Discussietopic Gok de Top!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
18
Leuk dat WH zelfs al als top 1 voor ODA gestemd is. Terwijl we nog maar net als stam bestaan :)
we gaan ons best doen
jah jongen.. ik clear als zot :p
 
Reactiescore
603
Geen erg, dan pakken we de ranglijsten van nu.

De inschrijving loopt tot dinsdag 11 juni 23:59.

Jullie gokken de rangenstand van 14 juni 23:59.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Uhm dan heb ik dus een uurtje van me leven verspilt. Ik ga dit weekend ook geen tijden vinden tho:(
 
Reactiescore
3.536
Precies of iemand wilt dat nog eens invullen. Als je DL zet zorg dan dat de DL gehaald word. Foto nemen van alles kan ni zo moeilijk zijn.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Krijgen we de uitslag van de andere nog wel?

Door miscommunicatie tussen mij en Steffen heeft hij geen screenshot oid van de ranglijsten kunnen nemen. Hij dacht dat ik dat zou doen, en ik dacht dat hij dat zou doen. Daarom verlengen we de deadline tot maandag, zodat iedereen tijd heeft om z’n inzending aan te passen voor een nieuwe gokdatum. Dat leek ons eerlijker dan de rangenstand te pakken zoals hij nu is en daarmee te werken, aangezien niemand daar rekening mee heeft gehouden.

Je mag je inzending dus aanpassen, of opnieuw posten. Om het goed te maken zal ik wat PP doneren om de prijzenpot te spekken.

Excuses :(

Voor de nieuwe ronde staan btw verschillende datums...

MOOOODS :)
wat is de deadline? 14 juni of 21 juni?

Is aangepast.

Jullie gokken 14 juni 23:59, en de deadline om in te zenden is 11 juni 23:59
 

DeletedUser79481

Guest
Door miscommunicatie tussen mij en Steffen heeft hij geen screenshot oid van de ranglijsten kunnen nemen. Hij dacht dat ik dat zou doen, en ik dacht dat hij dat zou doen. Daarom verlengen we de deadline tot maandag, zodat iedereen tijd heeft om z’n inzending aan te passen voor een nieuwe gokdatum. Dat leek ons eerlijker dan de rangenstand te pakken zoals hij nu is en daarmee te werken, aangezien niemand daar rekening mee heeft gehouden.

Je mag je inzending dus aanpassen, of opnieuw posten. Om het goed te maken zal ik wat PP doneren om de prijzenpot te spekken.

Excuses :(





Is aangepast.

Jullie gokken 14 juni 23:59, en de deadline om in te zenden is 11 juni 23:59
shit happens, mooi opgelost :)
 
Reactiescore
1.049
Door miscommunicatie tussen mij en Steffen heeft hij geen screenshot oid van de ranglijsten kunnen nemen. Hij dacht dat ik dat zou doen, en ik dacht dat hij dat zou doen. Daarom verlengen we de deadline tot maandag, zodat iedereen tijd heeft om z’n inzending aan te passen voor een nieuwe gokdatum. Dat leek ons eerlijker dan de rangenstand te pakken zoals hij nu is en daarmee te werken, aangezien niemand daar rekening mee heeft gehouden.

Je mag je inzending dus aanpassen, of opnieuw posten. Om het goed te maken zal ik wat PP doneren om de prijzenpot te spekken.

Excuses :(





Is aangepast.

Jullie gokken 14 juni 23:59, en de deadline om in te zenden is 11 juni 23:59
Als Fabian zn best doet evrdien je dat zo terug!
 
Bovenaan