Discussietopic: Gok de top

DeletedUser71937

Guest
Ga jullie eens heel snel schamen, alles is rood.

Ik laat mijn hondje nu even uit en dan zal ik de volgende ronde starten.
Ik moest er 12 van de top 20 gokken en had ze allemaal juist. Iets dat positief is, maar de wereld verandert dan ook snel binnen een week.
 
Reactiescore
2.478
Ik moest er 12 van de top 20 gokken en had ze allemaal juist. Iets dat positief is, maar de wereld verandert dan ook snel binnen een week.

Hap, doordat de wereld nu nog zoveel veranderd is dit een leuke contest/uitdaging. Later zal deze contest niet meer leuk zijn aangezien iedereen dezelfde antwoorden zal hebben. Ik had van de andere deelnemers alleen iets betere resultaten verwacht ;)
 

DeletedUser71937

Guest
Hap, doordat de wereld nu nog zoveel veranderd is dit een leuke contest/uitdaging. Later zal deze contest niet meer leuk zijn aangezien iedereen dezelfde antwoorden zal hebben. Ik had van de andere deelnemers alleen iets betere resultaten verwacht ;)
Ik had van mezelf ook betere resultaten verwacht. (had 100 ODA te weinig van Gamebreak op een totaal van 100k+ ODA en zo een plaats fout), dus pech speelde ook mee. Ik vind ook wel dat je de prijzen in pp naar beneden mogen. Het is voor de fun, dan moeten dat geen grote hoeveelheden zijn.
 
Reactiescore
2.478
Hoe denken de andere over de prijzen?
 
Reactiescore
1.019
meer meer meer

nee joh maakt niet uit, ik was het zelfs vergeten in te leveren lol
 
Reactiescore
2.478
Dan stel ik voor om de 250 pp's over de top 5 van iedere categorie te verdelen?

70
60
50
40
30
 
Reactiescore
2.478
Er moet een bepaalde tijd tussen elke contest zitten, anders worden ze boos op me.
 

DeletedUser78760

Guest
Vond deze 90 pp's toch wel fijn, in tegenstelling tot de anderen vind ik het wel prettig als ik kan voorkomen geld te steken in een spelletje :p Wat mij betreft de prijzen net zo als in ronde 1.

Daarbij, deze lijst goed proberen in te vullen vereist studie, en dus tijd. Het is niet simpelweg uit je duim zuigen, maar de statistieken er bij pakken. En dan nog maak je veel fouten.
 

DeletedUser78773

Guest
Hmmm de top gokken op een wereld die net begonnen is en waar je nu al gasten zie die springen van de ene clan naar de andere .
Kopen zich suf aan PP om er maar bij te horen en niet eens kunnen timen ja toch heis sport hahahaha ??!!
 

DeletedUser78806

Guest
Hmmm de top gokken op een wereld die net begonnen is en waar je nu al gasten zie die springen van de ene clan naar de andere .
Kopen zich suf aan PP om er maar bij te horen en niet eens kunnen timen ja toch heis sport hahahaha ??!!
ooh, dat geeft leuke rapportjes denk ik!:eek:
 
Reactiescore
2.478
Hmmm de top gokken op een wereld die net begonnen is en waar je nu al gasten zie die springen van de ene clan naar de andere .
Kopen zich suf aan PP om er maar bij te horen en niet eens kunnen timen ja toch heis sport hahahaha ??!!

Wil je het in de mid-game doen dan wanneer alles amper nog beweegt? Nu is het nog een uitdaging, dus leuker.
 
Bovenaan