Discussietopic: Edelhalvering w21

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser37444

Guest
Niet volgens de richtlijnen, die zeggen:
"Indien minimum 2/3 van de spelers voor een halvering stemt (66%) zullen we de halvering doorvoeren."

Dat is echt wat anders dan 2/3 van de stemmers. Er moeten dus nog heel wat stemmen bijkomen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ettie jij bedoelt dus dat 66% van de wereld moet stemmen voor ja. En het dan pas is ingevoerd?
 

DeletedUser

Guest
Zou wel eerlijker zijn. Maar jammer genoeg zitten er ook veel inactieven in de wereld :(
 

DeletedUser65039

Guest
Zou niet eerlijker zijn, degene die niet stemmen geven daarmee vrij duidelijk aan dat ze niet geintresseerd zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel dan he wachten tot elk account in de wereld heeft gestemd ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet volgens de richtlijnen, die zeggen:
"Indien minimum 2/3 van de spelers voor een halvering stemt (66%) zullen we de halvering doorvoeren."

Dat is echt wat anders dan 2/3 van de stemmers. Er moeten dus nog heel wat stemmen bijkomen :rolleyes:


Daar zat ik net ook over te denken, maar hoe zit t nu precies?
 

DeletedUser

Guest
Daar zat ik net ook over te denken, maar hoe zit t nu precies?

2/3de van het totaal aantal stemmen. Correct me if I am wrong, maar ben vrij zeker. Het is gewoon vrij ondenkbaar dat je aan 66 procent geraakt qua accounts die stemmen. Zijn heel veel accounts die amper nog bespeeld worden of waar ietofwat gelogged wordt. We zitten ondertussen ook al onder de 800 spelers. Zegt genoeg over de inactiviteit van heel veel accounts
 

DeletedUser57071

Guest
Gewoon 66%+ moeten ja stemmen van 't aantal gestemde stemmen.
 

DeletedUser37444

Guest
Lijkt mij ook. Is een taal foutje wat snel is gemaakt, dus zal er wel het percentage van het aantal stemmers worden gerekend. Dat zou imo logisch zijn in elk geval ;)
 

DeletedUser45033

Guest
no worry's : is van het het aantal stemmers dat ze de 66% moeten hebben.

en ze mogen opschieten want mijn opslagplaatsen zitten bijna vol :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan