Discussietopic Clustercontest

DeletedUser35251

Guest
In dit topic kan je discussiëren zodat het andere topic alleen voor inschrijvingen blijft.

scaled.php

Het leek Coolio en mij wel leuk om een clustercontest te houden. Dus heb jij een mooi cluster die je graag met andere wil delen? Een cluster waarvan je denkt dat andere dezelfde mening als jou hebben? Twijfel dan niet en schrijf je meteen in.

En wat is een contest zonder een prijs voor de winnaars? De top 3 krijgt de volgende premium punten:

#1 krijgt 200 PA.
#2 krijgt 100 PA.
#3 krijgt 50 PA.

Je kunt je inschrijven t/m zondag 29 april 22:00 uur en daarna zullen jullie een week krijgen om te stemmen. Dus tot zondag 6 april 22:00 uur.

Graag op de volgende manier inschrijven:

# De kaart moet worden gemaakt via TW Stats: http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=map
# Op de kaart vul je je stam en je spelersnaam in.
# In het menu links vink je ''Alleen gemarkeerde'' aan, je zet het inzoomniveau op 200% en je vult bij de coördinaten een dorp centraal gelegen van je cluster in.
# Je stam geef je de kleur Blauw en je eigen cluster de kleur Geel.
# Je upload je afbeelding online (bijvoorbeeld via Imageshack of Tinypic)
# Je plaatst je afbeelding in dit topic.

Discussieéren over andere clusters en het contest kan in het discussie topic:

Wij wensen jullie veel succes en hopen op een mooi contest!

Met vriendelijke groeten,
Coolio en Energy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
Re: Clustercontest W25

Ik win ook niet met mijn kleine clusters. :(
 

DeletedUser35251

Guest
Ah gewoon inschrijven joh! Je weet nooit wat de uitkomst is :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Clustercontest W25

Tja ik kan niet zo goed meedoen met 10 dorpjes. En aangezien ik mn clear ben verloren heb ik niet meer elke dag een dorp erbij (of 2 dorpen) dus ik zend hem op het laast pas in :p
 

DeletedUser35251

Guest
Ik heb jullie berichten hierheen verplaatst. Graag hier alleen discussiëren en in het andere topic je inschrijving posten.
 
Bovenaan