[Discussietopic] Aanvalsstop

DeletedUser

Guest
dan kan ik eindelijk troepen boven de 50 hebben op w10 zonder aangevallen teworden :D
 

DeletedUser8730

Guest
Jij wil zeker vuurwerk afsteken :p

Wie niet? XD
31 December eigelijk al vanaf 8te of zelf 6 uur.
Want dit is veels te laat.
Ik wil wel me rotjes opmaken...
En vroeg beginnen...
Dus mag wat eerder volgend jaar dat is me kerstwens XD:D
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik had dit eigenlijk wel verwacht & ben daar volledig voor. Tijdens de kerst- & nieuwjaarviering zullen uiteraard de meeste spelers uit gaan vieren. Wie dit niet doet, & liever wilt ownen op Tw noem ik een stelletje no-lifers :p.
 

DeletedUser

Guest
Van mij hoeft er géén aanvalsstop te komen.

Een van de redenen dat ik het niet met aanvalsstops eens ben is dat het aanvallen/verdedigen in mijn ogen tot de kern van het spel behoort.
Oké, ik kan er in komen als je het ziet als 'kerstgedachte', maar evengoed ben ik er op tegen.
Maar goed, dat is dan ook mijn mening. (Zo te zien ben ik ver in de minderheid, maar dat maakt me niet uit).

Groeten
Huttenklaas
 

DeletedUser

Guest
24 december tot 26 december 12.00 ofzo of vieren mensen 3e kerstdag ook nog hevig kerst neem aan van niet en als je het toch doet dan hebben wel altijd wel vvs. Maar voor de rest weer goed dat het er is.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig is er een aanvalsstop.


Trouwens, wie hier iets op tegen heeft moet echt een leven zoeken :D
 

DeletedUser

Guest
vind die kerst stop maar dom , nu moet ik die dagen niet gaan werken en dan mag ik niet eens aanvallen :s
waarom is die vakatie anders :p
 

DeletedUser

Guest
je kunt je leger wel opbouwen voor een clear die je later gaat doen, maar elke aanval die je uizet is een bezoek. Je krijgt dus geen gs en spelersinfo ook niet van barbaren en verlaten dorpen.

Daar hebben ze over na gedacht. Denk jij babaar te edelen en pakt je buurman hem voor je neus weg. Heb je daar weer gezeik mee :p
Niet handig dus.
 

DeletedUser35880

Guest
Legertjes even weer opbouwen.
Aleen zal wereld 16 dan even niet meer zo heel hard gaan.
 

DeletedUser

Guest
3 Dagen geen dorpen edelen... ik weet niet of ik dat aankan. :eek:
 

DeletedUser

Guest
OS naar het front verzetten FTW! Leuk zo een aanvalsstop, maakt eigenlijk niets uit, je gaat er niet van achterlopen want niemand kan aanvallen.
 

DeletedUser41146

Guest
lekker met vriendinnen feest vieren^^ lekker uitgaan ftw

xx
 
Bovenaan