Discussie- en vragentopic Speedkampioenschap 2018

Reactiescore
575
Speedkampioenschap_2018.png

Discussie- en vragentopic

Beste spelers,

In dit topic kun je discussiëren over het kampioenschap. Ook kun je hier je mening geven over dit toernooi. Tevens kun je hier terecht voor het stellen van vragen of over dingen die je nog niet helemaal duidelijk zijn. We zullen dan proberen je zo goed mogelijk verder te helpen.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wie gaat er nu een speedkampioenschap meedoen met de ingesteldheid om barbs te edelen...

Al bij al vrees ik dat de rondes iets te makkelijk zijn opgesteld, ik hoor net dat de startronde op 150% gs is, jammer dat had niet mogen zijn op een SK waar je net zoekt naar die speler die net dat beetje extra heeft dan de rest. Zelfde met de 32 uren ronde die enkel maar je uithoudingsvermogen zal testen (in het geval dat je die al solo speelt). Door de n4 no haul te maken wordt het natuurlijk wel weer een tactischere ronde dus daar zitten instellingen wel goed. Een 10K ronde zonder barbs is een beetje een ronde die niets bewijst, met barbs al helemaal niet, lijkt me eerlijk gezegd een nodeloze ronde.

Wat het spanningseffect betreft had ik de rondes anders geschikt, de kata ronde vind ik prima vooraan omdat je eens je voorstaat in de lijst teveel geganged zult worden en geen eerlijke kans meer hebt. De start ronde de dag erachter geeft 2 niet edel rondes op rij, misschien een beetje saai. Startronde had imo een van de laatste 3 moeten zijn, zodat teamers de ranglijst niet beinvloeden en de beste speler daar meer kan doen met zijn overwinning. Afsluiten met de 32 uur ronde vind ik doodzonde, ik hoop dat het tornooi na ronde 11 is beslist want ik ben persoonlijk echt geen fan van.

Er is ook maar 1 van de 12 rondes met het 3level smederij systeem, heb ik zelf altijd wat underused gevonden. Er was misschien wel ruimte geweest voor een extra kataronde met een 3-levelsysteem, of zelfs een bashronde waar je boerlimiet lichtjes hoger zet en 3lvl systeem invoerd.



Deze feedback klinkt misschien niet zeer dankbaar, maar dat bedoel ik zo niet. Ik apprecieer ten zeerste dat er weer een SK is. Ik ben nu eenmaal iemand die gewoon feedback geeft vanuit mijn eigen gedachten als door om gevraagd wordt ;)
 
Reactiescore
76
Ik vind het wat jammer dat er zoveel 3 uur rondes bij zitten heb liever wat langere rondes met een dag of 2 er tussen per ronde. En dan geen gewone speedrondes er tussen zodat je je kan voorbereiden op de volgende.Mss dat ik ook een paar rondjes meepak. Voor de rest weer zeer mooi in elkaar gezet naamgenoot! Al die jaren werk als vrijwilliger voor speed mod verdiend een dikke pluim! ;)
 
Reactiescore
575

DeletedUser69389

Guest
Dieptepunt voor de community dat dit stuk verdriet het kampioenschap heeft "gewonnen".
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tsjah samenloop van omstandigheden

SK te kort voor start aangekondigd, rondes niet kampioenschap waardig, geen prive rondes voor finalisten, 3 forumtitels beloven en de mentaliteit van sommige spelers... De winnaar speelde trouwens niet op zijn eigen account, met een heel team en kan niet eens een 1v1 winnen tegen een subtopper. Al dan niet met arrogantie maar ik ben de laatste serieuze speedkampioen, deze 2018 titel stelt niets voor.
 
Bovenaan