[Discussie Topic Clustercontest Wereld 22]

DeletedUser

Guest
Al val je net buiten de top 100 mag je van mij je gerust ook inschrijven, zolang het maar een serieus cluster is rond de 80 dorpen of meer.

ok, we zitten atm op 84 dorpjes maar we halen de top 100 nog wel :) onze huidige tegenstander heeft het opgegeven :p
 

DeletedUser50543

Guest
Dan Zal ik rap naar de top100 moeten schieten!
momenteel rang 115 :D

maar is top 150 ook geen idee? niet elke top 100~150 speler is actief op het AF? en ook niet iedereen wil meedoen ;)

Mensen op rang 1000 zijn helemaal nooit op AF dus waarom niet gewoon iedereen in de top 1000 dan?:rolleyes:
 

DeletedUser48223

Guest
Al val je net buiten de top 100 mag je van mij je gerust ook inschrijven, zolang het maar een serieus cluster is rond de 80 dorpen of meer.

Eerst was het 100 en nu weer meer!!!!

Trek gewoon een lijn zoals je eerst zei en houd je daaraan. :)

Heb je ook gekeken naar hoe groot het verschil in inschrijvingen dan al niet kan zijn. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eerst was het 100 en nu weer meer!!!!

Trek gewoon een lijn zoals je eerst zei en houd je daaraan. :)

Heb je ook gekeken naar hoe groot het verschil in inschrijvingen dan al niet kan zijn. :rolleyes:

Een paar posts terug hebben we al de keuze gemaakt dat je 80 dorpen moet bezitten ;)

Dat is de lijn die getrokken is.
 

DeletedUser59173

Guest
waarop moeten we onze stem baseren ?
puur op het cluster of moeten we ook veder kijken naar groeimogelijkheddeen etc.?
 

DeletedUser

Guest
waarop moeten we onze stem baseren ?
puur op het cluster of moeten we ook veder kijken naar groeimogelijkheddeen etc.?

Sorry mensen, ik ben dit hele weekend afwezig i.v.m. een familie uitje en ben dus nu ook ingelogd via mijn mobiel.

^Maar even voor de duidelijkheid, stemmers moeten zo objectief mogelijk blijven.

Het gaat dus eigenlijk om allerlei factoren die voor jou zelf belangrijk zijn, ligging tegenover stam, hoe compact en dicht het eigen cluster is, en de uitbreidinsmogelijkheden (dat waren enkel wat voorbeelden).
 

DeletedUser

Guest
Sorry mensen, ik ben dit hele weekend afwezig i.v.m. een familie uitje en ben dus nu ook ingelogd via mijn mobiel.

^Maar even voor de duidelijkheid, stemmers moeten zo objectief mogelijk blijven.

Het gaat dus eigenlijk om allerlei factoren die voor jou zelf belangrijk zijn, ligging tegenover stam, hoe compact en dicht het eigen cluster is, en de uitbreidinsmogelijkheden (dat waren enkel wat voorbeelden).

Tja op w16 had ik zowiezo de beste ligging+ cluster het compacts ect;)
Maar Door vriendjespolitiek toch 2de geworden.
maar er nu weer 1 gehouden zou worden win ik zowiezo;)
 
Bovenaan