Discussie Spelwereld 26

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62476

Guest
ok waarom krijgen de spelers die later worden geplaatst meer punten dan de eersten? ik heb 36 punten en de spelers die zojuist een aantal seconden geleden zijn geplaats hebben er al 54

idd dit is echt van de gekke...
 

DeletedUser

Guest
"we proberen de downtime zo kort mogelijk te houden ... "


Wat zien ze onder kort? 2 uur? langer?
 

DeletedUser

Guest
"Treed toe tot een stam
Neem een stamuitnodiging van een veelbelovende stam aan."


Iemand? :(
 

DeletedUser858

Guest
Zo, ik heb een unban en kan even me gal spuwen..

Wat vind ik het uitermate triest, dat de discussie omtrent de PA functies, de discussie met argumenten... Gewoon zo ernstig verpest word door al die spammers. Ga een leven zoeken ofzo met dat gespam?

Voor al die boycot-spammers: Uitermate triest dat jullie je zo kinderachtig gedragen. Ga is je verdiepen in de punten hoe je je mening duidelijk kan maken, en dat is NIET met spam etc. Dat is met een discussie gevuld met argumenten... Om zo maar te zeggen: Niet het offensieve protesteren maar het vredige.

Ik kap bij deze dus ook per direct met deelname aan boycot gedoe, mijn account wat gevuld was met PA door véél mensen om zo te kunnen bewijzen dat de PA functies zuigen... Binnenkort zal ik die PA punten weer terug storten.

Hopelijk zijn die boycot spammers snel klaar met het kansloze gedrag, en krijgen projecten als het NPO-Manifest een brede toekomst.


maar ok... wat zijn 100 boycotters op een wereld met 15 000 menen...
 
Reactiescore
2.489
De wereld is nu volledig geopend, enkel het Duits wordt nog verholpen in de komende minuten.

We verwijzen jullie graag naar het wereld 26 forum voor al jullie w26 bezigheden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. In de loop van de avond volgt nog een compensatie voor alle spelers.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan