Discussietopic: Gok de Top

DeletedUser78972

Guest
Veelste veel werk voor een kleine prijs
Geef is grotere prijzen , minimaal 1000 pp per catogarie dan zal je veel meer inzendingen hebben.

Maar ik gok dat ik dan in de top 25 sta lol.
 
Reactiescore
2.506
Nee, helaas werkt het niet zo. Bij elke contest vanuit het team georganiseerd zal tribalwars 500 pp's sponseren. De mod doet er zelf vaak nog wat bovenop @SC Beast. We zijn aan het kijken in hoeverre het mogelijk is om IG-items als prijzen uit te delen. >>Klik voor linkje<<

Hiernaast ben ik voorstander van meerde kleine contesten die elkaar opvolgende wereld. Dit soort evens zijn namelijk vooral bedoelt voor het vermaak. Het doet me dus ook pijn dat je je laat beperken(van deelname) door de prijzen die er te winnen zijn.
Samengevat bekent dit dat we dit aanbieden en dat jullie zelf de keus kunnen maken om deel te nemen. Vaak gaat het hier ook om de eer en de mogelijke plezier wat je eruit haalt.
 

DeletedUser78972

Guest
Oke dan vind ik 500 best weinig als je ziet wat jullie zelf voor pp vragen.
Wel vind ik het tof dat iemand zelf 500 sponsord maar zo'n groot spel als TW heeft dit niet nodig lijkt me.
Maar het hoeft je geen pijn te doen aangezien ik mezelf idd heb uitgesloten omdat ik zoals ik al zei het te veel werk vind voor een kleine prijs.
Ik denk alleen dat het meer mensen trekt als je grotere prijzen weggeeft, aangezien er maar een enkeling het voor de eer doet.
En jullie hebben dan meer activiteit op het contest, wat jullie graag willen.
Verder heb ik wel respect voor degene die er aan mee doen en er tijd aan besteden.

Groeten
 
Reactiescore
1.728
Oke dan vind ik 500 best weinig als je ziet wat jullie zelf voor pp vragen.
Wel vind ik het tof dat iemand zelf 500 sponsord maar zo'n groot spel als TW heeft dit niet nodig lijkt me.
Maar het hoeft je geen pijn te doen aangezien ik mezelf idd heb uitgesloten omdat ik zoals ik al zei het te veel werk vind voor een kleine prijs.
Ik denk alleen dat het meer mensen trekt als je grotere prijzen weggeeft, aangezien er maar een enkeling het voor de eer doet.
En jullie hebben dan meer activiteit op het contest, wat jullie graag willen.
Verder heb ik wel respect voor degene die er aan mee doen en er tijd aan besteden.

Groeten

Schooier.
 
Reactiescore
2.506
Help me vrijdag ff herinneren dat ik een screen moet maken. Uitslag kan wat later worden aangezien ik de komende twee weken tentamens heb.
 
Reactiescore
2.506
Daar heb je het al.
 
Reactiescore
2.506
In de ochtend werk ik. Dus op zijn vroegst kan ik om 14u de screens maken. Poke me rond die tijd maar even.

Ik heb net vast wel ff al jullie voorspellingen in excel verwerkt zodat ik dit morgen niet hoef te doen.

8x5qka6.png
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ben heel benieuwd, wij gaan nog even strijden om onze eigen gok; zelf op rang 30, te verwezenlijken :D
En trouwens, voordat je pp naar ons overschrijft; in je excel bestand staat onze spelersnaam fout (geen r maar een t)
 
Bovenaan