Discussietopic Spectaculum

Reactiescore
2.490
Reactiescore
1.454
Alsof we niet al genoeg events hadden...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
... gelukkig is het nog eens een nieuw event want nog eens de edeljaarmarkt kan mijn hart niet aan :D
 

DeletedUser74396

Guest
Gelukkig een nieuw event. Het zou vrij erg zijn moest ik mijn edels en munten beginnen betalen met grondstoffen in plaats van eventboosts.
Maar dat terzijde:

Wat zijn de beloningen die verkrijgbaar zijn dit event?
Staat helaas nergens vermeld.
 

DeletedUser70435

Guest
Deed me hieraan denken:

7fce444a754e246215c39afa351882f0.jpg


pDZQST2FLHBDT.jpg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zet dat event maar stop, wat is de bedoeling??? Een ranglijst maken van wie er meeste pp gaat induwen?

Je kan gewoon je aantal deelnames met pp kopen, slaat nergens op dit
 

DeletedUser77689

Guest
Sluit me aan bij Tim, dit evenement is een goudmijn voor diegene die voldoende pp bezit. Diegene die dit hebben kunnen weer een oneerlijke voorsprong krijgen op diegene die dit niet hebben. Als je het mij vraagt jaag je mede door dit soort dingen een hele boel spelers weg waaronder een deel van de nieuwe aanwas die zich beseffen dat ze niet met een beetje pp een kans maken maar direct een berg nodig hebben.
 

DeletedUser68950

Guest
Slechtste event ooit, als het zo moet dan stop ik vandaag nog.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kunnen de mods eens geen discussie sessie organiseren met de mensen die zulke onzin ontwerpen??? Ik zit toch echt elke keer met van die vragen wat het gedacht achter die ongelimiteerde premiumfuncties is. En zelfs los van het feit dat het niet haalbaar is zonder pp, het blijft gewoon een onzin event, der is meer tijd gestoken in grafische plaatjes dan in een plot achter dit event... Ik kan een beter werkend event in paint ontwikkelen
 
Bovenaan