Discussie: Startpakketten en verjaardagsevenement

Reactiescore
18
Ik had de aanbieding ook op 'black cop'

Dit zal toch niet op W69 zijn, zit hier met 3 van men oud spelers uit W6, speel deze game al 12 jaar en heb nog nooit zo een aanbieding gehad binnen de start van een wereld.
Nog de oud spelers met wie ik nog altijd contact heb.

Dus in mijn inziens is dit allemaal flauwekul zoals gewoonlijk word gespeculeerd op het forum.

Deze aanbieding was voor mij beschikbaar op W63 na 5 weken activiteit. Dus zelf indien dit zou gebeurd zijn op W69 zou het naar mijn inziens heel raar zijn.
 
Reactiescore
89
Dit zal toch niet op W69 zijn, zit hier met 3 van men oud spelers uit W6, speel deze game al 12 jaar en heb nog nooit zo een aanbieding gehad binnen de start van een wereld.
Nog de oud spelers met wie ik nog altijd contact heb.

Dus in mijn inziens is dit allemaal flauwekul zoals gewoonlijk word gespeculeerd op het forum.

Deze aanbieding was voor mij beschikbaar op W63 na 5 weken activiteit. Dus zelf indien dit zou gebeurd zijn op W69 zou het naar mijn inziens heel raar zijn.

Daarom dat mensen ook zeggen dat het een bug zou zijn. Bugs zijn niet wat er gewoonlijk gebeurd. :p
 
Reactiescore
18
Daarom dat mensen ook zeggen dat het een bug zou zijn. Bugs zijn niet wat er gewoonlijk gebeurd. :p

ja dat snap ik ook wel :p maar wil toch bewijzen zien met de effectieve wereld erop. Want zoals duckje zei, bleek het van 3 spelers W68 te zijn.
 
Reactiescore
634
Even een update langs mijn kant. Ik heb dit besproken met InnoGames en normaliter zijn bepaalde aanbiedingen niet actief tijdens de start van een wereld. De bovengenoemde aanbieding waarvan er een screenshot circuleert) zou dus in theorie niet op NL69 getoond mogen zijn.

Als dit wel gebeurd is is dit een bug die we graag onderzoeken. Ik zou dan dus graag de betrokken spelersnaam ontvangen zodat ik kan onderzoeken of zij dit aanbod gekregne hebben op wereld 69, wanneer dit was en of er langs onze kant iets misgegaan is.

Groeten

fvyfgAAAABJRU5ErkJggg.png


Wat heb je hieraan dan?

Dus die pakketten waren in W69 wel mogelijk in te kopen en nu weer W70 zelfde geval
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.506
Dus die pakketten waren in W69 wel mogelijk in te kopen en nu weer W70 zelfde geval

Check de praathoek daar zijn we van op de hoogte en Duckje heeft een reactie gegeven.
 
Bovenaan