Discussietopic: Gok de Top! Ronde 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.507
Dit is het discussietopic van deze contest: Gok de top(klik).

Hier mag alle feedback op de organisatie en mag de contest + inzendingen worden besproken.
 
Reactiescore
2.507
Jij mag kiezen, ik zou het wel doen. Is wel zo overzichtelijk, maar dit is jouw speeltuin
 
Reactiescore
127
Discussietopic: Gok de Top! Rode 2
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser75778

Guest
Snelstgroeiende speler is trouwens niet volledig correct te bepalen. Mensen die al een dorp hebben veroverd, geëdeld worden en een restart in de rim maken, kunnen eigenlijk niet meer hoog op de groeiranglijst komen. Dit, terwijl ze in theorie sneller zouden kunnen groeien in de rim dan welk ander account dan ook.
 
Reactiescore
2.507
Wat een flop mod.

Zegt de mod die doet spammen in dit topic, verplaatsen jij!

Snelstgroeiende speler is trouwens niet volledig correct te bepalen. Mensen die al een dorp hebben veroverd, geëdeld worden en een restart in de rim maken, kunnen eigenlijk niet meer hoog op de groeiranglijst komen. Dit, terwijl ze in theorie sneller zouden kunnen groeien in de rim dan welk ander account dan ook.

Gelukkig is het maar een moment opnamen, en voorspellen we niet de hele toekomst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Tss een mod moet een mod helpen. Wat is dat nou voor instelling.
 
Reactiescore
2.507
Met rechten voor het forum gaat samenvoegen 5x zo snel als zonder rechten :p
 
Reactiescore
2.507
Als ik post, mag ik dan tussen nu en 19 maar 23:59 nog aanpassen?

En dan nog iets
Moet deze op goed volgorde? zo ja, die 2vragen ervoor ook?

Je mag je post aanpassen/plaatsen tot 12 maart 23:59. Hierna mag je 7 dagen niks met je post doen, aangezien je gokt voor wat de stand de 19ste is.

Als je een andere gokwedstrijd doet kan je je inzet ook niet aanpassen tijdens de wedstrijd ;) Dit is hetzelfde principe
 

DeletedUser74880

Guest
Oh ja 12 maart natuurlijk, ik keek naar niet onderste zin hehe.. Ik dacht datum leuk :p Maar logisch natuurlijk, bedankt!

Ik hoef ook niet alles op volgorde te doen bij vraag 2?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan