Discussietopic: Edelhalvering w21

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Concreet:

Eendje zei:
Beste spelers,

Prijsdalingen voor prijzen van Pakketjes en Goudmunten

Daling tot 1/2 (50%) van de originele prijs

Deze instelling zal doorgevoerd worden van zodra er minder dan 1.000 spelers op een wereld spelen. Elke maand zullen we dit voor alle werelden controleren en zal elke betroffen wereld een stemming krijgen. Indien minimum 2/3 van de spelers voor een halvering stemt (66%) zullen we de halvering doorvoeren. Indien de stemming afgewezen wordt zal een volgende stemming voorvallen van zodra er minder dan 500 spelers zijn, deze stemming is dan opnieuw voor een halvering (zie ook hieronder).

Deze stemming zal meteen ook bepalen of het onmogelijk wordt om te herstarten op deze spelwereld.

Daling tot 1/3 (33%) van de originele prijs

Zelfde als hierboven, deze stemming zal gestart worden als er minder dan 500 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in deze stemming afgekeurd wordt is de volgende stemming bij een daling onder de 200 spelers, deze stemming is dan opnieuw voor een daling tot 1/3 van de originele prijs.


Daling tot 1/5 (20%) van de originele prijs
Zelfde als hierboven, de stemming zal starten als er minder dan 200 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in de stemming afgekeurd wordt volgt er geen volgende stemming.
Hoe eindigt een wereld?
Een wereld zonder vooraf bepaalde eindvoorwaarden eindigt indien 1 stam 100% van alle dorpen heeft en dus de winnaar is van de wereld. Dit betreft alleen dorpen in het bezit van spelers, barbarendorpen tellen dus niet mee.

We laten echter de mogelijkheid toe dat de rang 1 en 2 stam ons contacteren (Indien ze samen 85% van de wereld beheersen) zodat we geval per geval kunnen bekijken of de wereld kan eindigen na een stemming.

We hopen dat deze richtlijnen bijdragen tot duidelijkheid omtrent het de laatste fases in een wereld. We hopen dat werelden op deze manier tot het laatste moment leuk en spannend blijven. In de komende tijd zullen alle werelden bekeken worden om te bepalen in welk stadium ze zitten en zullen de nodige stemmingen geopend worden.



Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Het is al bijna zo ver, aantal actieve spelers daalt met rasse schreden de jongste weken. Aan dit tempo zijn we er over 2 weken. Dit zou de oorlogen toch een extra dimensie geven, en op deze manier kunnen we het eindspel nog meemaken voordat we het met zij allen beu zijn. Ik ben dan ook voor. Naast een resem voor de handliggende voordelen, is er 1 nadeel: interners hebben nog meer profijt. Maar ik geloof dat die wel afgestraft zullen worden door de tegenpartij, want afstraffen wordt ook een stuk makkelijker :)D)

Qua accounts op delete knallen doen we bij lawzzz alvast goed ons best. Naast vijanden ertoe dwingen hebben we ook de laatste tijd heel wat vv accounts in wanted op delete gezet. En er zullen nog heel wat kleine accounts soon verwijderd worden. Ik zou zeggen, doe dit ook !:D

Discussieer, fellow 21ers :)
 

DeletedUser62436

Guest
Ik vind het een slecht idee. ik vind het zo wel goed ;) zo is het leuk zat en gaat het snel zat ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een slecht idee. ik vind het zo wel goed ;) zo is het leuk zat en gaat het snel zat ;)

Gooi fulltime van het account als er gestemd moet worden :D

Meiner meinung nach wil ik liever nog 2 jaar dan 4 jaar spelen
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde sociaal doen en Aegon op delete zetten, om jullie allen een handje te helpen, maar toen was niemand het er mee eens :rolleyes:
 

DeletedUser64614

Guest
volgens mij heeft w21 algemeen al veel interns, dus met de halvering zullen de interns snel verdwijnen, maarja ook de chille farm bb's..

de noobs zullen het moeilijk krijgen bij hun heersende tiran die in de buurt ligt, want er zullen ook veel 3k bb's geedeld worden..
 
Reactiescore
323
Waarom 3k bb's edelen? Als je ook gewoon spelers kan edelen. Mss denkt Crows zo, maar dat zou ik nooit doen.

Als W21 van de bb's af wilt moeten ze ze laten groeien tot 10k ofzow, maar dat gaat toch niet gebeuren.
 

DeletedUser55740

Guest
Ik ben twijfel nog, interners profiteren veel te veel, dat is zeker.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik heb doelbewust voor dragonghost gekozen :)

En daarbij, als je tegen stemt, weet ik zeker dat je daar spijt van gaat krijgen, want dan moet er gewacht worden tot 500 spelers als je de kosten wil halveren, en dat duurt nog immens lang. Onder de 500 gaan is belange na niet evident :). Meer actie ftw, Ik moet geen 4 jaar meer spelen :eek:
 
Reactiescore
323
Haha, ik heb doelbewust voor dragonghost gekozen :)

En daarbij, als je tegen stemt, weet ik zeker dat je daar spijt van gaat krijgen, want dan moet er gewacht worden tot 500 spelers als je de kosten wil halveren, en dat duurt nog immens lang. Onder de 500 gaan is belange na niet evident :). Meer actie ftw, Ik moet geen 4 jaar meer spelen :eek:

Mmm op mijn toekomstige accje heb ik alleen maar front, dus het kan voordelen maar ook nadelen hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Mmm op mijn toekomstige accje heb ik alleen maar front, dus het kan voordelen maar ook nadelen hebben :p

Jup, maar als we tot 500 spelers moeten wachten voor te halveren ben je nog jaren bezig. Dus dan winnen de nolifers,de 'nieuwe co's die eigenlijk niks te maken hebben met w21' & de duitsers ( maanden langer pa betalen). Willen de tegenstemmers dat dan! :mad:

:p


Valt me nu ook op :eek:

Gelukkig zijn de mijne relevant :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24618

Guest
ze zouden beter ipv edelhalveringen de snelheid van de wereld verdubbelen ofzo (behalve looptijden van troepen)

zo blijft er een gelijke opgang tussen het slaan van munten en het produceren van een clear

dat geeft meer actie, en de interners hebben nog steeds hetzelfde voordeel als ze nu hebben
 

DeletedUser

Guest
ze zouden beter ipv edelhalveringen de snelheid van de wereld verdubbelen ofzo (behalve looptijden van troepen)

zo blijft er een gelijke opgang tussen het slaan van munten en het produceren van een clear

dat geeft meer actie, en de interners hebben nog steeds hetzelfde voordeel als ze nu hebben

Dat is onmogelijk, door duckje himself bevestigd in het desbetreffende discussietopic
 

DeletedUser24618

Guest
ok dan :)
ik stem in elk geval altijd voor de edelhalveringen, anders blijft het eindeloos duren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan