Discussie: Startpakketten en verjaardagsevenement

DeletedUser79460

Guest
Ronduit bizar. Het zou sieren dat er ergens vermeld word dat je als beginner dus volkomen kansloos bent! (iig in het begin, adviseer beginners dan om pas na 3 weken tot een wereld toe te treden).
afschuwelijk dit. al die beginners die geen idee hebben wrm ze nooit een goed begin hebben nou duidelijk bij deze bizar beleid.

en voor degene die altijd komen ja maar LATE game telt PP niet dit dat, ONZIN:

want laten we eerlijk zijn de eerste en belangrijkste slag die je kan slaan is een directe concurrent wegspelen die ook hard groeit early game:

Dan zie ik een bijv. een pakket die het volgende omvat:
-Groeiende gewassen
-Edeldecreet
-Edel refund pakket 50%
-Goudmunten kist
-30% Gs pakket

+ niet te beginnen over het combineren van pakketten.

KORTOM VOLKOMEN KANSLOOS ALS JE GEEN TOEGANT HEBT TOT DE PUURSTE VORM VAN PAY2WIN OOIT!!
DAT INNO GELD MOED VERDIENEN BEGRIJP IK MAAR WEES TRANSPARANT EN VERMELD DIT BIJ HET TOETREDEN VAN EEN WERELD IN ARIAL 72 ROOD VET GEDRUKT ZODAT MENSEN 2X NADENKEN OVER HET SPENDEREN VAN TIJD IN TW.

iig bedankt voor het antwoord ik stop ermee


Waar slaat dit op? Duckje heeft helder uitgelegd dat dit niet wereldgebonden is? Iedereen die nieuw begint op een wereld krijgt geen bonussen de eerste weken dus waarom zouden anderen een voordeel hebben? Ik heb die aanbiedingen ook regelmatig gehad, vrij random en later op een wereld. Nooit in de eerste week/twee weken.
 
Reactiescore
853
De campagnes waarnaar jullie verwijzen zijn niet nieuw en bestaan al sinds 2017. Deze aanbiedingen worden aangeboden op basis van wie jij bent als speler. Op basis van al onze data die we van je verzameld hebben worden naar specifieke accounts aanbiedingen verstuurd. Deze aanbiedingen zijn heel divers en kunnen gaan naar een beetje extra premium punten tot het verkrijgen van een specifiek pakket.

Deze aanbieding is voor een volledige account en is dus onafhankelijk van wereld.
Enige kritiek/feedback die ik heb is ook m.b.t. deze specifieke actie. Om te beginnen denk ik namelijk niet dat iedereen op de hoogte is, dat deze actie al sinds 2017 bestaat, persoonlijk heb ik hem namelijk niet voorbij zien komen. Verder vind ik het dan vrij opmerkelijk dat TW(/inno) aan de ene kant zegt de nieuwere spelers te willen helpen, hiervoor hebben we o.a. het moraal (zoals vaker aangehaald door TW), maar aan de andere kant wel accounts (die al langer bestaan, met als accountleeftijd als een bepaalde factor) eigenlijk een averechts effect creëert.

Verder is het opmerkelijk dat er een verschil gemaakt wordt tussen accounts gezien dit voordelen schept voor bepaalde accounts waar andere spelers simpelweg niet in mee kunnen komen. Dit lijkt me niet de kant die TW op wil/moet gaan gezien dit enkel zorgt voor willekeur. Spelers kunnen door geluk deze actie krijgen en hierdoor een gigantisch voordeel bewerkstelligen.

Dan heb ik nog een vraag. Als deze acties "volledig accountgebonden zijn", betekent dat dan dat je ze op de ene wereld kan kopen en op een andere wereld kan gebruiken gezien het om een accountgebonden boost gaat?

In mijn ogen zou de willekeur bij deze actie eruitgehaald moeten worden en de actie simpelweg in periodes aan alle spelers aangeboden moeten worden (gezien ik wel snap dat dit ook een inkomstenbron is voor inno). Hierdoor krijg je niet het gevoel dat je als speler enorm benadeeld wordt, terwijl Inno wel haar winst gelijk houdt (of zelfs vergroot).

Hoe sta jij hier tegenover? @Duckje



Waar slaat dit op? Duckje heeft helder uitgelegd dat dit niet wereldgebonden is? Iedereen die nieuw begint op een wereld krijgt geen bonussen de eerste weken dus waarom zouden anderen een voordeel hebben? Ik heb die aanbiedingen ook regelmatig gehad, vrij random en later op een wereld. Nooit in de eerste week/twee weken.
Dat is op W69 gewoon gebeurd? Is inderdaad accountgebonden, dus als je geluk hebt en op W66 speelt, kan je dit pakket óók voor W69 kopen. Dat jij deze aanbieding dus niet hebt gehad, maar andere spelers wel is een groot probleem lijkt me..
 

DeletedUser79460

Guest
Trouwens, voldoet Innogames wel volledig aan de AVG omtrent commercieel gebruik van gebruikersgegevens? Sinds die nieuwe wetgeving is dit behoorlijk aangescherpt.

Dat is op W69 gewoon gebeurd? Is inderdaad accountgebonden, dus als je geluk hebt en op W66 speelt, kan je dit pakket voor W69 óók kopen. Dat jij deze aanbieding dus niet hebt gehad, maar andere spelers wel is een groot probleem lijkt me..

Dat ik dit niet op W69 heb gekregen valt mij idd tegen. Ik dacht dat er de eerste weken niks word verkocht aan boosters.
 

DeletedUser80587

Guest
Ronduit bedroevend dit,beetje discriminerend ook.
Sommige spelers xtra voordelen geven en anderen daarvan uitsluiten.
Kan er gewoon niks anders van maken.
 

DeletedUser80632

Guest


Waar slaat dit op? Duckje heeft helder uitgelegd dat dit niet wereldgebonden is? Iedereen die nieuw begint op een wereld krijgt geen bonussen de eerste weken dus waarom zouden anderen een voordeel hebben? Ik heb die aanbiedingen ook regelmatig gehad, vrij random en later op een wereld. Nooit in de eerste week/twee weken.

ik adviseer jou nog even alles goed te lezen! het gaat hier juist om welkomstpakketten (die gewoon in het begin van de wereld worden aangeboden). En niet iedereen krijgt zoeen unieke klik hier om te winnen aanbieding!
 
Reactiescore
2.482
Enige kritiek/feedback die ik heb is ook m.b.t. deze specifieke actie. Om te beginnen denk ik namelijk niet dat iedereen op de hoogte is, dat deze actie al sinds 2017 bestaat, persoonlijk heb ik hem namelijk niet voorbij zien komen. Verder vind ik het dan vrij opmerkelijk dat TW(/inno) aan de ene kant zegt de nieuwere spelers te willen helpen, hiervoor hebben we o.a. het moraal (zoals vaker aangehaald door TW), maar aan de andere kant wel accounts (die al langer bestaan, met als accountleeftijd als een bepaalde factor) eigenlijk een averechts effect creëert.

Ik denk dat Inno haar vaste klanten ook graag wilt behouden. Waardoor de leeftijd van een account een factor is. Economisch is bewezen dat vaste klanten ergens in de ~80% van je inkomsten is. Dat terzijde natuurlijk.
 
Reactiescore
853
Ik denk dat Inno haar vaste klanten ook graag wilt behouden. Waardoor de leeftijd van een account een factor is. Economisch is bewezen dat vaste klanten ergens in de ~80% van je inkomsten is. Dat terzijde natuurlijk.
Wat verandert hieraan als je de actie voor elk account maakt dan? Vaste klanten hebben nog steeds de mogelijkheid hetzelfde pakket aan te schaffen?
 
Reactiescore
2.482
Wat verandert hieraan als je de actie voor elk account maakt dan? Vaste klanten hebben nog steeds de mogelijkheid hetzelfde pakket aan te schaffen?

Ik sta wat dit betreft aan jullie kant hoor; beschikbaarheid voor iedereen > helemaal mooi. Echter snap ik (volgens marketingsrichtlijnen) dat Inno haar vaste klanten wilt bedanken voor hun deelnamen met exclusieve aanbiedingen.
 
Reactiescore
853
Ik sta wat dit betreft aan jullie kant hoor; beschikbaarheid voor iedereen > helemaal mooi. Echter snap ik (volgens marketingsrichtlijnen) dat Inno haar vaste klanten wilt bedanken voor hun deelnamen met exclusieve aanbiedingen.
Is ook prima, zou het enkel om PP gaan hoor je mij niet klagen. Het probleem wat ik hiermee heb is dat je PP kan farmen, een gs pakket of een aanvalsbooster kan je echter niet farmen.
 
Reactiescore
634
@The Minion

Afsluitend wil ik jullie graag melden dat feedback niet via support moet maar hier zeker en vast welkom is. Specifieke problemen (individueel en of technisch) kan je dan weer wel via support bespreken.

Heb je extra werk bezorgd, nu forum mods wel een brug gaan vormen (grapje natuurlijk, bedankt dat je dit heb aangekaart bij CM)

@Duckje

Bedankt voor je aangeboden stukje taart voor de W69 spelers.
Wil je wel vragen of jij dit niet in tegenspraak vindt met hetgeen wat jij JUIST wilt bereiken om meer spelers aan te trekken voor de nieuwe werelden en hetgeen wat gebeurd door die speciale PP aanbiedingen voor een selectief groepje ?.

Dat dit sinds 2017 gebeurd betekent in ieder geval niet, dat o.a. ik hierover in tegenspraak gaan.
Want zulke acties zullen nieuwe spelers weren.
De kloof wordt namelijk enkel groter en de nieuwe spelers moeten ook nog eens hier tegen op botsen.

@KimJong-un
Niet posten om likes binnen te halen, dat doe je maar in een andere topic.

Hetgeen waarom ik dit ter sprake heb gebracht is puur om de feit dat Duckje met zijn laatste acties aantoont, dat hij nieuwe werelden als CM juist een kans wilt geven en "nieuwe" spelers wilt aantrekken
 

DeletedUser80587

Guest
Speel op mijn account ook 5 jaar,bijna iedere wereld en wij hebben niks aangeboden gekregen.
Dus is wel een heeeel selectief groepje dan.
 

DeletedUser80632

Guest
Kortom tw organiseert een battle royale in de vorm van een nieuwe wereld. Waarbij er geen openheid van zaken is wie eventueel toegang heeft tot een F16, AK-47, Dessert Eagle, wegwerp scheermesje, supersoaker of alleen je vuisten.
Kortom transparantie tot een eerlijke strijd ontbreekt volkomen. Want de screenshots die ik hier zag langskomen daar staan nog is wat items op vermeld zeg pfoe!! Dat zijn niet items die je even kan wegwuiven als 'kleine pp voordelen'.
Of dit wel of niet in het spel hoort dat ter zeide. Maar het zou fijn zijn als we duidelijk weten met welke voorwaarden er gestreden gaat worden!

@KimJong-un
Niet posten om likes binnen te halen, dat doe je maar in een andere topic.
Precies dit like +1
 

DeletedUser79460

Guest
@KimJong-un
Niet posten om likes binnen te halen, dat doe je maar in een andere topic.

Waar haal jij dit uit? Likes interesseren mij geen donder, heel toevallig heb ik met dit soort '''marketing'' veel te maken in mijn leven. Dat is de reden waarom ik ook de AVG zo nog even door ga lezen.

Vooroordelen -1
 
Reactiescore
634
Waar haal jij dit uit? Likes interesseren mij geen donder, heel toevallig heb ik met dit soort '''marketing'' veel te maken in mijn leven. Dat is de reden waarom ik ook de AVG zo nog even door ga lezen.

Vooroordelen -1

Waar slaat dit op? Duckje heeft helder uitgelegd dat dit niet wereldgebonden is? Iedereen die nieuw begint op een wereld krijgt geen bonussen de eerste weken dus waarom zouden anderen een voordeel hebben? Ik heb die aanbiedingen ook regelmatig gehad, vrij random en later op een wereld. Nooit in de eerste week/twee weken.

Om deze post van je.
Maar wil deze discussie niet uit zijn content halen door met jou een discussie te voeren.

We hebben de CM gelukkig zover gekregen dat hij nu anders kijkt naar bepaalde situaties.
Dit kan je o.a terug lezen in de discussie over de Mods, waarbij de CM duidelijk aangeeft dat de Game Mod ook in de speelwerelden zich voorbeeldig moeten gedragen.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/discussietopic-mods.202015/

En paar posten terug geeft de CM duidelijk aan dat de Forum Mods buiten het onderhouden van de topics ook een Brug functie hebben.

We bereiken dit enkel als de Community de CM iets op een normale manier duidelijk maakt.
Natuurlijk helpt het zeer veel dat er Game Mods en/of Forum Mods zijn die onze meldingen kenbaar maken bij de CM.
Want CM gaat niet elke post of elke ticket nalezen.

Als we hiermee 10 nieuwe spelers trekken is deze actie voor mij geslaagd.

Reden is dus dat er speciale acties "Dus de selectieve PP acties zijn", wat "nieuwe" spelers achterstand gaat opleveren
Anderzijds een CM die zijn best doet om nieuwe spelers aan te trekken.
Dit is in mijn ogen dus in tegenstrijd
 

DeletedUser78003

Guest
Ik denk dat Inno haar vaste klanten ook graag wilt behouden. Waardoor de leeftijd van een account een factor is. Economisch is bewezen dat vaste klanten ergens in de ~80% van je inkomsten is. Dat terzijde natuurlijk.

Ik denk dat de vaste klant niet zo'n grote groep meer is, de meeste mensen farmen voor PP, en de mensen die het kopen zijn vaak minder goede spelers die zo weer van een wereld gebonjourd worden:D
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wij hebben die aanbieding niet gehad van die welkomstpakketten. En gezien ons pp use patroon hadden we die kans ook niet benut wss


Of toch wel
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wou net zo 50 acties kopen, jammer dat ik geen aanbieding kreeg :s
 
Bovenaan