Discussietopic: Klassieke wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dacht ik al, jij hebt zeker als enigste 10 BB-dorpjes om je heen:p?
 

DeletedUser

Guest
Heb al een stuk of 10 aanbiedingen gehad maar nog niet echt eentje waar ik van onder de indruk ben, dus waag jullie kans :D
 

DeletedUser

Guest
Niemand? *snik* Er solliciteren alleen maar spelertjes die maximaal 600k hebben gehaald, niet echt iets waarvan je door overtuigd zou kunnen worden :(
 

DeletedUser17472

Guest
Haha...maar dat komt omdat jij over ex voor het staan...is ook niet overtuigend...ben je overal gestopt?
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt ook ex in je handtekening staan, maar ik zal het is weg halen kijken of dat overtuigender is :)
 

DeletedUser17472

Guest
Jij hebt ook ex in je handtekening staan, maar ik zal het is weg halen kijken of dat overtuigender is :)

Ik heb het er in staan omdat ik nog wel te vinden ben op het AF van W15. Maar al die andere werelden worden niet vernoemd. Ik speel enkel op W5 en nu dus op classic....als ik weer in kan loggen :)
 

DeletedUser

Guest
fijn... te laat om mee te doen. Ik vind het zo belachelijk dat jullie er een spelerslimiet opgezet hebben.
 

DeletedUser30507

Guest
fijn... te laat om mee te doen. Ik vind het zo belachelijk dat jullie er een spelerslimiet opgezet hebben.

het is ook geen nieuwe wereld, het is een classic wereld die na een bepaalde tijd reset. Speciale werelden waar het niet de bedoeling is dat zomaar iedereen mee gaat doen, als je pa als moet iets er in doet, filter je veel "noobs" eruit, helaas ook een x aantal gevorderde spelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan