Discussietopic: Clustercotest

Deleted User - 487871837

Guest
Als het bij een laag aantal inzendingen als dit blijft dan kappen we het af trouwens
 
Reactiescore
2.478
Dan is een prijzenpot van 5k te veel voor maar 3 - 8 deelnemers idd :p
 
Reactiescore
2.478
Zullen we de 10 nog halen?
 
Reactiescore
205
Hehe, ik was hier wat plaatjes aan het bekijken en ik vond het al veel op mijn cluster lijken. Daarna eens gaan lezen. Dank voor de nominatie :)
 

DeletedUser78605

Guest
co-speler van Servaas De Bescheidene hier (Ik ben Mike: oorspronkelijk account: miketijger)

Kleine historie:
Nog niet zo heel lang geleden (mei vorig jaar) werd casual 5 geopend. Toen ik met dokusdegrote op w53 toch al 2 weken was gefuseerd, maar niet veel later een massa binnenkregen van een speler uit ANB die 20x groter was. We zijn dan begonnen met een uitgebouwd dorp op casual 5. Jammer genoeg had Peter geen zin en tijd meer en dacht ik opnieuw te beginnen met mijn eigen account. Ik weet niet meer welke reden ik had te stoppen. Maar toch gestopt om een of andere reden. Gewoonweg verslaafd en nu op Servaas De Bescheidene.
dokusdegrote: ongeveer 125k puntjes behaald
miketijger: meeste punten 628k
Nu met Servaas De Bescheiden: 3 Miljoen.

Klik op de foto's om ze groter te maken






Donkerblauw = stam (keta.)
Lichtblauw = alliantie
Rood = 882 en hun opleidingsstam T-B

De kansen zijn hier nog gelijk in mijn ogen. Beide partijen hebben nog kans om te winnen.
Zowel 882 en hun opleidingsstam kunnen winnen, maar ook in de alliantie zit potentiel.

Het account kan enkele kanten op.
We zijn momenteel in range van een vijand en zouden die graag willen aanvallen.
Verder zijn er enkele barbaren en binnenkort een internaccount waardoor we onze 2 clusters kunnen dichten en save liggen tov de vijand met een compact cluster zonder al te veel spelers die hierin liggen.

pp: account Servaas De Bescheidene

Groetjes,
Mike
Oh dus jij valt onze bb's aan :eek:
 
Reactiescore
2.478
Nog 4u en 5.000 pp in de prijzenpot. 7 deelnemers valt wel echt tegen.
 
Reactiescore
179
Nog 4u en 5.000 pp in de prijzenpot. 7 deelnemers valt wel echt tegen.

Ik had de afgelopen 2 weken geen tijd om wat te maken, vanwege privéomstandigheden. Ik hoopte dat de datum wat verzet kon worden, maar daar is niet op gereageerd anders had je een 8e deelnemer;)
 
Reactiescore
60
Nog 4u en 5.000 pp in de prijzenpot. 7 deelnemers valt wel echt tegen.
Dat krijg je als veel mensen die hier posten niet meer op een casual speelt, en er sws veel minder gepost wordt.
 

DeletedUser72496

Guest
Niet meegedaan want bij een wedstrijd op TW Forum heb ik nog steeds niet mijn gewonnen pp gekregen van jullie...

Die moest gestort worden op der Kaiser
 
Reactiescore
592
Dat krijg je als veel mensen die hier posten niet meer op een casual speelt, en er sws veel minder gepost wordt.

Ik denk dat de contest + prijzenpot juist georganiseerd werd om het aantal posters wat op te krikken ;)

Verder snap ik het ook niet dat er niet meer inzendingen waren... een kans op pp door even een screentje van je cluster met een kort verhaaltje te posten, waarom zou je het niet proberen ?o_O
 

DeletedUser77743

Guest
Heb er de tijd niet voor gevonden aangezien het net in een drukke periode voor me valt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Niet meegedaan want bij een wedstrijd op TW Forum heb ik nog steeds niet mijn gewonnen pp gekregen van jullie...

Die moest gestort worden op der Kaiser

Stuur de desbetreffende mod een PM om je prijs te claimen en voila. Is een vrij standaard procedure. Je wint, je stuurt een PM, je ontvangt.

Bovendien snij je jezelf alleen maar in de vingers nu, maar goed.
 
Bovenaan