Discussie w6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16232

Guest
Meteen topic sluiten Broken time??
Als je een beetje lef heb laat je het open voor een paar dagen
en lees je het terug als feedback.

Niemand wordt er door gekwetst als iemand zijn frustraties over een straf hier zet.
Of deze nu terecht is of niet.

Dus opnieuw straftopic hier :D:D
 

DeletedUser16232

Guest
Re: altijd leuk

ik vind het wel leuk om te lezen.
Dus kom op klagers en de rest
 

DeletedUser29300

Guest
Re: altijd leuk

topics sluiten is een teken van zwakte
eigenlijk geef je daarmee toe dat wij gelijk hebben :)
 

DeletedUser

Guest
Re: altijd leuk

Ik heb volgens mij een duidelijke pm gegeven om jullie verder te helpen. Jammer dat dit verkeerd wordt opgevat...
Het heeft geen zin om te discussiëren hierover, je komt er niet mee verder op het forum en het beste is dit via de support te doen. Je bereikt hier verder niets mee.

Ik maak voor deze ene keer een uitzondering als het bij dit topic blijft, en er binnen de regels wordt gepost. Zo niet, dan zal ik het net als de andere opnieuw sluiten.

Verder heb ik tegen desbetreffend persoon gezegd dat ik het even ga navragen over dit geval, aangezien ik niet op de hoogte ben uiteraard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Hier is door Broken Time. duidelijk uitgelegd, dat de thread open blijft, zolang de forum regels niet overtreden worden. helaas is het niet gelukt, en werd hier een blokkering besproken.

De discussie is nu verwijderd en de thread zal dan ook gesloten worden.

Ik wil hier wel nog even herhalen, dat de richtlijnen duidelijk zijn en ook niet vanaf geweken wordt. Twee spelers met exact dezelfde overtreding, krijgen ook dezelfde straf.
Gevallen, waar niet dezelfde straf gegeven is, zijn ook niet exact gelijk aan elkaar.

Vragen daarover kunnen via een PM aan Broken Time. of me gesteld worden.
Voor de rest worden blokkeringen nog steeds niet op het forum besproken.
De speler zelf kan altijd contact opnemen via het supportsysteem en uitleg over zijn straf vragen of een 2. mening.

.closed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan