Discussietopic: Edelhalvering w21

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Moet ik ook nog voor jou interns versturen, clears, deff enzv? :D

Zo is het. Maar ik denk dat we wat afdwalen/ Whine maar verder ingame :)D) , weet ik direct waar je speelt . Ik beloof dat ik het niet door zal vertellen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Zit er nog niet op. Skype! :D

Vannacht mss, ik ga direct uit :)

Samengevat: zo'n 70 procent lijkt het oke te vinden van de AF-posters als ik ruw schat.

Word nog spannend, het is er veel sneller dan iedereen gedacht had. Maar nu is de wereld nog vrij actief (verhouding actieve accounts tot totaal accounts is heel hoog denk ik ). Dus dat kan wel eens heel interessant worden op W21 :)
 

DeletedUser

Guest
Daar voel ik me, correctie, ben ik te goed voor, het zou zonde zijn van mijn capiciteiten om me te laten farmen :p

Welke capiciteiten heb je dan? Volgens mij ben jij wel aardig lui weggelegt..
Kijkend naar Zonpon :)
 

DeletedUser

Guest
Voor de halvering :cool:
En liefst nu al, dan kan ik ook nog eens snel internen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmmm, ik ben wel voor, zodat we dit spel sneller kunnen afsluiten.:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen. Een muntenhalvering brengt alleen maar meer edels in het spel die uiteindelijk alleen maar gebruikt zullen worden in de topstammen. De kleinere stammen zijn nu al niet meer op gewassen tegen de grote. En zo wordt het verschil alleen nog maar duidelijker.

Het is nu juist nog een van de leuke aspecten dat je je edels goed moet plaatsen vooraleer je een actie begint.
 

DeletedUser10621

Guest
bij mij juist ook teveel barbs, maar ik en mn mede speler zijn zo lui dat we niet willen farmen en daarom zo laag schommelen:(
 
Reactiescore
1.729
Ik ben tegen. Een muntenhalvering brengt alleen maar meer edels in het spel die uiteindelijk alleen maar gebruikt zullen worden in de topstammen. De kleinere stammen zijn nu al niet meer op gewassen tegen de grote. En zo wordt het verschil alleen nog maar duidelijker.

Het is nu juist nog een van de leuke aspecten dat je je edels goed moet plaatsen vooraleer je een actie begint.

Ik niet :). Heb er rond de 80 dus plaats ze overal :D. niks tactisch aan.
 

DeletedUser59653

Guest
Ik niet . Heb er rond de 80 dus plaats ze overal . niks tactisch aan.
dan moet je toch wat meer opschieten met edels van je :D

on: ik vind het wel oke krijg je meer vaart in het spel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan