Discussietopic Spectaculum

DeletedUser77689

Guest
Haha lol, ik heb even de vorige feedback topics gescant. Viel me op de mods daarop helemaal niet reageren behalve een lullige opmerking tussendoor. Kan me goed herinneren dat ik maanden terug ookal eens op zoon pagina verscheen en ik toen toevallig een post van Tim010 zeg waarin hij zijn irritatie liet blijken. Waarop werd gereageerd van :Tim jij zit altijd te zeiken.

Dit is volgens mij een feedback topic, het probleem is alleen dat jullie helemaal niks doen met de feedback die spelers geven. Jullie reageren nieteens inhoudelijk. Wel grappig dat Inno games denkt dat ze hun omzet kunnen laten blijven groeien terwijl hun bezoekers aantal achteruit gaat. Er komt een tijd dat jullie allemaal je baan kwijt zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik hoop dat die enquete niet voor de show was in ieder geval... Al zie ik innogames met deze antwoorden nog steeds zeer selectief handelen, enkel dat laatste puntje lezen en op de huidige event-frequentie gewoon meer nieuwe events ontwikkelen.

a38f4974a1540a877b3bc4e749cb32b4.png
 
Reactiescore
1.454
Was al gebeurd ;)
Elke week wordt feedback uit de topics verzameld en doorgestuurd.

Dus met andere woorden, het wordt gewoon van boven af genegeerd.
Leuk om te horen :)
 
Reactiescore
1.454
Ik geef ze ook niet de schuld, maar een bedrijf dat totaal de wensen van een klant negeert is gewoon slecht bezig.
Als ik na de kapper ga en zeg 'even de puntjes bij knippen', dan zegt hij toch niet 'weet je wat, ik ga de tondeuse er overhalen!'. Dan kom je er nooit weer als hij dat zou flikken.

Dat gebeurd dus ook met Tribalwars. Mensen lopen weg om dat ze het niet eens zijn met de manier waarop gehandeld wordt!
 

DeletedUser77656

Guest
Iemand enig idee hoe het punten systeem werkt?

Ik behaal 1400 punten en sta 23ste, mijn stamgenoot behaalt 1300 punten en staat 2de?

Dit event is zo onduidelijk, zo slecht gecommuniceerd, 5% weet misschien hoe het werkt.
Het belangrijkste vergeet ik bijna, premium punten konden natuurlijk niet ontbreken.. In andere events, zoals datgene met schildwapens, kan je enkel wat versterking kopen om zo te hopen op meer 'edelstenen' in dat geval.
In dit event? Hoe meer premium punten hoe meer trofeeën, je kan ze gewoon kopen.. te belachelijk voor woorden!
 
Reactiescore
581
Jammer van sommige prijzen... neem de GS pakketten:

Grondstoffen pakket (20%)

resources_percent.png

Voegt 20% van je Opslagplaats inhoud aan grondstoffen toe aan al je dorpen.

icon_currency.png
1.140 Trofeeën

-----------------------------
of:

Grondstoffen pakket (30%)
resources_percent.png

Voegt 30% van je Opslagplaats inhoud aan grondstoffen toe aan al je dorpen.

icon_currency.png
2.500 Trofeeën
------------------------------
Dus je kunt twee pakketten van 20% = 40% GS in je opslagplaatsen kopen, voor minder dan het 30% pakket en je houdt nog trofeeën over ook.

En zo heb ik er nog twee, die minder voor de hand liggend zijn, maar ook niet heel erg intelligent ogen...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77689

Guest
Precies dat viel me dus ook al op, die gs pakketten raken kant noch wal. Die 2 andere voor de hand liggende is me nog niet opgevallen maar dat zal wel het geval zijn. Denk niet dat ze alle feedback ook echt inzien maar ik hoop wel echt dat ze IETS doen met onze signalen. Iedereen die hier komt is negatief over het event en stiekem kijken er toch best wat forum gangsters heb ik het idee. Niemand hoor je zeggen dat het een leuke is, de verhaallijn is onduidelijk, mensen snappen niet precies hoe het werkt, het rangensysteem is ook niet te doorgronden, verder halen de pp bezitters grotere voorsprongen op de rest. De lol word er niet direct uitgehaald maar uiteindelijk als je tegenover een tegenstander komt te staan die hier van profiteert is dit geen leuke manier van ten onder gaan als bijvoorbeeld je tegenspeler evenveel of nagenoeg dezelfde skills heeft aangezien je het dan alsnog af gaat leggen. Wat nog veel erger is is dat de nieuwe speler of de minder actieve speler die hier puur voor de fun komt die wel al jaren trouw tw blijft spelen worden hierdoor nog veel erger benadeeld. Heb in de laatste 2.5 jaar in voldoende noob/massa stammen gezeten om te kunnen zeggen dat al die pp drek er echt voor zorgt dat mensen stoppen en dat is heel erg jammer. Dit event laat heel duidelijk zien dat geld verdienen echt t aller belangrijkst is
 

DeletedUser76439

Guest
geld verdienen echt t aller belangrijkst is. Dat is zo, zoveel mogelijk winst maken is het doel van 95% van de bedrijven. Die andere 5% is hun doel geld wit wassen.
 

DeletedUser69389

Guest
Haha lol, ik heb even de vorige feedback topics gescant. Viel me op de mods daarop helemaal niet reageren behalve een lullige opmerking tussendoor. Kan me goed herinneren dat ik maanden terug ookal eens op zoon pagina verscheen en ik toen toevallig een post van Tim010 zeg waarin hij zijn irritatie liet blijken. Waarop werd gereageerd van :Tim jij zit altijd te zeiken.

Dit is volgens mij een feedback topic, het probleem is alleen dat jullie helemaal niks doen met de feedback die spelers geven. Jullie reageren nieteens inhoudelijk. Wel grappig dat Inno games denkt dat ze hun omzet kunnen laten blijven groeien terwijl hun bezoekers aantal achteruit gaat. Er komt een tijd dat jullie allemaal je baan kwijt zijn.

Met name @Duckje is daar een ster in. Kan nog wel een behoorlijk aantal posts van hem richting Martijn @sseg showen waarin Martijn op een beschaafde manier iets aankaartte over de classic en waarbij Duckje bij het onbeschofte af Martijn aan het beledigen en schofferen was alsof het maar een noobje was/is die niets voor de community heeft gedaan/doet. Naar mijn, en vele anderen, community mod onwaardig. Maar ook daar ging die uiteindelijk foetsie en deed die aan struisvogelpolitiek.

Het is spijtig dat Klovadis en @Ramoth er niet meer zijn. Zeker na het vertrek van de laatste is de communicatie met de community naar mijn mening flink achteruit gegaan en vormt dat ook een reden voor het verval van de community. Het lijkt er bij Duckje en Poo op dat ze zich niets tot weinig aantrekken van de community en er puur en alleen voor zichzelf op het pluche zitten. In de hoop om zich naar boven te kunnen likken bij hun meerderen in Hamburg.

De meeste mensen hebben een functioneringsgesprek, maar volgens mij laten bovengenoemde lui zich nooit beoordelen. Alleszins niet door ons als community. Nuja. Als ze het zouden doen dan zouden ze de resultaten daarna toch in een la stoppen en de sleutel daarvan weggooien.

Nuja voor mij is het klaar. Ik ben al dat pay 2 win, wat bij dit event de overtreffende trap is, helemaal beu. Als je dan nog het gevoel had dat de Coma's er voor ons waren dan was het nog anders geweest, maar dat is het helaas al lang niet meer.
 
Reactiescore
2.490
Bedankt voor je feedback.

Laat ik even bevestigen dat ik geen CM ben voor het geld (horeca verdient beter)
Dat ik hier niet ben als een populariteitswedstrijd (Er is geen Mister Duck verkiezing)
En dat ik eveneens geen enkele interesse heb om ever ooit naar Duitsland te verhuizen (Ich spreche Keine Deutsch)

Nudat zowel jij als ik ons perspectief hebben gegeven kunnen we misschien dan nu weer event ontopic ? ;)

MBT de grondstoffenPaketten (en de scheefheid ervan) is dit doorgegeven aan het ontwikkelaarsteam.

Mvg,
Duckje
 

DeletedUser69389

Guest
Bedankt voor je feedback.

Laat ik even bevestigen dat ik geen CM ben voor het geld (horeca verdient beter)
Dat ik hier niet ben als een populariteitswedstrijd (Er is geen Mister Duck verkiezing)
En dat ik eveneens geen enkele interesse heb om ever ooit naar Duitsland te verhuizen (Ich spreche Keine Deutsch)

Nudat zowel jij als ik ons perspectief hebben gegeven kunnen we misschien dan nu weer event ontopic ? ;)

MBT de grondstoffenPaketten (en de scheefheid ervan) is dit doorgegeven aan het ontwikkelaarsteam.

Mvg,
Duckje

Onntopic was het gezien mijn laatste alinea waarin ik aangeef dat dit gewoon een event is waar het om gaat wie er wel of geen pp ingooien.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nudat zowel jij als ik ons perspectief hebben gegeven kunnen we misschien dan nu weer event ontopic ? ;)

Een evenement organiseren met een ongelimiteerde pp knop, die niet stijgt in kost en spotgoedkoop is. Die knop laat toe dat over het hele event spelers met een beetje pp enorme voorsprong krijgen op zij die zonder pp spelen. Vaardigheden van kampioenen die 5 dagen aan een stuk worden opgetelt die dus resulteren in het feit dat zij die op dat 1 als eerste uit de bus kwamen dit alle andere dagen ook doen. Het nut van een 12 uren cyclus als enkel die van 24uur een beloning oplevert. Het ontwerpen van 3 verschillende skills en 5 verschillende trainingsknoppen om dat op geen enkele manier te tonen dat elke vaardigheid voor een aparte discipline staat (als dit al het geval is). En zo kan ik blijven doorgaan.

Er wordt hier steeds om feedback gevraagd en als reactie krijgen we dommere, belachelijkere en idiotere events. De vraag naar feedback bij dit event is op zichzelf al een belediging omdat je maar gewoon 5 seconden naar dat event moet kijken om dat weten dat het waardeloos is. Waarom zijn er nog feedback topics? Om de laatste trouwe spelers uit te lachen? Of is het vermaak om altijd goede suggesties te lezen en compleet te negeren? (Deze allinea is niet naar CM gericht maar naar innogames, mss dat ze eens kunnen antwoorden)
 
Bovenaan