets te veel gekeken wordt naar wat het script voor ons doet en wat inno ziet als wat verboden moet worden.
Het is niet dat ze tegen het sturen van treintjes (fake/os) zijn maar dat de functie van het versturen van meerdere aanvallen tegelijk ofwel met een delay iets is wat in andere vormen misbruikt kan worden.
Dus worden alle scripts met zo'n functionaliteit verboden.

Nu is ons specifieke script aardig dicht getimmerd en zal dat hier niet mee mogelijk zijn. (denk ik)
Dit script wordt door ons gezien als gehost door inno maar vanuit inno is het ook gewoon een script als elk ander script.
Warre host dit script namelijk en ondanks dat hij mod is betekend dit voor Inno niks hij staat niet op de payroll bij inno namelijk.
En dus gelden hier gewoon de zelfde regels voor.

Wil niet zeggen dat we Inno niet kunnen overtuigen dat als we het op deze manier doen het wel mag zeker omdat zoals buurman ook al zei er best eenvoudig opties zijn in te bouwen dat duckje precies het gebruik kan monitoren en duckje staat wel op de payroll bij inno dus dan zou het voor inno misschien wel oke zijn.

En mogelijk dat onze argumenten waarom deze functionaliteit er moet zijn ook wel aanleiding zijn om die mogelijkheid ingame te maken wat nog beter zou zijn voor het krijgen van een gelijk speelveld.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Weeral een script dat verbannen gaat worden dat de aanvaller desmate meer voordeel geeft op de verdediger. Jammer dat Inno deze trend voortzet icm overpowerde events creeeren die steeds meer edels creeert.
 
Reactiescore
736
Keurige ontwikkeling @Duckje ! Jullie veranderen de scriptregels voor meer 'controle' en nu wordt er, een heel simpel script, dat wel essentieel is voor met name het deffen van edelspam verboden.

Kansloze ontwikkeling weer.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Waarom maakt innogames geen scriptwall die je kan vrijkopen mits je er voldoende premium tegen aangooit? Uiteraard voor elke wereld opnieuw betalen. Dat ligt toch in de lijn met de innogames policy van de laatste jaren, cheating/boosting is bad unless you pay for it?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ooit was het sturen van treinen ook niet ingame mogelijk, waarom dat dan wel en geen optie om andere eenheden in trein vorm te kunnen sturen? Tbh toen ik de aankondiging zag was dat het eerste wat ik dacht, dat ook de trein optie er weer uit zou gaan. Vreemd dat die opties los van elkaar staan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Vind t opzich niet eens erg dat dit script weggaat, maar zoals hierboven al enkele keren werd aangehaald. Tw is ontzettend veranderd tov vroeger, de edelspam neemt elke wereld nog bizardere vormen aan dan de vorige wereld. Dit is een script waarmee je easy groene edels snipete. Ik denk trouwens niet dat andere communities uberhaupt edels spammen zoals op .nl. Tis nogal dubbel.
 
Reactiescore
1.542
Achja het scheelt dat er al zoveel functies weggehaald zijn waardoor het spelen veel en veel tijdrovender is geworden, dan kan dit er ook nog wel bij. Alle mensen die janken dat scripts enzo weg moeten hebben zeker niks beters te doen of zijn afgelopen werelden waarschijnlijk gigantisch gerekt.

Jammer dat er door Inno totaal geluisterd wordt naar het merendeel van de community
 
Reactiescore
1.139
@Duckje @Warre
Als ik de aankondiging nog is goed lees is alleen het centreren op de verstuurknop door een script illegaal geworden.
Wat dus automatisch betekend dat de optie om een trein te versturen met de twNL extensie niet langer mag.
Echter wordt er automatisch al gecentreerd op de verstuurknop.
Dus als de extensie iets aangepast wordt zodat hij niet meer op de verstuurknop centreert (immers dit is toch niet nodig en meer een fail safe)
Dan mag het toch gewoon weer?
 
Bovenaan