Discussie fusie Maai & Gaatje

Reactiescore
493
Goedendag jong en lui.

Zoals velen waarschijnlijk al gezien heeft, houd het onderwerp over de (mogelijke) fusie tussen Maai en Gaatje de gemoederen flink bezig. Geen enkel topic word overgeslagen om toch even over deze fusie te praten.

Zijn er gesprekken tussen Maai & Gaatje?????

Alleen de leden van Maai & Gaatje weten dit, maar houden wijselijk hun mond (had ik waarschijnlijk ook gedaan.) Maar afijn het is ondertussen uitgelopen in een welles nietus discussie en het verleden van de stam CHINA word natuurlijk ook nog even aangehaald. Allemaal leuk en aardig en vind het wel plezant om te lezen, maar wil me er verder inhoudelijk niet mee bemoeien.

Want me wel stoort is dat er onder elk topic ondertussen dezelfde discussie word gevoerd, bijvoorbeeld onder topic: Spotprenten zijn al 3,5 bladzijde aan discussie gevoerd met zelden tot geen een mooie spotprent ertussen, jammer ik houd wel van een leuke spotprent.

Daarom bedacht ik: Laat ik even een topic maken waar jullie lekker verder kunnen discussiëren, dat houd het gelijk ook overzichtelijk. In plaats van topic naar topic te moeten gaan springen om deze discussie te blijven volgen.


Met vriendelijke groet,

Sosabowski
 
Reactiescore
206
Lijkt me ook dusdanig bepalend voor de wereld dat het zeker topic-waardig is.

Heb er zelf weinig weet van, hoop simpelweg voor het verloop van de wereld dat dit niet het geval is.
Zou een enorme domper zijn voor een leuk of zelfs 'fair' verloop van de wereld, aangezien dan voor de ogenschijnlijk wel erg makkelijke weg wordt gekozen.
 
Reactiescore
1.271
Als iets eruitziet als een eend, zwemt als een eend en kwaakt als een eend, dan is het waarschijnlijk een eend.
 
Reactiescore
1.365
Nu kunnen al die janknoobs weer idd terug naar de fapcave! Alle ofhef en spionage voor niks. Dus vertel maar wie t waren @Combino Pastasaus :)
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Nu kunnen al die janknoobs weer idd terug naar de fapcave! Alle ofhef en spionage voor niks. Dus vertel maar wie t waren @Combino Pastasaus :)
Niet doen alsof ik een janknoob ben aub. Jij komt geweldig chanant over met je pogingen tot P&P en had dit al veel langer kunnen voorkomen als je gewoon wou antwoorden op de vraag die ik je tot viermaal toe heb gesteld. Jullie hebben dit zelf volledig in de hand gewerkt met het mysterieuze gedoe, steeds de aandacht op iets anders te willen leggen en rond de pot te draaien toen ik wou dat jullie formeel bevestigden dat er geen gesprekken waren. En dit alles gecombineerd met meerdere mensen binnen Maai en Gaatje, die allen hetzelfde zeiden over een eventuele fusie. 1 + 1 is 2.

Ik ben alleen maar blij om te horen dat er geen fusie komt, iedereen heeft beseft dat dat de wereld allesbehalve ten goede zou komen. Al had dit uiteraard al veel langer duidelijk kunnen geweest zijn.
 
Reactiescore
279
Niet doen alsof ik een janknoob ben aub. Jij komt geweldig chanant over met je pogingen tot P&P en had dit al veel langer kunnen voorkomen als je gewoon wou antwoorden op de vraag die ik je tot viermaal toe heb gesteld. Jullie hebben dit zelf volledig in de hand gewerkt met het mysterieuze gedoe, steeds de aandacht op iets anders te willen leggen en rond de pot te draaien toen ik wou dat jullie formeel bevestigden dat er geen gesprekken waren. En dit alles gecombineerd met meerdere mensen binnen Maai en Gaatje, die allen hetzelfde zeiden over een eventuele fusie. 1 + 1 is 2.

Ik ben alleen maar blij om te horen dat er geen fusie komt, iedereen heeft beseft dat dat de wereld allesbehalve ten goede zou komen. Al had dit uiteraard al veel langer duidelijk kunnen geweest zijn.
Nu dit opgeklaard is, heb ik een vraagje. Gaan spelers van Mad. vv draaien op bewezen stab-accounts zoals "Draakje te Schoterbos", of leden van stabstammen als China?
 
Reactiescore
767
ben wel benieuwd wie de spy is :)
 
Reactiescore
7.931
Vaak is er niet eens sprake van een Spy hoor, eerder mensen die hun ongenoegen uiten in andere groepschats wat zo weer via via terecht komt bij mensen. Hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn, maar is aannemelijk.
 
Reactiescore
1.365
Niet doen alsof ik een janknoob ben aub. Jij komt geweldig chanant over met je pogingen tot P&P en had dit al veel langer kunnen voorkomen als je gewoon wou antwoorden op de vraag die ik je tot viermaal toe heb gesteld. Jullie hebben dit zelf volledig in de hand gewerkt met het mysterieuze gedoe, steeds de aandacht op iets anders te willen leggen en rond de pot te draaien toen ik wou dat jullie formeel bevestigden dat er geen gesprekken waren. En dit alles gecombineerd met meerdere mensen binnen Maai en Gaatje, die allen hetzelfde zeiden over een eventuele fusie. 1 + 1 is 2.

Ik ben alleen maar blij om te horen dat er geen fusie komt, iedereen heeft beseft dat dat de wereld allesbehalve ten goede zou komen. Al had dit uiteraard al veel langer duidelijk kunnen geweest zijn.
Wat noem jij P&P dan? Beetje dom speculeren en argumenteren zonder bewijs? Kom op man :p. Dat noem ik dom auwehoeren.
Ik auwehoer ook gewoon terug met ''mysterieuze'' dingen. Da's gewoon leuk om te doen! Praat jij onzin, krijg je het terug natuurlijk.
''Spy'' gepraat is wss toch dom uitgelok van reacties die jullie graag willen horen.. ''de naam niet zeggen om ze niet te naaien'' hou op man, dom gedoe.

@Chameleon mag altijd he fretje! <3
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Nu dit opgeklaard is, heb ik een vraagje. Gaan spelers van Mad. vv draaien op bewezen stab-accounts zoals "Draakje te Schoterbos", of leden van stabstammen als China?
Neen, althans niet dat mij bekend is, maar ik ben vrij zeker. Binnen Mad en Mad2 wordt sowieso amper tot nooit vv buiten de stam(men) gedraaid.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nu dit opgeklaard is, heb ik een vraagje. Gaan spelers van Mad. vv draaien op bewezen stab-accounts zoals "Draakje te Schoterbos", of leden van stabstammen als China?

Ik draai graag vv
 
Bovenaan