Discussietopic Gok de Top

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Alles omtrent de gok de top contest kan hier terecht. Vragen, feedback, discussie, etcetera.

Het inzendingentopic kun je hier (clicky) vinden!

Succes :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
eib06ovlixxwm.png


Hallo lezers,

De inschrijving loopt tot dinsdag 4 november februari 23:59 (3 dagen van nu).
Jullie gokken de rangenstand van donderdag 6 februari
Februari mag ik hopen? ;)
 
Reactiescore
2.478
Eens kijken of A Lone Wolf nog over de 12.8k gaat, anders heeft iedereen die gok de top in ieder geval fout. :engel:

Ik hoop niet dat dit de enige reden was voor die stats:p
 
Reactiescore
516
Ik hoop het wel. Anders farmen ze nogal inefficiënt :tongue:
 
Reactiescore
58
Ik hoop niet dat dit de enige reden was voor die stats:p
De enige reden zeker niet, er was tijd en ruimte om alles redelijk weg te blijven sturen. Deze zal er vaker zijn de aankomende weken.

Ik hoop het wel. Anders farmen ze nogal inefficiënt :tongue:
Helaas moet ik je dan teleurstellen, maar zelf zijn we ook teleurgesteld. Een magere 30 gs per LC die is weggestuurd. Nou moet ik wel zeggen dat zonder speler farms het toch een effectieve inkomsten bron is, waar aan de efficiëntie nog wel gesleuteld mag worden...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ga vanavond rond 22:00 de ranglijsten screenshotten en vanaf dan de inzendingen sluiten!

Tot dan kun je je inzendingen aanpassen. Als ik zie dat je post bewerkt is na 22:00 (ik kan dat), word je automatisch gediskwalificeerd.
 
Reactiescore
2.478
We hebben niet eens de kans om de 12k te halen :confused: Ik wou zojuist gaan boosten!
 
Reactiescore
524
Ik ga vanavond rond 22:00 de ranglijsten screenshotten en vanaf dan de inzendingen sluiten!

Tot dan kun je je inzendingen aanpassen. Als ik zie dat je post bewerkt is na 22:00 (ik kan dat), word je automatisch gediskwalificeerd.

dus eigenlijk gok je 1 minuut vooruit.
het inzenden hoort al sinds dinsdag 23:59 gesloten te zijn en niet pas op het moment dat je de scores gaat vastleggen
 
Reactiescore
516
Misschien ga ik toch nog wel een lijstje inschieten :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan