Discussietopic: Gok de Top!

Reactiescore
2.508
Beste classicers,

Dit is het discussietopic van het volgende topic: Gok de Top(klik)
 

DeletedUser74966

Guest
Whahaha, je blijft maar proberen XD

Volgens mij heb je wat verkeerde timing met de contest. Voor mij in ieder geval wel :s
 
Reactiescore
2.508
Het is ook de laatste waar ik initiatief neem :p
 

DeletedUser74966

Guest
Sad. Denk dat je met rapbattle en presenteer je stam/acc wel wat had kunnen halen aan reacties, maar dan wel wanneer de accounts een beetje gevormd zijn en er verhaal achter kan zitten.

Ik heb het idee dat mensen daar meer op zitten te wachten.

Daarnaast vraagt deze contest redelijk wat tijd wil je toch wel een degelijke reactie hier neerzetten. Je moet namelijk van de complete wereld gaan bekijken wie hoe ligt, wie het hoe doet op het moment en mogelijk in de toekomst, wie er oorlogje spelen met wie en dus troepen gaan verslaan en al die dingen. Ikzelf zal bijvoorbeeld hier geen inzending doen als ik niet minimaal een uur bezig ben geweest om te kijken welke accounts er zitten op de wereld, welke stammen, welke liggingen, welke bondjes er zijn ed voordat ik met een, naar mijn idee, degelijke inzending kom ^^

Bij presenteer je stam en rapbattle bijvoorbeeld is dat achtergrondwerk veel minder vereist voordat je iets leuks kunt maken. Ik kan voor beide namelijk in een kwartiertje wel wat leuks maken en ook wel enigzins wat wat mee zou moeten kunnen doen voor de prijzen. Ik denk dat meerderen dat wel hebben :)
 
Bovenaan