Discussietopic: Het aambeeld van de Soldatenkoning

DeletedUser79332

Guest
Deze ken ik nog niet. Lijkt me wel een leuk actief evenement.
 
Reactiescore
133
Klinkt als een leuke variatie op de regelmatig terugkerende events :)

Wel al feedback...
Kom meteen! Onze verkenners hebben een speciaal aambeeld gezien, groter dan ze ooit gezien hebben. Het draagt gravuren die toebehoorden aan een Soldatenkoning uit een vorig tijdperk.

Als onze smeden correct zijn is het bestand tegen extreme temperaturen en produceert het onnoemelijke energie! Breng waardevol materiaal mee zodat we het ware potentieel ervan kunnen ontsluiten!

ds_anvil_150.png


Beste spelers,
Welkom op het nieuwe event: "Het aambeeld van de Soldatenkoning"!
Je verzamelt metalen om
krachtige items te maken, maar om het een beetje een uitdaging te maken zal je niet weten welke combinatie zal resulteren in welk item!

Om je een handje te helpen in deze taak hebben we een receptenboek gemaakt waarin je al de recepten plaatst die je vrijschakelt in het event. Voor meer tips lees de instructies hieronder:


Materials (bewust Engels?)
De basis grondstof voor dit event zijn de zeven verschillende materialen:
  • Lood
  • Tin
  • Koper
  • Staal
  • Brons
  • Zilver
  • Goud
Lood, tin, koper en staal zijn redelijk gewoon, terwijl brons, zilver en goud zeldzamer zijn om te vinden.

Er zijn verschillende manieren om nieuwe materialen te verkrijgen, maar de hoofdzaak is het doen van één van de volgende acties:
  • Troepen rekruteren
  • Gebouwen bouwen of upgraden
  • Goudmunten slaan
  • Marktvoorstellen aanvaarden
  • Dorpen aanvallen
  • Dorpen verdedigen
Het uitvoeren van een actie geeft je een kans om één willekeurig materiaal te vinden. Op deze manier kan je tot 8 verschillende materialen per dag krijgen.

Op het event scherm zal je een overzicht zien van hoeveel gratis materiaal je al gekregen hebt. Extra manieren om materiaal te krijgen zijn het voltooien van de eventopdrachten en het deelnemen aan de dagelijkse ranglijsten.


Het aambeeld
Om een item te maken moet je 3 items op het aambeeld zetten en ze samensmelten. De gemaakte items zullen in je inventaris geplaatst worden en het recept wordt toegevoegd aan je receptenboek.
Let op: elk recept zal een item maken, terwijl er geen recepten zijn die geen resultaat geven. Dat betekent dat er een aantal items op meerdere manieren gemaakt kunnen worden.

Tevens zijn de vereiste recepten verschillend voor elke speler, maar het zal altijd zo zijn dat meer zeldzame materialen resulteren in meer waardevolle items.
Je kan in je receptenboek filteren op specifieke materialen en als je de vereiste materialen hebt kan je de nodige items direct smelten.

Event Details
Het event zal starten op 10 april 2019 om 14:00 en zal lopen tot 24 april 2019 om 14:00. Let op dat het even kan duren voor het event beschikbaar is voor alle spelers.

Wanneer het event eindigt zullen alle receptenboeken en overblijvend materiaal verwijderd worden. Ze dragen niet over naar de volgende keer dat dit event actief is. Alle items die je gesmeld hebt tijdens het event en niet gebruikt zullen natuurlijk in je inventaris blijven.

We hopen dat je geniet van dit event en kijken uit naar je feedback die je hier kan achterlaten.

Bedankt
- Het Tribal Wars Team

Google translate is een mooi iets :D
Maar soms mis ik Infinitum nog altijd...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
ehm, event zou starten op 10 april volgens de aankondeging,maar loopt nu al?
 
Reactiescore
1.962
Event kan op deze manier ook nooit eerlijk verlopen, als je bijvoorbeeld op dag 1 een goed recept vindt kan je die 2 weken lang eruit halen, terwijl een andere speler bijvoorbeeld de eerste week alleen maar shit recepten vindt.
 

DeletedUser80763

Guest
Event kan op deze manier ook nooit eerlijk verlopen, als je bijvoorbeeld op dag 1 een goed recept vindt kan je die 2 weken lang eruit halen, terwijl een andere speler bijvoorbeeld de eerste week alleen maar shit recepten vindt.

Mehh de echte goede items hebben waarschijnlijk 3 van die zeldzame materialen nodig en heb net al gezien dat die echt wel zeldzaam zijn ja..

Maar goed heb nu paar missies gedaan en daar materialen van gekregen, maar die missies kan ik dus zeker volgende week niet meer doen als t event weer start? Dan verlies ik materialen en dus ook mijn kans om in die topscores te komen... Dat lijkt me wel erg oneerlijk.
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
28
Maakt de volgorde waarin je materialen selecteert uit?

Met andere woorden: levert tin+koper+goud hetzelfde op als bijvoorbeeld goud+tin+koper?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Maakt niks uit, het gaat hier puur om de verschillende combinaties.

Je voorbeeld geeft hetzelfde item terug
 
Reactiescore
1
Ik vind het een leuk evenement. De combinaties die zichtbaar zijn, zijn dat alleen die je zelf gevonden hebt of kunnen we er ook een optie van maken dat de gevonden comtbies bij alle stamleden zichtbaar zijn. Dat maakt het TRIBALwars weer wat meer tribal.

Zijn de combies bij alle spelers hetzelfde? M.a.w. is +3% perm. gs combie bij iedereen dezelfde combie?
 
Reactiescore
1.752
Ik vind het een leuk evenement. De combinaties die zichtbaar zijn, zijn dat alleen die je zelf gevonden hebt of kunnen we er ook een optie van maken dat de gevonden comtbies bij alle stamleden zichtbaar zijn. Dat maakt het TRIBALwars weer wat meer tribal.

Zijn de combies bij alle spelers hetzelfde? M.a.w. is +3% perm. gs combie bij iedereen dezelfde combie?
De combinaties zijn per speler verschillend normaal gezien. Aangezien er een financieel luik aan verbonden zit (mensen die recepten 'kopen'), vrees ik dat ze het niet per stam hetzelfde gaan maken. Dit zou hun inkomsten uit het evenement doen dalen en daarnaast zou je dan het probleem hebben wat als iemand van stam wisselt :p
 
Bovenaan