Discussietopic Aanvalspauzes

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Zoals gewoonlijk zal tribalwars.nl 2x een aanvalsstop inlassen rond Kerstmis en Nieuwjaar, tijdens deze aanvalspauze zullen alle aanvallen omgezet worden in 'bezoeken'. Tijdens een gedeelte van de aanvalsstop zal het eveneens ook onmogelijk zijn om aanvallen te versturen. Dit is niet de voor gehele aanvalsstop. Je kan dus nog gerust je kerstbezoekjes de deur uit sturen!

Tijdens deze pauze blijft rooftochten actief.

Merk op dat op deze tijden enige seconden afwijking kan zitten!

De details:
  • Kerstmis

    Binnengekomen aanvallen worden omgezet in bezoeken:
    - Start: 24 december 2019 om 10.00u
    - Einde: 27 december 2019 om 00:00u

    Onmogelijk om aanvallen te versturen:
    - Start: 24 december 2019 om 16.00u
    - Einde: 26 december 2019 om 16.00u

  • Nieuwjaar

    Binnengekomen aanvallen worden omgezet in bezoeken:
    - Start: 31 december 2019 om 10.00u
    - Einde: 1 januari 2020 om 18:00u

    Onmogelijk om aanvallen te versturen:
    - Start: 31 december 2019 om 16.00u
    - Einde: 1 januari 2020 om 10.00u

  • Belangrijke informatie


    - Alle aanvallen, die tijdens deze periodes binnenkomen worden 'bezoeken' en richten geen enkele soort van schade aan.
    - Belangrijk is het tijdstip van de aankomst van de troepen, niet het tijdstip wanneer de troepen zijn weggestuurd.
    - Dit geldt voor dorpen van spelers, verlaten dorpen en barbarendorpen.
    - Door het 'bezoeken' van andere spelers krijg je geen verkennersinformatie.
    - Je kan tijdens deze periode geen dorpen overnemen.
    - De vredesperiode kan enige seconden afwijken, riskeer daarom niet om te vroeg aan te vallen.
    - Het is niet mogelijk de Premium beurs gedurende deze periode te deactiveren, deze blijft gewoon actief
    - Tijdens de aanvalspauze zal het rooftochtensysteem eveneens ook nog actief zijn.

Gelieve geen supportaanvragen te openen of we deze tijden willen veranderen.

Het Tribal Wars.nl team wenst jullie alvast een vrolijk Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar!

Feedback kan hier

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl team

Slechts een klein beetje gewijzigd tov vorig jaar. Er volgen in-game nog herinneringen dichter bij Kerst maar op deze manier weten jullie het al.
 
Reactiescore
579
Laat dat enige seconden afwijken maar weg...

Onderwerp : Triador (Death 087 Upon You) bezoekt Death 093 Upon You
Gevechtstijd: 27.12.19 00:17:26

Bezoek

Jouw troepen zijn bij Death 093 Upon You (486|521) C54 op bezoek geweest.

Na een zalig kerstfeest met heerlijk eten zijn ze weer op weg naar huis gegaan.
Prettige kerstdagen aan alle spelers!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Random moment tussen 23:30 en 00:30

Pm's lezen is soms wel handig
 

Deleted User - 24028

Guest
Nou dat krijg je als het tw team de AF post van vorig jaar copy-paste en een nieuwe PM op stelt. Beiden zeggen wat anders. Dat uur speling is ook gewoon bullshit he, zeker als dat nog eens het verschil kan maken tussen aankomst overdag of in de nacht...
 
Reactiescore
2.489
Het uur afwijken is ontzettend vreemd (en vroeger ook nooit vooorgevallen) ik laat het nakijken door innogames.
 

Deleted User - 24028

Guest
Het uur afwijken is ontzettend vreemd (en vroeger ook nooit vooorgevallen) ik laat het nakijken door innogames.
Deze post doet vermoeden dat je niet wist dat dit zo ging zijn ? Ben jij niet degene die de ingame PM's stuurt dan ? :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Staat exact hetzelfde in de pm voor oud en nieuw
 
Reactiescore
2.489
Deze post doet vermoeden dat je niet wist dat dit zo ging zijn ? Ben jij niet degene die de ingame PM's stuurt dan ? :p

Zoals aangekondigd: Automatisch systeem met volledig automatische werking (dus inclusief de IGM ;))

Ik zie wel dat ik de juiste tijden zelf kan bekijken. Van zodra het systeem de wijziging toepast (Verwacht dat hij dit morgen doet).

Ik stuur aansluitend een nieuwe IGM door :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Zoals aangekondigd: Automatisch systeem met volledig automatische werking (dus inclusief de IGM ;))

Ik zie wel dat ik de juiste tijden zelf kan bekijken. Van zodra het systeem de wijziging toepast (Verwacht dat hij dit morgen doet).

Ik stuur aansluitend een nieuwe IGM door :)
Ik vind dat automatische systeem maar niks, maar snap wel dat het veel tijd bespaard, ze hadden iets meer moeite mogen steken in de uitwerking en netheid van de pm's in mijn ogen ;)
 
Reactiescore
2.367
En de taalfouten..
 
Reactiescore
2.489
Ik vind dat automatische systeem maar niks, maar snap wel dat het veel tijd bespaard, ze hadden iets meer moeite mogen steken in de uitwerking en netheid van de pm's in mijn ogen ;)

Automatisatie zorgt altijd voor verandering. Voor .NL is het de standaard om het exacte tijdstip te geven, voor andere markten niet waardoor de 'spreiding' er eigenlijk bewust ingezet is. (Op die manier voorkom je ook dat aanvallen net na de aanvalspauze binnenkomen en je alsnog tijdens Kerst moet dingen doen ;)

En de taalfouten..

Soms is het niet altijd even duidelijk hoe de tekst er live uit zal zien. Ik heb hem op basis van eerdere feedback hierover herschreven. Jullie zullen dit allicht pas volgend jaar merken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Automatisatie zorgt altijd voor verandering. Voor .NL is het de standaard om het exacte tijdstip te geven, voor andere markten niet waardoor de 'spreiding' er eigenlijk bewust ingezet is. (Op die manier voorkom je ook dat aanvallen net na de aanvalspauze binnenkomen en je alsnog tijdens Kerst moet dingen doen ;)

Soms is het niet altijd even duidelijk hoe de tekst er live uit zal zien. Ik heb hem op basis van eerdere feedback hierover herschreven. Jullie zullen dit allicht pas volgend jaar merken.
Ik heb niks tegen verandering hoor, maar vind het gewoon weer duidelijk dat het niet grondig getest is voor het gebruikt werd... Een automatisch systeem is goed maar je moet toch proberen om het zo te maken dat het niet overduidelijk is dat het een automatisch systeem is. Beetje zoals dat je voor je huiswerk google translate kan gebruiken maar je moet er wel voor zorgen dat de leerkracht niet ziet dat je google translate gebruikt hebt.

Teksten zoals de laatste PM:
Beste schedel,

Het jaar loopt ten einde. Dus voor de laatste keer van het jaar gaat de kluis nog één keer open.

Van dec 28 tot jan 01 krijg je speciale gunsten uit de kluis, die je helpen in je veroveringen in het komende jaar.

Bedankt om Tribal Wars te spelen! We kijken uit naar de komende jaren met jouw!

Je Tribal Wars Team

Dit lijkt wel een rechtstreekse vertaling uit het engels met google translate, vreemde zinsopbouw en ook gewoon dec 28 tot jan 01 terwijl in het NL over het algemeen 28 dec tot 1 jan wordt gebruikt... Het komt nogal robot achtig over als je begrijpt wat ik bedoel..
 
Bovenaan