- Reactiescore
- 1.094
Dat is incorrect. De aankondiging is prima correct, waar ik het echter wel mee eens ben is dat gespecifieerd moet worden welke van de twee mogelijkheden dan actief is. Want "Inactief" slaat op zowel simple als über en er wordt niet gespecifieerd welke van de twee 'inactive' settings er actief is. En ja, Duckje en ik zijn al overeengekomen weken geleden dat we dit in mogelijke toekomstige aankondigingen erbij zullen zetten.
Dat vind ik, en de rest niet. Ofja misschien klopt het in jullie ogen, het is absoluut niet duidelijk. En dat je zelf toegeeft dat het gespecificeerd moet worden staat dan ook volledig op wat wij zeggen.
En ik snap dan ook niet dat als dit in het verleden wel is gedaan, toen dit onderscheid er ook al was, dat het nu niet gezegd kan worden. Zie dus duckje's referentie naar Classic 4 en 5.
Verder apprecieer ik persoonlijk (als persoon en niet als CM) helemaal niet dat je denkt dat we niet malen om feedback. Ik heb niet voor niets urenlang in discussie met jullie geweest, extra info opgevraagd bij inno om de productie setting, devs opgeroepen om het te laten controleren, ... bij de vorige classic om dit te corrigeren naar deze classic toe.
Net zoals ik ook nu de moeite neem om over dit specifieke geval in discussie te treden, ook al zijn we het met elkaar oneens over bepaalde punten. We kunnen evengoed dit hele topic negeren.
Nouja goed niets is ook overdreven, maar er zit zeker wel een kern van waarheid in hoor.
Ik weet nog toen dit probleem over de grondstoffen producties werd aangekaart (in de start van CL11, niet door mij btw) dat jij beweerde dat de producties klopte. Andere kwamen toen met berekeningen die getuige gaven dat dat niet waar was. Maar pas toen ik dit topic had geopend, en dat is na afloop van CL12 geweest, toen pas hebben we daadwerkelijk gemerkt dat jij er iets aan ging doen/had gedaan. Terwijl de feedback al veel ouder was. Afwikkeling van de werelden? Ik denk dat daar al sinds CL5 problemen mee zijn, en waarover geklaagd werd, met als druppel natuurlijk CL10 en CL12.
Zelfde geldt inderdaad voor die barbratio's. Dat jullie het daarna verholpen hebben mee eens, maar waarom verhelpen als je het eigenlijk hoort te voorkomen. Zoals een paar van ons dat toen al aangaven, neem je tijd om de settings te dubbelchecken, en eventueel nog eens voorleggen voor het definitief door te voeren. Er spelen hier voornamelijk ervaren spelers, die weten echt wel wat met elkaar werkt en wat niet.
En dat is ook echt niet iets wat wij vervelend vinden. Liever dat dan gebonden zijn aan instellingen die niet te pruimen zijn.