Discussietopic: Gok de top

Reactiescore
2.478
Hallo allemaal,


Dit is het discussietopic van het topic 'gok de top’(klik). Hier kunnen alle voorspellingen besproken en onderbouwd worden. Ik zal hier niet al te streng modden, maar houdt het wel bescheiden.


Veel plezier met gokken! Mogelijk feedback hierop mag ook in dit topic.
 
Reactiescore
1.049
Oeps sorry net verkeerde topic gepost, zal hem editten:
E:
Stammerange en oza zijn denk ik spelfouten
Leuk comcept verder!+ moet je perse de wereld spelen?
En gaan we ook met de winnars van elke ronde eem finale pot spelen?
 
Reactiescore
2.478
Thanks is aangepast. Ik heb liever wel wat je actief bent op de wereld, of tenminste inlog van een account hebt.

En of er een winnaarsronde komt ligt eraan of ik de tijd heb en hoe we dit kunnen realiseren, ik denk dat het leuker is dat iedereen mee kan doen.
 
Reactiescore
1.049
Thanks is aangepast. Ik heb liever wel wat je actief bent op de wereld, of tenminste inlog van een account hebt.

En of er een winnaarsronde komt ligt eraan of ik de tijd heb en hoe we dit kunnen realiseren, ik denk dat het leuker is dat iedereen mee kan doen.
Kan zeker inloggen! Vindt dit trouwens lijken op concept van een WK-poule raden weet je wel ;)
 
Reactiescore
2.478
Jij denkt zeker dat ik tijd over heb?
 
Reactiescore
1.049
Nee dat heb je al bedacht, moest ik aan denken toen k het las bedoelde k haha
Weet je wel, allemaal van die random vragen...hoeveel scoort die er bv
Bedoel niet dat je er nog meer werk van miest maken :D
 
Reactiescore
2.478
Nee dat heb je al bedacht, moest ik aan denken toen k het las bedoelde k haha
Weet je wel, allemaal van die random vragen...hoeveel scoort die er bv
Bedoel niet dat je er nog meer werk van miest maken :D

Het is wel een idee, daar niet van, maar denk dat dit iets voor het vrije forum is. Maar wie weet als het zover is zou er eventueel wat in elkaar worden gezet.
 

DeletedUser78760

Guest
Aldo, supergaaf! Gaan wij sowieso aan meedoen. En winnen natuurlijk :D
 

DeletedUser78760

Guest
Niels:

Prijzen:​
We kijken per categorie wie het meeste goed heeft. Dit houdt dus in dat er per categorie prijzen te verdelen zijn wie het meeste goed heeft. Ook hoef je niet aan alle vier de categorieën deel te nemen, aangezien deze los van elkaar beoordeeld worden.
De prijzenpot(die nog niet bekent is, excuus hiervoor) zal evenredig worden verdeeld per categorie. De 3 beste per categorie zullen in de prijzen vallen, de drie die dus het meeste goed hebben.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Leuk idee Aldo!

Wat ik wel tegen kwam waren een paar dingen waar extreem moeilijk op te gokken is zoals Stam ODS waar geen ranglijst van is voor ons? Tenminste niet dat ik weet.

Ook Growthrankings zijn nog niet beschikbaar atm dus daar moet ik misschien 1 deze dagen nog een aanpassing doen.

Verder wie ''Veroverd de meeste dorpen'' is atm nog niet zo interressant.

Verder vind ik ''Wie heeft rank 1 in C45,55 etc'' ook een leuke aangezien er toch maar 4c's zijn;p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Dan halen ODS voor stammen eruit. De groeiranglijst moet binnenkort online komen, als dit voor 25okt niet het geval is schappen wij deze ook.

Veroverde de meeste dorpen is het misschien iets te vroeg, maar kan er wel in blijven denk ik, vergeet niet dat er veel kan gebeuren tot het 1 november is.

De volgende keer neem ik de continentenrangen ook mee, leuke toevoeging!
 

DeletedUser61134

Guest
Eerste prijs is een wilde nacht met Aldo in een jacuzzi :rolleyes:
 
Bovenaan